Фахівець/чиня з економічного розвитку / Economic Recovery Officer

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

Наразі Датська рада у справах біженців шукає Фахівця з економічного розвитку у місто Миколаїв.

Загальна мета ролі:
На чолі з керівником групи з економічного відновлення, фахівець відповідає за координацію та керівництво, реалізацією заходів з економічного відновлення, у тому числі надання секторальних грошових коштів фермерам, грантів підприємствам, підтримки у професійному навчанні, бізнес-коучинг. Він/вона тісно співпрацюватиме з громадами, організаціями громадянського суспільства (ОГС) та державними службами. Він/вона базуватиметься у офісі ДРБ м. Миколаїв, а виїзна діяльність здійснюватиметься у Миколаївській та Херсонській областях. 

Географічне охоплення: Миколаїв

Основні обов’язки:

  • Керувати плануванням та реалізацією програмних заходів, пов’язаних з економічним відновленням. З цією метою він/вона надаватиме підтримку керівнику групи з економічного відновлення у підготовці та оновленні щомісячних робочих планів. 
  • Визначати потреби у відновленні економіки у визначених сферах та інформуватиме про них Керівника групи та Менеджера. Забезпечувати збір якісної інформації та даних.
  • Координувати роботу з колегами з інформаційного менеджменту та брати активну участь в аналізі зібраної інформації та даних.
  • Організовувати інформаційно-просвітницьку діяльність, у тому числі розповсюдження ключових повідомлень, розробку та розповсюдження інформаційно-просвітницьких та комунікаційних матеріалів та проведення інформаційних сесій, відповідно до потреб, виявлених під час моніторингу.
  • Сприяти підвищенню якості підходу ДРБ, орієнтованого на громаду, шляхом ефективного визначення та координації роботи із зацікавленими сторонами, ключовими інформантами та членами громади. 
  • Мобілізувати та налагоджувати міцні зв’язки з громадами через послідовну взаємодію з місцевими структурами та дотримання підходів, що враховують культурні особливості та гідність. 
  • Контролювати роботу асистента(ів) з економічного відновлення та забезпечувати якість їхньої діяльності. 

Необхідний досвід та компетенції: 

  • Розуміння сфер розвитку бізнесу, зайнятості, фінансів, сільського господарства та/або економічного відновлення – з цих питань буде проведено навчання на робочому місці. 
  • Вміння говорити на делікатні теми та працювати з людьми, які перебувають у скрутному становищі.
  • Знання бізнес-грантів є бажаним, але не обов’язковим. 
  • Відмінні міжособистісні та комунікативні навички, включаючи здатність ефективно працювати з вразливими особами, співробітниками та зацікавленими сторонами з різним досвідом.
  • Бажаний досвід керівництва персоналом. 
  • Відмінні організаційні навички та навички управління часом, вміння визначати пріоритетність завдань і справлятися з декількома обов’язками.
  • Сильне почуття особистої доброчесності та розуміння конфіденційності та етики. 
  • Досвід роботи з Microsoft Office, Internet Explorer, Outlook/Exchange, операційними системами Windows.
  • Знання англійської мови бажано. 
  • Знання української мови обов’язкове.

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ: 

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань. 

Ми пропонуємо:

  • Цікаву роботу у міжнародній гуманітарній організації.
  • Офіційне працевлаштування. Контракт: 12 місяців із можливістю продовження залежно від результатів роботи та фінансування. Попередньо відбувається проходження 3-х місячного випробувального терміну 
  • Медичне страхування та страхування життя.

Процес подачі заявки

Заявки відкриті лише для громадян України.

Заробітна плата та умови будуть відповідати умовам працевлаштування національного персоналу ДРБ в Україні. 

Усі кандидати повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською або українською мовами за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=169402&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою розглядатися не будуть.

Кінцева дата подачі резюме: 6 листопада 2023 р.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель