Фахівець/чиня з управління даними, дата аналітик/киня (Data Officer)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy_dfrfycsz(3) prostirjob
Фахівець/чиня з управління даними, дата аналітик/киня (Data Officer)

Міжнародний Медичний Корпус ніколи не вимагає від кандитатів внесків, платежів або інших грошових операцій. Якщо у зв’язку з працевлаштуванням на роботу у вас вимагають гроші, будь ласка, повідомте про це Міжнародному Медичному Корпусу на сайті для повідомлень про неправомірну поведінку: www.InternationalMedicalCorps.ethicspoint.com. Будь ласка, не надсилайте своє резюме або заявку на цей сайт, вони не будуть розглянуті.

Опис вакансії 

Фахівець з управління інформацією (IM) візьме на себе основну відповідальність за керування даними, введення даних, очищення даних та виявлення розбіжностей у даних відділу Моніторингу, оцінки, підзвітності та навчання (MEAL) і отримувачів послуг організації, включаючи опитування щодо задоволеності отриманими послугами та моніторинг після розподілу допомоги, додатково  до всіх робочих програм. 

Він/вона буде головним координатором для розробки інструментів збору даних, розширення систем керування даними, розробки інформаційних панелей, забезпечення аналізу даних і підтримки зусиль у звітності відділу Моніторингу, оцінки, підзвітності та навчання (MEAL) і програмних відділів. Співробітник відділу інформаційних технологій генеруватиме та поширюватиме періодичний (щотижневий, щомісячний тощо) аналіз тенденцій найпоширенішої захворюваності та аналіз тенденцій для ключових індикаторів програми. Він/вона підтримуватиме команду на місцях у розробці системи управління даними та підтримуватиме у розробці внутрішніх процедур ефективного управління даними. Він/вона також надаватиме підтримку в перекладі даних відповідно до потреб. 

Щоб успішно виконувати цю роботу, особа повинна вміти виконувати усі перераховані функції, або мати змогу швидко пристосуватися.  

Основні Завдання і Обов’язки   

Перераховані обов’язки та відповідальність є репрезентативними для характеру та рівня дорученої роботи та не обов’язково є всеохоплюючими.     

  • Дотримуватися політики, інструкцій та процедур ММК. 

  • Активно просувати стандарти Захист від сексуальної експлуатації та насильства (ЗСЕН) в Міжнародному Медичному Корпусі та серед отримувачів його послуг. 

  • Сприяти створенню позитивного іміджу та загальної довіри до організації, зокрема через застосування Кодексу поведінки, етики, цінностей і позиції щодо внутрішніх і зовнішніх акторів. 

  • Система Моніторингу, оцінки, підзвітності та навчання (MEAL). 

  • Підтримка в розробці внутрішніх стандартних операційних процедур (СОП) для ефективного управління даними, починаючи від збору даних до остаточного звіту. 

  • Підтримка в розробці/оновленні необхідних інструментів збору даних згідно зі стандартами Міжнародного Медичного Корпусу та вказівками донорів у консультаціях з відділом Моніторингу, оцінки, підзвітності та навчання (MEAL) та командами актуальної програми. 

  • Проектування та розробка необхідних систем керування даними для програмних даних. 

  • Підтримка в розробці інструкцій для користувачів щодо використання та управління всіма базами даних. 

  • Підтримка в розробці/оновленні аналітичних інформаційних панелей відповідно до потреб програм. 

  • Підтримка в управлінні збором даних для цілих місій і розробці мобільних форм збору даних. 

  • Введення та аналіз даних. 

  • Введеня даних програми у відповідну базу даних щодня/щотижня та створювання періодичних (щотижневих, щомісячних) звітів, включаючи аналіз тенденцій. 

  • Виконувати очищення даних і введення всіх опитувань у місіях, але не для опитувань щодо задоволеності пацієнтів, моніторингу після розподілу допомоги. 

  • Вводити щотижневі дані в онлайн-систему EWARS або подібну систему для звітності МОЗ, а також створювати та ділитися щомісячним аналізом тенденцій щодо захворювань з найвищим ризиком та захворюваністю. 

  • Зберігати всі форми та друковані копії зібраних даних і резервні електронні копії на зовнішній жорсткий диск. 

  • Надавати допомогу зі збором даних за необхідності. 

  • Допомогати з логістикою та адмініструванням семінарів, тренінгів, опитувань та оцінок MEAL. 

  • Технічний нагляд за системою даних. 

  • Переглядати дані, виявляйте розбіжності та виправляйте ці проблеми після консультації з керівником, а також беріть участь у плановому аудиті якості даних (DQA). 

  • Здійснюйте регулярні відвідування медичних закладів, центрів і громадських сайтів для надання зворотного зв’язку, а також проведення навчання щодо використання системи та перевірки якості даних. 

  • Нарощування потенціалу. 

  • Підтримка у проведенні тренінгів/практикумів і регулярних тренінгів підвищення кваліфікації для персоналу програми щодо використання системи та інструментів управління даними. 

  • Підтримка в навчанні та підтримці польових співробітників і партнерів щодо збору, аналізу та використання даних. 

  • Проведення презентацій необхідної інформації. 

  • Ведення аркушів відстеження для звітів, поданих як за тиждень, так і за місяць. Генерувати показники ефективності повноти та своєчасності звітності по сайту та надавати їх керівнику. 

  • Створювати та ділитися щомісячним/квартальним аналізом тенденцій для ключових показників програми. 

  • Регулярно оновлювати інформаційні панелі, щоб надавати актуальну інформацію всім командам. 

Інше 

Виконувати інші обов’язки за дорученням. Обов’язки та задачі, перелічені в цьому документі, є репрезентативними для характера та рівня дорученої роботи та не включають у себе увесь спектр задач.    

Мінімальні вимоги 

  • Вища освіта бакалавра в галузі управління інформацією, інформатики, науки про дані або в суміжній галузі з практичним досвідом або знаннями роботи з системою управління даними. За потреби можна замінити на еквівалентну комбінацію відповідної освіти та досвіду. 

  • Як правило, 2+ роки прикладного досвіду роботи з гуманітарною організацією в галузі інформаційних технологій та системою управління даними. 

  • Повинен мати високу комп’ютерну грамотність, мати практичний досвід розробки та керування базами даних. 

  • Досвід очищення даних і виявлення проблем з якістю даних, та знання методів виправлення. 

  • Досвід обробки та захисту конфіденційних даних, включаючи інформацію про здоров’я, і створення систем захисту даних. 

  • Хороші знання в аналізі даних і відповідних областях управління даними. 

  • Високий рівень володіння програмами Microsoft Office, включаючи Word, Excel, Outlook і PowerPoint. 

  • Високий рівень володіння програмним забезпеченням візуалізації даних, включаючи PowerBI. 

  • Високий рівень майстерності в розробці мобільних засобів збору даних і форм XLS. 

  • Особисті та організаційні навички, включаючи тайм-менеджмент і здатність дотримуватись дедлайнів. 

  • Чудове розуміння місцеві умови, систему охорони здоров’я та інші державні системи. 

  • Хороші навички проведення тренінгу/презентації. 

  • Сильні комунікативні та міжособистісні навички. 

  • Володіння англійською на високому рівні (говоріння – читання – письмо). 

  • Володіння МОВОЮ Місії на високому рівні (говоріння – читання – письмо). 

Своє резюме направляйте за посиланням.

 

Норми поведінки  

Відповідно до даної посади, людина повинна сприяти та заохочувати культуру дотримання та етики в усій організації та підтримувати чітке розуміння стандартів відповідності Міжнародного Медичного Корпусу та етичних стандартів донорства. Співробітники також несуть відповідальність за запобігання порушення нашого кодексу поведінки та етичних норм, які можуть включати конфлікти інтересів чи етичних норм чи політики безпеки. Якщо ви бачите, чуєте або дізнаєтеся про порушення кодексу поведінки та етичних норм чи політики безпеки , ви зобов’язані про це повідомити.  

Якщо це наглядова позиція, слід подавати приклад етичної поведінки через власну поведінку та нагляд за роботою інших; забезпечити, щоб ті, хто звітує перед вами, мали достатні знання та ресурси для дотримання стандартів, викладених у кодексі поведінки та етичних норм; контролювати відповідність підлеглих працівників; забезпечити дотримання кодексу поведінки та етичних норм та політики Міжнародного Медичного Корпусу, включаючи політику безпеки та захисту від приниження, знущання та сексуальних домагань на робочому місці, постійно та справедливо; підтримувати працівників, які сумлінно піднімають такі питання або виражають занепокоєння. 

Безпека  

Всі співробітники поділяють відповідальність та зобов’язання щодо безпеки та захисту населення, з яким ми працюємо, включаючи особливо вразливі категорії дорослих та дітей. Це включає захист від наступної поведінки наших співробітників або партнерів: сексуальна експлуатація та насилля; експлуатація праці, нехтування або насилля над дітьми, дорослими, що відносяться до групи ризику або ЛГБТ-представниками; будь яка форма торгівлі людьми. 

Рівні можливості  

Міжнародний Медичний Корпус з гордістю надає рівні можливості працевлаштування всім співробітникам і кваліфікованим кандидатам без урахування раси, кольору шкіри, релігії, статі, сексуальної орієнтації, національного або етнічного походження, віку, інвалідності або статусу ветерана. 


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: GIS Expert, STTA

Вакансія: Local Borrowing and Local Guarantee Expert, STTA

Закупівля послуг з проведення тренінгів “Безпека школярів в укритті” модуля “Домедична підготовка”

Операційний/а менеджер/ка до проєкту Art Therapy Force

Менеджер/ка з розвитку партнерств та фандрейзингу

Менеджер/ка напряму навчання в Правозахисний центр "Принцип"