Фахівець/чиня з управління інформацією

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Товариство Червоного Хреста України оголошує конкурс на посаду фахівця\фахівчині з управління інформацією Товариство Червоного Хреста України 

Фахівець\фахівчиня з управління інформацією підтримуватиме збір, менеджмент, аналіз та звітування щодо всіх даних, пов’язаних із засобами для існування (таких як вода, їжа, медикаменти, притулок, одяг). Фахівець/фахівчиня тісно співпрацюватиме з командою впровадження, щоб забезпечити ефективну роботу всіх систем даних. Фахівець\фахівчиня з управління інформацією підтримуватиме збір, менеджмент, аналіз та звітування щодо всіх даних, пов’язаних із засобами для існування. Тісно співпрацюватиме з командою впровадження, щоб забезпечити ефективну роботу всіх систем даних.

Основні обов’язки:

  • Брати участь у розробці та впровадженні оцінок засобів для існування.
  • Контролювати реалізаціїї проєктів відповідно до плану і таймінгу.
  • Надавати пряму технічну підтримку та консультації для потреб департаменту: оцифровувати інструменти та аналітичну структуру, покращувати збір первинних даних, системи керування даними, робочі процеси обробки, аналіз та візуалізацію.
  • Контролювати та підтримувати проєкти пов’язані з засобами для існування.
  • Розробляти інформаційні продукти, такі як інфографіка, дашборди в реальному часі та карти для обміну інформацією з відповідними стейкхолдерами.
  • Обробляти, документувати та архівувати всі адміністративні процеси.

Вимоги до кандидата:

  • Ступінь магістра або релевантна освіта в галузях інформатики, ІТ, аналізу даних або в суміжній галузі.
  • Мінімум 2-3 роки досвіду в управлінні інформацією або аналізі даних.
  • Досвід/знання у зборі мобільних даних (xls-форма, Kobo Toolbox, MS Form тощо)
  • Досвід аналізу даних, візуалізації та інструментів ГІС, таких як Power Bi, Tableau та QGIS.
  • Досвід збору та аналізу якісних та кількісних даних; методи управління даними.
  • Розуміння ключових етичних проблем конфіденційності і управління інформацією та здатність керувати діяльністю з управління інформацією відповідно до етичних принципів.
  • Вільне володіння англійською мовою, як письмово, так і усно.

Особисті якості:

  • Сильні аналітичні навички та здатність вирішувати складні проблеми.
  • Хороші навички тайм-менеджменту та роботи у команді.
  • Порядність і чесність у роботі з конфіденційною інформацією.
  • Здатний працювати самостійно та виконувати завдання надійно та компетентно.
  • Здатність комунікувати з людьми та колегами на різних рівнях.

Розташування: Київ.

Якщо вас зацікавила ця посада, будь ласка, надійшліть своє резюме та супровідний лист англійською мовою [email protected].

У зв’язку з великою кількістю запитів ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Послуги організатора/ки кемпів

Послуги консультанта/ки з бізнес-процесів

Консультант/ка-координатор/ка соціальної роботи у Дніпропетровській області

Комунікаційний/а спеціаліст/ка (часткова зайнятість)

Закупівля послуг менеджера/ки з моніторингу, оцінки, підзвітності та навчання (Херсонська та Миколаївська області)

Закупівля послуг помічника/ці керівника/ці проєкту з гуманітарного реагування та стратегічного розвитку громад