Фахівець/чиня з адміністративних питань

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Товариство Червоного Хреста України оголошує конкурс на посаду фахівця/фахівчині з адміністративних питань

Вимоги:

· вища освіта

· досвід адміністративно-господарської роботи не менше 5 років

· наявність посвідчення водія категорії В Відмінні навички роботи з комп’ютером (Word, Excel, бази даних, електронна пошта);

· Вільне володіння українською мовою, іноземною – на середньому рівні та вище;

· Досвід комунікації з різними категоріями людей, тактовність та дипломатичність;

· Розвинені організаторські та виконавчі навички;

· Здатність працювати самостійно та в команді, швидка адаптація;

· Здатність швидко навчатися, уважність;

· Здатність справлятися зі стресом та працювати під тиском часу;

· Вміння готувати та оформлювати звітність;

· Дотримання основоположних принципів Червоного Хреста;

· Дотримання принципу конфіденційності інформації.

Повинен знати: постанови, розпорядження, накази, нормативні та інші керівні матеріали вищих органів щодо адміністративно-господарського обслуговування; структуру ТЧХУ і перспективи її розвитку; порядок укладання та оформлення договорів зі сторонніми організаціями на надання послуг; засоби зв’язку, обчислювальної та організаційної техніки; порядок і строки складання звітності; засоби механізації ручної праці; порядок придбання устаткування, меблів, інвентарю, канцелярського приладдя та оформлення розрахунків за послуги; основи економіки, організації виробництва та управління; основи трудового законодавства

Обов’язки:

- забезпечення обслуговування і дотримання належного стану згідно з правилами та нормами виробничої санітарії і пожежної безпеки будівель та приміщень, в яких розташовані підрозділи НК ТЧХУ;

- здійснення контролю за справністю обладнання, освітлення, систем опалення, вентиляції тощо

- розробка планів поточних та капітальних ремонтів основних фондів (будівель, систем водопостачання та інших споруд) на підставі дефектних актів та актів огляду;

- складанні попередніх кошторисів витрат на проведення поточних, капітальних, моніторинг вартості робіт шляхом запиту цінових пропозицій;

- організація проведення ремонту приміщень, здійснення контролю за якістю виконання ремонтних робіт

- організація забезпечення підрозділів НК ТЧХУ засобами механізації інженерної та управлінської праці, здійснення нагляду за їх збереженням і проведенням своєчасного ремонту;

- організація оформлення необхідних документів для укладання договорів на надання адміністративних послуг, необхідних матеріалів, устаткування та інвентарю, забезпечення ними підрозділів НК ТЧХУ, а також ведення обліку їх витрат і складання встановленої звітності;

- ведення обліку основних засобів, які знаходяться в підзвіті та їх належного зберігання;

- підготовка необхідних документів для прийняття рішення щодо списання з балансу товариства основних засобів, які вийшли з ладу та не підлягають ремонту та експлуатації;

- контроль за раціональним витрачанням матеріалів та коштів, які виділяються на адміністративні цілі;

- розвантаження та завантаження обладнання в межах компетенції відділу; – інші доручення керівництва в рамках функціональних обов’язків;

- взаємодія з структурними підрозділами НК ТЧХУ з господарських питань;

Товариство пропонує:

· Участь у навчальних тренінгах та семінарах

· Цікаву, різнопланову і мультизадачну роботу

· ЦІкаву та мотивуючу командну роботу

· Працевлаштування згідно з КЗпП

· Своєчасну виплату заробітної плати

Місце роботи: Київ, вул. Є. Чикаленка (вул. Пушкінська)

Просимо направляти резюме з зазначенням рівня бажаної заробітної плати та супровідний лист з позначенням посади за наступною адресою: [email protected].

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка