Фахівець/чиня з публічних закупівель (Supply Chain Officer)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі ДРБ) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

ДРБ Україна оголошує конкурс на заміщення вакантної позиції Фахівця з публічних закупівель у м. Харків, Харківська область.

Загальна мета цієї посади полягає в здійсненні закупівлі товарів і послуг відповідно до поставлених завдань, логістичні функції на рівні Харьківського офісу (зберігання, складська логістика, транспортування тощо), надавати загальну матеріально-технічну підтримку програми.

Географічне охоплення: м. Харків

Oсновні обов’язки:

  • Звітування Керівнику групи з публічних закупівель в м.Дніпро;
  • Дотримання гуманітарних принципів, правил донорів і ДРБ, а також українського законодавства, з метою підтримки бенефіціарів;
  • Оптимізація всіх логістичних операцій для підвищення економічної ефективності, включаючи встановлення довгострокових контрактів на постачання;
  • Координація програмного персоналу для забезпечення участі відділу закупівель у всьому програмному циклі;
  • Ефективна та раціональна підтримка потреб програм;
  • Допомога в підборі, навчанні та розбудові потенціалу команди закупівель.

Закупівлі:

  • Виконувати процеси закупівель відповідно до отриманих заявок на закупівлю або фактичних потреб;
  • Заповнення всіх трекерів (таблиць) та оновлення в них даних точно та своєчасно (не пізніше п’яти робочих днів);
  • Забезпечувати належне складання, підписання, сканування, завантаження в хмарне сховище, архівування друкованих копій документів;
  • Забезпечувати належну перевірку постачальників ДРБ;
  • Забезпечувати своєчасність всіх платежів;
  • Виконувати операції за допомогою системи Dynamics ERP.

Управління основними засобами:

  • Отримувати активи від постачальників, перевіряти їх, видавати працівникам, організовувати зберігання та їх належне використання;
  • Постійно оновлювати список основних засобів і всі записи про основні засоби в Dynamics;
  • Не рідше одного разу на півроку проводити фізичну перевірку активів (інвентаризація);
  • Забезпечити належне маркування нових та старих активів.

Управління складом:

  • Організація складського супроводу проектів відповідно до правил ДРБ.

Управління автопарком:

  • Участь у підтримці проектів ДРБ автомобільним транспортом організації;
  • Участь у найманні водіїв та оренді автотранспорту;
  • Перевірка транспортних журналів та щомісячних звітів водіїв організації.

Інші обов’язки:

  • Підготовка звітів та комплектів документів для аудитів;
  • Розробка посібників для персонала програм щодо окремих процесів закупівель;
  • Співпраця та координація з фінансовим підрозділом ДРБ.

Необхідний досвід та компетенції:

  • Мінімум 2−3 роки досвіду в гуманітарній сфері, закупівлях, транспортуванні та дистрибъюції, складському господарстві та управлінні запасами;
  • Добре розуміння правил закупівель і положень основних міжнародних донорів;
  • Відмінне володіння MS Word, Excel та PowerPoint;
  • Бажано поглиблене знання англійської мови;
  • Вільне володіння українською.

Необхідна освіта

  • Відповідний університетський ступінь у галузі логістики та/або управління ланцюгами поставок або еквівалентна професійна кваліфікація.

Ми пропонуємо:

Тривалість контракту:

6 місяців з можливістю продовження за наявності фінансування.

Рівень: Н2

Місце роботи: м. Харків

Дата початку: як можна раніше

Заявки відкриті лише для громадян України.

Заробітна плата та умови будуть відповідати умовам працевлаштування національного персоналу ДРБ в Україні.

Процес подачі заявки:

Усі кандидати повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=167896&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою розглядатися не будуть.

Кінцева дата подачі резюме: 05 травня 2023 р.

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.

Для отримання додаткової інформації про Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні, будь-ласка, перегляньте наш веб-сайт drc.ngo


Останні публікації цього розділу:

Операційний/а менеджер/ка до проєкту Art Therapy Force

Менеджер/ка з розвитку партнерств та фандрейзингу

Менеджер/ка напряму навчання в Правозахисний центр "Принцип"

Юрист/ка-аналітик/иня в Правозахисний центр "Принцип"

Асистент/ка проєктного менеджера в Правозахисний центр "Принцип"

Психолог/иня у Центр підтримки жінок Ржищівської громади