Фахівець/чиня з управління грантами/Grants Management Officer

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Hanna Muzychenko

Представництво Данської Ради у справах біженців в Україні (далі ДРБ) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі. 

Наразі ДРБ шукає Фахівця/чиню з управління грантами для своєї діяльності в м. Київ 

Загальний опис посади: 

Ця посада передбачає підтримку всіх процесів адміністрування грантів і контроль за тим, щоб інформація та дані з польових проєктів були зібрані, задокументовані та своєчасно передані донорам і внутрішнім користувачам. Фахівець/чиня з управління грантами спільно з програмним та адміністративним персоналом розробляє якісні та своєчасні пропозиції та звіти для донорів. Він/вона підтримує відділ управління грантами в ініціативах з розширення портфоліо, в тому числі бере участь у розробці пропозицій та програм.

Підпорядковуючись менеджеру/ці з управління грантами, цей/ця співробітник/ця тісно співпрацюватиме з усіма відділами та співробітниками, зокрема з керівниками програм, технічними координаторами, відділом партнерства, відділом кадрів, фінансовим відділом та операційним відділом, у питаннях дотримання вимог донора, розвитку діяльності, управління інформацією та звітності перед донорами.

Обов’язки:

Адміністрування грантів

  • Сприяти процесам реєстрації проєктів в українських органах влади.
  • Підтримувати та регулярно оновлювати внутрішню систему DRC Dynamics з усіма відповідними грантовими документами.
  • Забезпечувати регулярне оновлення існуючих інструментів управління грантами актуальною інформацією.
  • Забезпечити оновлення електронної бази грантів усією необхідною документацією.

 Управління грантами

  • Керувати організаційними та робочими процесами щодо грантів між програмними командами, вищим керівництвом та штаб-квартирою для забезпечення своєчасної та якісної розробки та перегляду документів та угод з управління проєктами.
  • Допомагати менеджерові/ці з управління грантами надавати своєчасні, ґрунтовні відповіді на інформаційні запити з внутрішніх та зовнішніх джерел.
  • Надавати підтримку менеджеру/ці з управління грантами у проведенні зустрічей з відкриття грантів, щомісячних звітів, зустрічей із закриття грантів, спільно з програмним та адміністративним персоналом.

 Підготовка заявок на участь у грантах

  • Надавати підтримку менеджерові/ці з управління грантами у контролі та координації процесів підготовки заявок, у тому числі у розробці та підготовці якісних концептуальних записок та заявок.
  • Сприяти впізнаваності та забезпеченню лідерського позиціонування шляхом розробки послідовних комунікаційних матеріалів, таких як профілі секторів, звіти про досягнення, програмні брифінги, матеріали про лідерство та позиціонування організації, а також інші відповідні матеріали.
  • Надавати технічну підтримку, рекомендації та інструменти партнерам-виконавцям на етапі розробки проєктних заявок.
  • У координації з відповідними співробітниками здійснювати перевірку та оцінку спроможності місцевих партнерів-виконавців, а також співпрацювати з відповідними менеджерами у розробці планів розвитку спроможності, зокрема, надавати підтримку в управлінні грантовими коштами.

    Звітування

  • Надавати допомогу у підготовці якісних і своєчасних звітів для донорів, партнерів та уряду про хід виконання програм, забезпечуючи дотримання всіх вимог донорської звітності та стратегічного позиціонування, щоб продемонструвати лідерство DRC у розробці програм у контексті країни.
  • існо співпрацювати з програмним персоналом MEAL (відділ моніторингу, оцінки, підзвітності та навчання) для забезпечення якісного моніторингу та звітування про програмну діяльність на основі найкращих практик.

    Будь-які інші завдання за погодженням з безпосереднім керівником.

Необхідний досвід та компетенції:

  • Мінімум 2 роки професійного досвіду роботи в міжнародній організації.
  • Знання/досвід управління інформацією, управління контрактамими або проєктами.
  • Уміння працювати у швидкому темпі, в стислі терміни та самостійно визначати пріоритети.
  • Здатність представляти DRC перед державними чиновниками, місцевими групами та членами громади.
  • Відмінне володіння програмами MS Word, Excel та PowerPoint.
  • Досвід роботи з НУО та/або гуманітарним сектором є перевагою.
  • Досвід роботи з основними донорами, включаючи Danida, ECHO, USAID/BHA, GFFO, FCDO та донорами ООН є перевагою.
  • Знання системи планування ресурсів підприємства та хмарного програмного забезпечення є перевагою.

Освіта:

  • Вища освіта в галузі міжнародних відносин, управління проєктами, бізнес-адміністрування або еквівалентна професійна кваліфікація.
  • Навчання/сертифікація в галузі управління проєктами є перевагою.

Володіння мовами:

  • Вільне володіння українською мовою.
  • Досконале володіння англійською мовою.

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: 12 місяців з можливістю продовження в залежності від ефективності та фінансування програми. Попередній 3-місячний пробний період.
  • Призначення місця служби:  Київ.
  • Дата початку: Якомога швидше.
  • Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подачі заявки

Усі кандидати повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=169541&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.

Кінцева дата подачі резюме: 31 грудня 2023 р.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель