Фахівець/чиня програми «Механізм швидкого реагування» в Україні (Одеса)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
butenko

logo
Фахівець/чиня програми «Механізм швидкого реагування» в Україні (Одеса)

Про «Мерсі Корпс»

Стимулом «Мерсі Корпс» є віра в те, що світ може бути кращим. Ми знаємо, що рухаючись у цьому напрямку, наша команда найкраще виконує свою роботу, будучи різноманітною, і якщо кожен член команди почувається на своєму місці. Ми раді людям із різним досвідом, баченням та навичками, адже так ми можемо бути сильнішими і мати довготривалий вплив.

Програма / відділ / команда

«Мерсі Корпс» долучилася до реагування на надзвичайну ситуацію в Україні з початку воєнних дій по всій території країни в лютому 2022 року. Атаки спричинили хвилю внутрішнього переміщення та переміщення в країни, що межують з Україною на її західному кордоні. Програма реагування «Мерсі Корпс» буде зосереджена на багатоцільовій грошовій допомозі та інших ключових секторах, зокрема продовольчій безпеці, життєзабезпеченні, непродовольчих товарах та захисті. «Мерсі Корпс» також підтримує місцеві НУО та інші суб’єкти громадянського суспільства, які наразі надають допомогу переміщеному населенню і людям, що надають притулок в Україні. В міру того, як «Мерсі Корпс» виконує свої цілі в регіоні, вона продовжуватиме оцінювати безпекову ситуацію в районах потенційної діяльності з метою подальшої логістики можливої програмної діяльності і розміщення.

Посада

Фахівець програми «Механізм швидкого гуманітарного реагування» забезпечує ефективну й результативну реалізацію програми реагування на надзвичайні ситуації, що включає допомогу непродовольчими товарами, харчовими продуктами, водою, засобами санітарії та гігієни, грошову допомогу і забезпечення базових потреб життєдіяльності. Він відповідає за надання допомоги в координації та здійсненні програми швидкого гуманітарного реагування в Україні, зокрема щоденне управління програмними заходами і персоналом програми; забезпечення наявності відповідних систем і допоміжних механізмів для відстеження, аналізу й звітування результатів. Він є сильним лідером, вміє розвивати і бути наставником для членів команди, вести ефективну комунікацію, може працювати з внутрішніми і зовнішніми зацікавленими сторонами для досягнення спільних цілей. Він відповідальний за управління відносинами з місцевими партнерами, учасниками і донорами, сприяючи досягненню цілей програми та загальних цілей швидкого гуманітарного реагування.

Основні обов’язки

СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

  • Активно стежити за розвитком гуманітарної ситуації, а також за трендами секторів грошової допомоги та допомоги непродовольчими товарами
  • Визначати, будувати і вести партнерську співпрацю з українськими партнерами, отримувачами субгрантів, донорами, місцевою владою та іншими зацікавленими сторонами.

ПРОГРАМНЕ УПРАВЛІННЯ

  • Працювати з координатором RRM для запуску швидкого гуманітарного реагування та поточного програмного управління та управління командами в різних місцях розташування.
  • Розробляти детальні плани реалізації та бюджети гуманітарного втручання з метою забезпечення вчасної реалізації програми і дотримання цільових показників і бюджетних меж, використовуючи ефективні системи моніторингу й оцінки для досягнення бажаного впливу.
  • Допомагати координатору RRM в розробці, проведенні й аналізі швидкої оцінки потреб, оцінки ринку, захисту й оцінки ризиків, а також будь-яких інших потреб, визначених при здійсненні гуманітарного реагування.
  • Організовувати і наглядати за місцями реєстрації на отримання як грошової, так і натуральної допомоги, забезпечуючи ефективний цільовий відбір бенефіціарів, відповідно до встановлених критеріїв вразливості, доступність і безпечність місць реєстрації і наявність механізмів зворотного зв’язку.
  • В координації з місцевими партнерами, забезпечувати планування безпечної доставки і роздачі непродовольчих товарів бенефіціарам, включно з консультуванням щодо та дотриманням стандартних операційних процедур (СОП) стосовно роздачі непродовольчих товарів, заходів із безпеки й охорони, а також навчання програмних фахівців і штату партнерів щодо СОП і заходів із безпеки й охорони.
  • Інтегрувати використання підходів спільнот у розробку, реалізацію та утримання проєктів.
  • Забезпечувати дотримання всіма втручаннями Мінімальних стандартів «Мерсі Корпс» із програмного управління; Кодексу поведінки й етики «Мерсі Корпс»; керівних документів щодо питань гендера, розмаїття й інклюзивності; основних гуманітарних принципів та принципу «Не нашкодь».

УПРАВЛІННЯ КОМАНДОЮ

  • Управляти, навчати та спрямовувати асистентів із RRM в їхніх щоденних завданнях.
  • Наймати і наглядати за поденними робітниками.
  • Координувати з місцевими партнерами для забезпечення належної комунікації і співпраці між командами партнера і «Мерсі Корпс» під час втручань швидкого реагування.

ОПЕРАЦІЙНІ ЗАДАЧІ (ЛОГІСТИКА, АДМІНІСТРУВАННЯ, ЗАКУПІВЛІ)

  • Працювати з операційними відділами для забезпечення вчасної подачі й обробки всіх запитів на придбання й оплату.
  • Забезпечувати належне документування програмних заходів і належне архівування програмних файлів.

БЕЗПЕКА

  • Проактивно комунікувати з командою безпеки для забезпечення дотримання процедур і політик щодо безпеки та безпечної організації і реалізації втручань.
  • Сприяти створенню безпечного середовища для членів команди.

ПАРТНЕРСТВА

  • Допомагати в наданні субгрантів місцевим партнерським організаціям.
  • Працювати разом із працівниками партнерської організації під час проведення швидких оцінок потреб, роздач, постдистрибуційного моніторингу.

Наглядова відповідальність

Асистенти RRM

Підзвітність

Підпорядковується безпосередньо: координатор програми швидкого реагування

Працює безпосередньо з: іншими програмними відділами, командою аналітики, операційним відділом, керівниками відділу безпеки, командами PaQ та MEL

Підзвітність учасникам і зацікавленим сторонам

Члени команди «Мерсі Корпс» повинні підтримувати всі зусилля відносно підзвітності, зокрема учасникам наших програм, партнерам-громадським організаціям, іншим зацікавленим сторонам та відносно дотримання міжнародних стандартів, що спрямовують здійснення міжнародної допомоги і розвитку. Ми прагнемо активно задіювати спільноти, як рівних партнерів, в розробці, моніторингу й оцінюванні наших польових проєктів.

Мінімальна кваліфікація та професійні навички

  • Ступінь бакалавра або еквівалент у відповідній галузі
  • 2-3 роки пов’язаного досвіду в гуманітарному програмуванні, досвід у програмах швидкого реагування або програмах грошової допомоги/допомоги непродовольчими товарами буде перевагою.
  • Демонстрована здатність дотримуватися термінів і працювати незалежно і спільно з членами команди в крос-культурному середовищі.
  • Українська мова (письмова й усна – обов’язково), високий рівень володіння англійською (письмовою та усною) також необхідний.
  • Відмінні міжособистісні та комунікативні навички, зокрема здатність ефективно взаємодіяти з проєктними партнерами, місцевою владою і вразливим населенням.
  • Демонстрована гнучкість та креативність у плануванні та вирішенні проблем.
  • Демонстрована здатність забезпечувати високу продуктивність у стресових і небезпечних умовах.
  • Досвідчений користувач програм MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint) – обов’язково.
  • Бажання робити польові виїзди в віддалені та небезпечні місця (зверніть увагу, що команди RRM повинні бути готовими відправитися в місця реагування одразу після повідомлення і на довгі періоди часу).

Фактори успіху

Успішний фахівець RRM блискуче виконує свою роботу в динамічному робочому середовищі, що швидко розвивається. Механізми RRM розробляються, щоб надати негайну допомогу під час швидкого зростання гуманітарних потреб або переміщення. Таким чином, темп роботи може бути напруженим і важким та вимагати від членів команди швидких і ефективних дій, щоб задовольнити потреби постраждалого населення.

Це буде дійовий співробітник, який може працювати й ефективно комунікувати з колегами, іншими гуманітарними організаціями, державними установами, місцевими партнерами і спільнотами, що постраждали. Здатність чітко спілкуватися, працювати в команді та улагоджувати чутливі культурні питання – важливі навички для працівників на цій посаді.

Постійне навчання

На підтримку нашої віри в те, що організації, де проводиться навчання, є більш ефективними, результативними та мають більшу відповідність спільнотам, яким ми служимо, ми даємо можливість усім членам команди присвячувати 5% свого часу навчальним заходам, які сприяють їхньому особистому та/або професійному зростанню та розвитку.

Різноманіття, справедливість та інклюзивність

Виконання нашої місії починається з того, як ми будуємо свою команду та працюємо разом. Завдяки нашому прагненню збагатити нашу організацію людьми різного походження, з різними переконаннями, досвідом та способом мислення, ми можемо краще використовувати колективну силу наших команд і вирішувати найскладніші проблеми світу. Ми прагнемо до культури довіри та поваги, де кожен вносить своє бачення та своє справжнє «я», реалізує свій потенціал як самостійної одиниці та як члена команди, а також співпрацює з іншими, щоб робити найкращу роботу в своєму житті.

Ми визнаємо, що різноманіття та інклюзивність – це подорож, і ми прагнемо вчитися, слухати та розвиватися, щоб стати більш різноманітними, справедливими та інклюзивними, ніж ми є сьогодні.

Рівні можливості працевлаштування

«Мерсі Корпс» – роботодавець з рівними можливостями, який не терпить дискримінації за будь-якою ознакою. Ми активно шукаємо різноманітний досвід, бачення та навички, щоб бути колективно сильнішими та мати стійкий глобальний вплив.

Ми прагнемо забезпечити середовище поваги та психологічної безпеки, де рівні можливості працевлаштування доступні для всіх. Ми не вдаємося до та не толеруємо дискримінації за ознакою расової приналежності, кольору шкіри, гендерної ідентичності, гендерного вираження, релігії, віку, сексуальної орієнтації, національного чи етнічного походження, інвалідності (включно зі статусом ВІЛ/СНІД), сімейного стану, статусу військового ветерана або будь-якої іншої захищеної групи населення в місцях, де ми працюємо.

Убезпечення та етика

«Мерсі Корпс» прагне забезпечити, щоб до всіх людей, з якими ми контактуємо в межах своєї роботи, чи то члени команди, члени спільнот, учасники програми чи інші, ставилися з повагою та гідністю. Ми дотримуємося основних принципів щодо запобігання сексуальній експлуатації та насильству, викладених Генеральним секретарем ООН та Міжвідомчою постійною комісією (IASC) та підписали Міжвідомчу схему розкриття неправомірних дій. Ми не толеруємо жорстокого поводження з дітьми, сексуальної експлуатації, насильства або домагання з боку чи відносно членів нашої команди. В межах нашого прагнення створювати безпечне та інклюзивне робоче середовище ми очікуємо, що члени нашої команди поводитимуться професійно, поважатимуть місцеві закони та звичаї, а також завжди дотримуватимуться Політик кодексу поведінки «Мерсі Корпс» та наших цінностей. Члени команди повинні проходити обов’язкові електронні курси навчання Кодексу поведінки при прийомі на роботу та щорічно.

PLEASE, APPLY: https://recruiting2.ultipro.com/MER1024MERCY/JobBoard/7a14d810-d41a-4542-9b9c-ba39a563b91a/OpportunityDetail?opportunityId=af941193-78aa-4f22-98c7-af9052f3f6a3


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель