Фахівець/чиня з планування та організації заходів сімейного табору для дітей та батьків

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy_dfrfycsz(2) вакансія
Фахівець/чиня з планування та організації заходів сімейного табору для дітей та батьків

Міжнародна благодійна організація «Благодійний фонд «СОС Дитячі Містечка» в рамках реалізації проєкту «Фонд гуманітарного фінансування» (Humanitarian Funding Pool) запрошує до співпраці Фахівця/чиню з планування та організації заходів сімейного табору для дітей та батьків прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу

Період надання послуг: червень – вересень 2024 

Вашими обов’язками буде:

  • Координація роботи фахівців сімейного табору, які працюють з батьками та дітьми; 
  • Комунікація з фахівцями приймаючої локації щодо забезпечення майданчиків, необхідних для проведення заходів/активностей сімейного табору; 
  • Планування програми кожного заїзду сімейного табору з урахуванням запиту дітей та батьків, а також доступних ресурсів; 
  • Формування пакету звітної документації, отримання звітів від фахівців, які працюють з дітьми та батьками, їх узагальнення та передача Замовнику; 
  • Розробка алгоритму екстреної комунікації зі співробітниками щодо виникнення питань, які потребують негайного (протягом 1 години) реагування: травми, напади, дії, які загрожують здоров’ю або життю дитини або дорослого;  
  • Планування закупівлі матеріалів та інвентаря для проведення активностей з дітьми й дорослими, надання відповідного запиту Замовнику; 
  • Підтримка відкритої комунікації із дітьми, батьками/опікунами, Замовником, фахівцями приймаючої локації, фахівцями сімейного табору тощо. 
  • Участь у супервізійних групах разом із іншими надавачами послуг. 

Побажання до кандидата:

Мати позитивний досвід планування та організації заходів для дітей та дорослих в сферах освіти, дозвілля, оздоровлення тощо 

  • Вища освіта у сфері педагогіки, соціальній сфері, психології, громадському здоров’ї та ін. 
  • Мінімум 5 років досвіду роботи з дітьми та дорослими, який включає розуміння особливостей планування та організації заходів в умовах сімейного табору, вміння планувати ресурси, організувати команду та розподілити обов’язки між фахівцями, формувати пакет звітної документації та вимагати його дотримання. 

Якщо ви відповідаєте вимогам, запрошуємо приєднатися до нашої команди!

Для участі в конкурсі необхідно надіслати на імейл Zakupivli-D[email protected] наступні документи:

  • Комерційна пропозиція із зазначенням рівня винагороди за одну  
  • 7-ми денну зміну; 
  • Резюме; 
  • Документи про освіту; 
  • Копія трудової, що підтверджує релевантний досвід, або лист-відгук від попереднього роботодавця; 
  • копія реєстраційних документів (виписка або копія актуального Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб- підприємців, витяг з Реєстру платників податків, відповідні КВЕД для надання послуг) – у разі якщо надавач послуг ФОП; 
  • Копія паспорту та ІПН для фізичних осіб 

Термін надання пропозицій: до 03.05.2024 року до 18.00

Умови участі: 
З претендентами, які відгукнуться на вакансію будуть проведені співбесіди.  Під час співбесіди здійснюється відео-запис. 

Необхідний 1 надавач послуг у період з травня по вересень 2024 року, який буде долучатися до кожного заїзду протягом тривалості проведення сімейного табору.  

Орієнтовна кількість учасників кожного заїзду – 135 осіб, з яких орієнтовна кількість родин – 12, з них батьків – 24 особи та дітей-учасників табору на одній зміні – орієнтовно 90. Кількість фахівців, які забезпечують програму перебування учасників – 20 осіб. 

Пропозиції, що не відповідають вимогам технічного завдання або частково відповідають, можуть бути відхилені.

______________

МБО БФ «СОС Дитячі Містечка» Україна робить все можливе, щоб у всіх видах діяльності, які ми здійснюємо, діти та молодь були в безпеці, їхні права були захищені, а до них ставилися з гідністю та повагою. У своїй діяльності ми дотримуємось принципу абсолютної нетерпимості до будь-якої форми насильства над дітьми, нехтування їхніми потребами та їхньої експлуатації. Тому, наш процес відбору співробітників передбачає перевірку даних кандидата та його ознайомлення із стандартами захисту дітей та молоді. Подаючи заявку, кандидат підтверджує своє розуміння даних процедур найму.


Останні публікації цього розділу:

Програма USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) шукає Старшого/-у менеджера/-ку відділу субгрантів і контрактів

Organizational and Process Analyst/Аналітик/киня з процесів та організаціної побудови

Керівник/-ця департаменту субгрантів і контрактів

Офіс-менеджер/ка

Subgrants Officer / Фахівець/чиня із субгрантів

Провідний фахівець/чиня з планування, моніторингу, оцінки та звітності (PMER) в м. Київ