Фахівець/чиня у відділ енергетики

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy_dfrfycsz(2) prostirjob
Фахівець/чиня у відділ енергетики

Зайнятість: 100% (обговорюється)

Центр екологічних ініціатив «Екодія» — громадська організація, яка об’єднує експертів і активістів навколо ідеї збереження довкілля. Ми ведемо боротьбу за протидію зміні клімату,  чисте повітря для всіх, розвиток сталої енергетики, транспорту та сільського господарства України. Наша місія — діяти на захист довкілля через вплив на прийняття рішень і розвиток активної спільноти.

Ми шукаємо фахівця/-чиню у відділ енергетики, який/яка допомагатиме в роботі з національної та місцевої політики у сфері енергоефективності, що сприяло би переходу України на відновлювані джерела енергії та руху нашої країни до кліматично нейтральної економіки.

Основні завдання:

  • збір та аналіз інформації щодо державних та місцевих ініціатив, політик та нормативно-правових актів у сфері енергоефективності, збір та аналіз інформації (досліджень, аналітики тощо) щодо міжнародних та зокрема європейських політик, практик та ініціатив, підготовка аналітичних та медіа матеріалів;
  • комунікація з партнерами, співпраця з експертами і громадським організаціями, що займаються питаннями енергоефективності в Україні та закордоном;
  • моніторинг державної політики України у сфері енергоефективності та оцінка її втілення на національному та місцевому рівнях, зокрема, участь у підготовці відповідних коментарів та пропозицій;
  • участь у підготовці інформаційних матеріалів на теми енергозбереження та енергоефективності, публічні презентації/виступи, усні інтерв’ю ЗМІ та чорнове написання колонок/коментарів для ЗМІ;
  • планування і координація кампаній, акцій і заходів, лідерство у плануванні роботи напрямку енергоефективності.

Вимоги до кандидатів та кандидаток:

  • вільне володіння українською та знання англійської мови
  • вміння швидко знаходити й аналізувати інформацію, пропонувати оптимальні рішення
  • комунікабельність, вміння знаходити спільну мову з людьми
  • здібності до планування та координації роботи партнерів
  • готовність до публічних виступів
  • уважність до деталей і термінів
  • готовність до відряджень по Україні та за кордон
  • активна життєва позиція та поділяти цінності Екодії – https://ecoaction.org.ua/pro-nas
  • освіта у сфері енергетики, енергоефективності чи охорони довкілля, а також досвід залучення до екологічних ініціатив буде перевагою
  • перевагу буде надано кандидат(к)ам, які володіють знаннями й освітою у дотичній сфері та мають досвід роботи відповідно до основних завдань посади.

ГО «Екодія» пропонує повністю офіційну заробітну платню, що відповідає рівню оплати праці у громадських організаціях, надихаючий і дружній робочий клімат, можливість отримати нові знання, навички та професійне зростання. При прийомі на роботу нових співробітників і співробітниць, дотримуючись українського антидискримінаційного законодавства і Політики гендерної рівності та недискримінації, Екодія не допускає упередженого ставлення до кандидатів і кандидаток на підставі ознак раси, переконань, статі, віку, походження, сімейного та майнового стану, сексуальної орієнтації та гендерної ідентичності, за мовними або іншими ознаками.

Ця робота передбачає періодичні зустрічі в Києві.

Прохання надіслати резюме (CV) українською та супроводжуючий лист зацікавленості (коротке пояснення, чому Вам цікава ця вакансія та як Ваш досвід/знання відповідають вимогам до кандидатів) окремим файлом не пізніше 11 жовтня 2024 року на [email protected]. Документи, надані пізніше, розглядатися не будуть, про результати ми повідомимо електронною поштою.

Чекаємо на Вас у нашій команді!


Останні публікації цього розділу:

Координатор/ка проекту напрямку Притулки

Міжрегіональний/а фахівець/чиня з розвитку організацій та волонтерства

Financial Assistant (Finance, Budget Coordinator) в Посольство США

Resource Coordination Assistant В Посольство США

Workforce Development Specialist/Програмний менеджер/ка для розвитку потенціалу підприємництва

Human Resources Assistant/Асистент/ка відділу кадрів