Фахівець/чиня з координації грантів та портфоліо проектів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Vacancy_dfrfycsz(15)
Фахівець/чиня з координації грантів та портфоліо проектів

Фахівець\чиня з координації грантів та портфоліо проектів

Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТХЧУ) оголошує конкурс на посаду  Фахівець\чиня з координації грантів та портфоліо проектів

Товариство Червоного Хреста України – найбільша гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребує. 

Відчуваєте, що можете зробити світ кращим? Приєднуйтесь до Товариства Червоного Хреста України:  

  • Можливість творити добро: Допоможіть тим, хто цього потребує, і відчуйте натхнення  від зробленого внеску  
  • Нові знання та навички: Пройдіть цікаві тренінги, станьте волонтером або співробітником і отримайте досвід, який стане у пригоді в житті.
  • Друзі та однодумці: Приєднуйтесь до команди небайдужих людей, які завжди готові прийти на допомогу.
  • Гордість за свої дії: Долучайтесь та відчуйтесь гордість за те, що ви – герой!

ТЧХУ – це тисячі людей по всій Україні, які щодня роблять світ кращим. 

На цій посаді ви будете підтримувати керівника cектору грантів у координуванні портфелю проектів та грантів. Співробітник буде співпрацювати з фінансовим відділом, відділом моніторінгу та звітування та всіма програмними відділами, щоб забезпечити безперебійне управління грантами, проектами та контрактами, приділяючи особливу увагу дотриманню вимог донорів та підзвітності. 

Обов’язки: 

Написання грантових заявок:

  • Участь у нарадах щодо нових/майбутніх грантів (наданні аналітичної інформації, надання шаблонів тощо)

Моніторинг та управління портфоліо грантів та проектів:

  • Ведення бази грантових заявок ТЧХУ (реєстрація поданих грантових пропозицій в системі та оновлення статусів, переведення грантових заявок в статус проект, кодування проекту тощо)
  • Ведення бази проектних договорів та Донорів (підписання угод та обмін із Донорами, завантаження в систему під проект, внесення умов договору в систему для подальшого контролю)
  • Ведення бази гуманітарних проектів ТЧХУ (наповнення картки проекту, консолідація проектних звітів, оновлення бюджетів по проектам, аналіз отриманої інформації та координації питань між відповідними підрозділами)
  • Контроль виконання умов проектних договорів та співпраця із програмними відділами (контроль термінів надання звітності/проведення аудитів/внесення змін тощо, координація всередині організації із відповідними підрозділами, контроль закриття проекту/пролонгації та надання пропозицій по подальшій співпраці)
  • Участь у побудові/адаптації крос функціональних процесів із іншими підрозділами (підтримка системи управління знаннями, координація із відділом написання пропозицій, PMER, фінансовим відділом)

Звітування:

  • Сприяння комунікації та забезпечення своєчасного і точного звітування перед Донорами
  • Перегляд проміжних та фінальних звітів
  • Подання звітів до донорських платформ відповідно до вимог у разі необхідності
  • Координація відповідей на запити Донорів, коли це необхідно (наприклад, запити на інформацію, зміни тощо)

Закриття проекту

  • Забезпечення заповнення контрольних списків закриття проекту, архівування всіх документів до Бази проектів та остаточне закриття проектів.
  • Допомога в проведенні щорічного аудиту та будь-якого окремого аудиту визначеного портфелю грантів і проектів (наприклад, підготовка/перевірка супровідної документації, документації субреципієнтів).

Додаткові обов’язки/Additional Tasks:

  • Участь в робочій групі із впровадження ERP системи ODOO в частині управління проектами (перенесення та тестування бази грантів та проектів, фіксація зауважень/пропозицій щодо доопрацювання системи та комунікація із командою впровадження)
  • Створення бізнес-процесів для координації між суміжними відділами, за потреби
  • Наявність вищої освіти.
  • Знання методології та принципів управління проектами та програмами (в гуманітарному секторі бажано).
  • Цифрові навички
  • Аналітичні та системні навички
  • Досвід роботи в громадських організаціях або в гуманітарній організації (бажано).
  • Досвід роботи в проектній діяльності.
  • Досвід в оптимізації бізнес-процесів.
  • Досвід комунікації з різними категоріями людей.
  • Тактовність та дипломатичність.
  • Вміння збирати та аналізувати інформацію
  • Здатність працювати самостійно та в команді.
  • Швидка адаптація до нових умов.
  • Здатність справлятися зі стресом та працювати під тиском часу.
  • Вміння готувати та оформлювати звітність.

Вимоги до кандидата:

  • Наявність вищої освіти.
  • Знання методології та принципів управління проектами та програмами (в гуманітарному секторі бажано).
  • Цифрові навички
  • Аналітичні та системні навички
  • Досвід роботи в громадських організаціях або в гуманітарній організації (бажано).
  • Досвід роботи в проектній діяльності.
  • Досвід в оптимізації бізнес-процесів.
  • Досвід комунікації з різними категоріями людей.
  • Тактовність та дипломатичність.
  • Вміння збирати та аналізувати інформацію
  • Здатність працювати самостійно та в команді.
  • Швидка адаптація до нових умов.
  • Здатність справлятися зі стресом та працювати під тиском часу.
  • Вміння готувати та оформлювати звітність.

Володіння мовами:

  • Українська мова (вільно).
  • Англійська мова (вільно).

Компетенції:

  • Вміння систематизувати та консолідувати інформацію.
  • Аналізувати потоки даних.
  • Співпраця та робота в команді.
  • Ефективна комунікація.
  • Співпраця з Донорами.

Товариство Червоного Хреста України пропонує: 

  • Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу;
  • Працевлаштування згідно КЗпП;
  • Своєчасну виплату заробітної плати;
  • Дружній і згуртований колектив однодумців;
  • Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами.
  • Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України

Ми маємо на меті створити в ТЧХУ безпечне та інклюзивне  середовище, яке забезпечить усім співробітникам, волонтерам незалежно від віку, статі та гендерної приналежності, етнічного походження, релігії, наявності інвалідності, сексуальної орієнтації рівний доступ до можливостей, захист їх гідності та рівність прав. 

Ми є роботодавцем з рівними можливостями для всіх працівників, в тому числі для осіб з інвалідністю. 

Ми  не дискримінуємо у своєму виборі та працевлаштуванні на основі раси, кольору шкіри, релігії, статі, національного походження, політичної приналежності, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, сімейного стану, інвалідності, генетичної інформації, віку. 

Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці.  

Робоче місце: м. Київ

Випробувальний термін – 3 місяці. 

Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати з позначенням посади за наступною адресою: [email protected]

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії. 


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Junior International Partnerships Advisor

Вакансія: Financial Specialist

Лідер(ка) тематичної команди "Фінансова децентралізація"

Консультант/ка з питань діяльності з розвитку потенціалу держслужбовців

Довгострокове волонтерство у польському Центрі сусідства “Przystań Śmidowicza”

Engineering Analyst (Wаter), Kyіv, Natіonal position