Фахівець/чиня з адміністративної роботи / Administration Officer

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими зустрічаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

Наразі DRC розширює свою присутність у регіонах країни та шукає Фахівця з адміністративної роботи у Чернігові.

Основна мета роботи :

  • Контролювати всі аспекти адміністративної підтримки в офісі DRC, забезпечуючи ефективну роботу та процедури.
  • Реалізація адміністративної політики в офісі.
  • Розробка систем, які сприяють підвищенню ефективності та економічності адміністративних операцій.       

Основні обов’язки:

Адміністративна підтримка:

  • Забезпечити своєчасне здійснення всіх комунальних платежів.
  • Забезпечити організацію зустрічей для команди вищого керівництва та іншу адміністративну підтримку, яка може знадобитися.
  • Складання протоколу засідань.
  • Відстеження пунктів дій відповідно до протоколів зустрічей.
  • Надавати підтримку регіональному менеджеру та команді вищого керівництва регіону щодо пошуку актуального законодавства та політик.
  • Взаємодія з місцевою владою та іншими НУО/ГО на запит регіонального менеджера або координатора адвокації.
  • Допомога в підготовці Меморандумів про взаєморозуміння з місцевою владою, НУО/ГО.
  • Допомога з проїздом та проживанням персоналу.
  • Спільно з фінансовим та програмним підрозділами організовує сканування та зберігання договорів, архівування документів та передачу до архіву;
  • Будь-які інші обов’язки на вимогу регіонального менеджера.

Управління офісом:

  • Забезпечення відповідності, безпеки та функціонування офісної інфраструктури (тобто система безпеки, зв’язок тощо)
  • Контролювати всі аспекти обслуговування та чистоти офісу.
  • Спільно з фахівцями з безпеки забезпечення охорони офісу
  • Підтримувати та оновлювати договори оренди та координувати поновлення договорів оренди офісних приміщень, гостьових будинків та житла для іноземців. Координація зв’язку з орендодавцями.
  • Координація передачі орендованого майна та забезпечення своєчасного повернення застави.
  • Забезпечити ремонт і технічне обслуговування об’єктів відповідно до стандартів і процедур ДРБ.
  • Управління адміністративною командою для забезпечення загальної ефективності.

Оренда квартир/Управління гостьовими будинками:

  • Управління орендованими квартирами/гостьовим будинком, забезпечення безпеки та функціонування всієї інфраструктури.
  • Контролювати всі аспекти утримання та чистоти в орендованих квартирах/гостьовому домі.
  • Забезпечення наявності в орендованих квартирах/гостьових будинках запасів, а також контроль їх використання.
  • Координація діяльності гостьових будинків і житла іноземців, зв’язок з власниками нерухомості з будь-яких питань. За потреби контроль ремонтів.                                                                                                                            

Про вас:

  • Щоб успішно виконувати цю роль, ми очікуємо, що ви матимете досвід гуманітарної адміністративної роботи
  • Відданість навчанню та впровадженню організаційної політики та процедур.
  • Відмінне володіння MS Word, Excel, PowerPoint
  • Досвід управління ERP системою є перевагою
  • Вища освіта в галузі управління або еквівалентна професійна кваліфікація
  • Володіння українською мовою письмово та усно.
  • Англійська на середньому або просунутому рівні (розмова/читання/письмо).

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: 12 місяців з можливістю продовження в залежності від ефективності та фінансування програми. Попередній 3-місячний пробний період
  • Дата початку: якнайшвидше
  • Тип договору: повна зайнятість, робота в офісі Чернігова

Процес подачі заявки:

Якщо Вам цікава робота в міжнародній гуманітарній організації, будь ласка надсилайте своє резюме (не більше чотирьох сторінок) та мотиваційний лист англійською мовою: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationForm/SinglePageApplicationForm.aspx?cid=1036&departmentId=19100&ProjectId=168133

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подання заявок: 31.05.2023

Для отримання додаткової інформації про Представництво Датської ради у справах біженців в Україні, будь-ласка, перегляньте наш веб-сайт drc.ngo. 


Останні публікації цього розділу:

Ментор/ка підліткових курсів з 3D-моделювання та робототехніки (Кропивницький)

Регіональний/а координатор/ка у Сумській, Запорізькій та Миколаївській областях

Адміністративний/а асистент/ка

Бухгалтер/ка

Експерт/ка з розробки комунікаційної стратегії

Офіс менеджер/ка