Фахівець/чиня з комунікацій

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
INTOUCH

Vacancy_dfrfycsz(2) prostirjob
Фахівець/чиня з комунікацій

Вакансія: Фахівця з комунікацій у проєкт «Простори психологічної підтримки у громадах Житомирської області в рамках проєкту «Інновації для подолання епідемії ВІЛ»

Номер вакансії: 003/IN TOUCH
Тип контракту: Договір з ФОП 
Місце роботи: Житомир
Формат роботи: офлайн
Період виконання: 6 місяців.  

Організаційний контекст роботи: Громадська організація «НУО «Ін Тач Юкрейн Фундейшн» шукаємо експерта, який може виконувати роль фахівця з комунікацій для проєкту «Простори психологічної підтримки у громадах Житомирської області в рамках проєкту «Інновації для подолання епідемії ВІЛ» впродовж 6 місяців.

Проєкт «Простори психологічної підтримки у громадах Житомирської області в рамках проєкту «Інновації для подолання епідемії ВІЛ» реалізується відповідно до грантової угоди між ГО «НУО «Ін Тач Юкрейн Фундейшн» та Pact Inc. №380-019127 від 01 квітня 2024 року та впроваджується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Виконавцями проєкту є консорціум трьох організацій: Pact, FHI 360 та AFEW-Україна («СНІД Фонд Схід-Захід»). 

Проєкт спрямований на створення мережі просторів психологічної підтримки на території Олевської, Словечанської та Народицької громад Житомирської області для надання психологічної допомоги та підтримки населенню, що постраждало в результаті збройної агресії.

Вимоги до кандидатури: 

  • Повна вища освіта у галузі: журналістика, проєктний менеджмент,  публічне управління, міжнародні відносини, медицина тощо.
  • Досвід діяльності у галузі журналістики, проєктного менеджменту, діяльності громадських організацій, міжнародних проєктів, регіонального розвитку не менше 2 років.
  • Знання англійської мови на мінімальному рівні В2; Знання додаткової іноземної мови буде перевагою.
  • Вміння працювати з Excel, Word, Google Drive, Google Docs, Canva, Figma, CRM системами, Data Check.
  • Наявність сертифікатів про підвищення кваліфікації або розвитку компетенцій будуть перевагою.

Додаткові документи необхідні для участі у конкурсі:

  • Надайте підтвердження якісної взаємодії з органами ОМС, ОДА чи іншими державним чи муніципальними органами визначених територій (у довільній формі); 
  • Наведіть 2 успішні результати реалізації проєктів МТД, де ви виступали членом команди;

Короткий опис функціональних обов’язків 

  • Написання статей, дописів, відео, фото щодо реалізації активностей за проєктом.
  • Популяризувати проєкт у місцевих та регіональних ЗМІ.
  • Провести мінімум 1-2 етери на радіо, телебаченні, щодо реалізації проєкту.
  • Ведення додаткової звітності по діяльності за проєктом.
  • Виїздити 1 раз на квартал до локацій ППП для створення якісного фото- та відео- контенту.
  • Запис та монтаж інтерв’ю від людей щодо якості роботи ППП.
  • Забезпечити постійне оновлення всіх сторінок Організації (та проєктів Організації) у соціальних мережах.
  • оперативна підготовка прес-релізів та їхня вчасна розсилка.
  • моніторинг публікацій у ЗМІ (зокрема, спілкування щодо порушень ними атрибуцій, брендбуку донора у ході реалізації проєкту).
  • Дотримуватись Додатку 6 “Стратегії брендування та плану маркування”.
  • забезпечити постійне оновлення головної сторінки сайту Організації, публікації новин про важливі події.
  • замовлення та розробка сувенірної продукції, організація підготовки друкованої продукції Організації тощо.
  • організація публічних заходів (церемонії нагородження, конференції, прес-конференції тощо).
  • підготовка коротких витягів українською із новини, для інформування членів Організації.
  • підтримка контактів із партнерами (листи подяки після заходів, інформування про цікаві для них проєкти Організації тощо).
  • отримання та надсилання поштової кореспонденції, підтримка зворотного зв’язку з Організацією засобами зв’язку (телефон, факс тощо).
  • інші завдання, що можуть виникати у ході роботи.

Для участі в конкурсі просимо заповнити аплікаційну форму тут

Більше інформації про проєкт Ви знайдете тут.

Електронна пошта за якою Ви можете задати додаткові питання: [email protected].

Якщо Ви зацікавились конкурсом та готові стати частиною команди Громадської організації «НУО «Ін Тач Юкрейн Фундейшн» у реалізації даного проєкту, просимо до 10 квітня 2024 року (включно) надіслати вашу аплікаційну форму наведену вище.

Ми зв’яжемося лише із кандидатами/кандидатками, що пройшли перший етап відбору, для проведення співбесіди.

Кандидату/ці, який/яка успішно пройде відбір буде запропоновано строковий контракт.


Останні публікації цього розділу:

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних

Менеджер/ка з моніторингу та оцінки