Фахівець/чиня з організації освітніх і соціально-інтеграційних заходів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


бізнес тренінг семінар менеджер
Фахівець/чиня з організації освітніх і соціально-інтеграційних заходів

Міжнародна благодійна організація «Благодійний фонд «СОС Дитячі Містечка» в рамках реалізації проєкту «Фонд гуманітарного фінансування» (Humanitarian Funding Pool) запрошує до співпраці Фахівця/чиню для організації освітніх і соціально-інтеграційних заходів у Чернівецькій області. 

Період надання послуг: травень — грудень 2024 

Вашими обов’язками буде: 

  • Надати адміністративний супровід: електронний та паперовий, щодо організації освітніх та інтеграційних заходів в м. Чернівці та Чернівецькій області. 
  • Складати плани заходів помісячно та організувати комплексне надання послуг для клієнтів згідно потреб; 
  • Знайти та організувати співпрацю Замовника з підрядниками, що надаватимуть  освітні та інтеграційні послуги для клієнтів згідно потреб; 
  • Організувати взаємодію між учасниками програми Замовника та підрядниками, які надають освітні та інтеграційні послуги, координуватися зі співробітниками Замовника під час організації заходів (долучатися до оффлайн нарад в м.Чернівці мінімум 2 рази на тиждень по 2 години, здійснювати пошук учасників заходів згідно критеріїв цільової аудиторії, реєструвати учасників, запрошувати на заходи, вчасно збирати і подавати документів на оплату послуг підрядників); 
  • Здійснити координацію та контроль за організацією надання освітніх або послуг соціальної інтеграції та  реінтеграції; 
  • Вирішувати оперативні завдання та форс-мажорні ситуації, що виникатимуть під час надання даних послуг. 
  • Забезпечити ефективне використання бюджету для проведення освітніх та інтеграційних заходів в м.Чернівці та Чернівецькій області, забезпечити організацію мінімум 4 максимум 10 заходів на місяць, де візьмуть участь мінімум 40 бенефіціарів на місяць. Загальний таргет на період заключення договору — організувати освітні та інтеграційні послуги для мінімум 820 бенефіціарів. 
  • Надавати фото і відео звіти за запитом замовника, включно з розробкою презентацій за потреби, написанням дописів для соціальних мереж, тощо. 
  • Забезпечити та контролювати наявність всіх оригіналів документів наданих підрядником. 
  • Задокументувати надані послуги  відповідно до розроблених форм в рамках проєкту та за вимогою передати затребувані звіти про об’єми наданих послуг представникам Замовника (заповнення згод, відомостей, з учасниками програми, збір документів, ведення електронного архіву документів, звітніх таблиць, сканування, інших необхідних для фіксації факту проведення документів;) 
  • Дотримуватись всіх політик, кодексів і стандартів МБО «БФ «СОС Дитячі Містечка Україна» під час співробітництва, підписання угоди про конфіденційність. 

Побажання до кандидата:

  • наявність ФОП 3 групи; 
  • відмінні знання пакету MS Office 
  • наявність відкритого КВЕДу-2010, 82.1 Адміністративна та допоміжна офісна діяльність (або зобов’язання в письмовій формі відкрити відповідний КВЕД до початку співробітництва). 

Якщо ви відповідаєте вимогам, запрошуємо приєднатися до нашої команди!

Для участі в конкурсі необхідно надіслати на імейл [email protected] наступні документи:

  • комерційна пропозиція у довільній формі з зазначенням бажаної винагороди на місяць та погодженням з попереднім змістом послуги. 
  • реєстраційні документи ФОП. 
  • резюме та мотиваційний лист із зазначенням релевантного досвіду та результатів у сфері надання адміністративних послуг 

Термін надання пропозицій: до 19.04.2024 року до 18.00

Контактна особа для уточнення інформації щодо підготовки тендерної пропозиції +38 050 917 79 44 Шереметьєв Володимир. 

Умови участі: з претендентами, які відгукнуться на вакансію будуть проведені співбесіди. Під час співбесіди здійснюється відео-запис.

Пропозиції, що не відповідають вимогам технічного завдання або частково відповідають, можуть бути відхилені. 

МБО БФ «СОС Дитячі Містечка» Україна робить все можливе, щоб у всіх видах діяльності, які ми здійснюємо, діти та молодь були в безпеці, їхні права були захищені, а до них ставилися з гідністю та повагою. У своїй діяльності ми дотримуємось принципу абсолютної нетерпимості до будь-якої форми насильства над дітьми, нехтування їхніми потребами та їхньої експлуатації. Тому, наш процес відбору співробітників передбачає перевірку даних кандидата та його ознайомлення із стандартами захисту дітей та молоді. Подаючи заявку, кандидат підтверджує своє розуміння даних процедур найму.


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Consultant for the development of the template for the analytical note and performing writing analysis and visualization on the Community Action progress in Q2FY24 - Community Action for HIV Control

Водій/ка з власним авто

Радник/ця з адвокації

Senior Digital Innovation and Cyber Education Consultant / Старший/а консультант/ка з цифрових інновацій та кібер-освіти

Заступник/ця голови організації

Старший(а) менеджер(ка) з комунікацій