Фахівець/чиня проекту з правової допомоги з питань відновлення житла / Protection Officer (Shelter Legal Support Officer)
Представництво Датської Ради у справах біженців (ДРБ) є провідною міжнародною гуманітарною організацією, основною метою якої є захист, підтримка та просування довгострокових рішень для постраждалого від переміщення населення.
ДРБ існує в Україні з 2014 року. На даний момент у ДРБ працює понад 800 співробітників загалом на території України. У 2024 році ДРБ продовжить суттєве розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах соціально-правового захисту, економічного розвитку, відбудови житла та розселення та гуманітарного роззброєння та миробудівництва (гуманітарного розмінування), надаючи пряму підтримку відповідальним особам та громадським організаціям (ГО), а також їх партнерам. ДРБ надалі розвиватиме довгострокові рішення, адаптуючи їх до ситуації, що змінюється.
Наразі ДРБ шукає Фахівець проекту з правової допомоги з питань відновлення житла для своєї діяльності в Миколаєві.
Ця позиція буде підпорядковуватись Керівнику групи з питань правової допомоги.
Загальна мета ролі:
Фахівець проекту з правової допомоги з питань відновлення житла відіграватиме ключову роль в реагуванні ДРБ на потреби Півдня України. Ця позиція є надзвичайно важливою у процесі відновлення постраждалих регіонів, оскільки вона забезпечує швидке та ефективне повернення людей до нормальних умов проживання та функцій. Цей напрямок включає надання технічної підтримки, забезпечення ефективного планування, впровадження та подальший контроль всіх технічних аспектів діяльності сектору в програмах, що впроваджені ДРБ. Фахівець проекту з правової допомоги з питань відновлення житла надає адміністративну та технічну підтримку комісіям, які розглядають заяви про відшкодування громадянам за пошкоджене або зруйноване житло. Він/вона забезпечує якісну технічну підтримку з дотриманням законодавства. Підтримуватиме добрі стосунки з відповідними зацікавленими сторонами та іншими гуманітарними суб’єктами, для того щоб забезпечувати належну реалізацію та координацію діяльності секторів ДРБ. Ця посада передбачає територіальне підпорядкування та забезпечує дотримання процедур та інструкцій ДРБ на території Півдня України.
Вашими основними обов’язками будуть:
Програмна діяльність:
- Надавати високоякісну технічну та адміністративну підтримку, консультацію членам комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України (надалі – Комісія).
- Сприяти Комісіям в отриманні інформації про останні зміни в законодавстві, що стосуються інформаційних і технічних змін з питань що застосовуються при розгляді заяв про відшкодування громадянам за пошкоджене та зруйноване житло.
- Організовувати та сприяти проведенню тренінгів для членів Комісії спрямованих на навчання яке істотно впливає на ключову роль у підвищенні кваліфікації членів комісії. Це включає організацію навчальних заходів, підготовку матеріалів та забезпечення того, що члени комісії володіють усіма необхідними знаннями для ефективного виконання своїх функцій щодо останніх законодавчих змін,
- Забезпечувати ефективне та дієве виконання програми, дотримуючись бюджету та плану роботи.
- Брати участь у підготовці щомісячних/квартальних/річних резюме/звітів та пропозицій для донорів.
- Брати участь в аналізі правових питань для підготовки інформаційних матеріалів, адвокаційних листів, доповідних записок.
- Сприяти контекстуальному аналізу та аналізу потреб, а також рекомендаціям/зворотним зв’язкам щодо розробки нових програмних шляхів та інноваційних підходів.
- Сприяти співпраці з партнерами-виконавцями під час реалізації проекту, ведення бази даних, щомісячне, щотижневе звітування про діяльність проекту.
- Допомагати в проведенні правової оцінки у складі польового персоналу ДРБ.
- Координувати роботу з іншими відділами в ДРК з метою сприяння перенаправленню та обміну інформацією
- Підтримувати організацію публічних заходів, таких як зустрічі, круглі столи, технічні робочі групи та участь у таких заходах від імені ДРБ.
- Будь-які інші обов’язки, які можуть бути призначені Керівником групи проекту з правової допомоги, що стосуються досягнення цілей програмної діяльності.
- Дотримуватися всіх відповідних політик і процедур ДРБ.
Звітність щодо діяльності/Логістика:
- Складати тижневий план роботи за погодженням зі Керівником групи проекту з правової допомоги.
- Відстежувати та управляти справами.
- Надавати дані для щотижневого, щомісячного звіту.
- Документувати результати оцінки потреб; включаючи підготовку звітів та інших відповідних документів.
- Допомагати в підтримці системи архівування в актуальному стані (як у паперовій, так і в електронній формі).
- Допомагати в розробці необхідних форм, анкет та інших шаблонів.
- Завчасно планувати та координувати матеріально-технічне забезпечення та переміщення персоналу з та до різних операційних зон.
- Ініціювати закупівлі та забезпечувати їх виконання.
- Забезпечувати підготовку та своєчасне надання логістиці планів розподілу.
Координація та представництво:
- Налагоджувати гарні стосунки з відповідними органами місцевого самоврядування, представників влади, громадськими організаціями, включаючи розуміння потреб, шляхом регулярних візитів і частих контактів.
- Допомагати в наданні інформації та співпраці з представниками громади та відповідними органами влади.
- Відвідувати та брати участь у координаційних нарадах, делегованих керівником.
- Співпрацювати з відповідними внутрішніми та зовнішніми технічними експертами з галузевих питань.
- Забезпечувати інтеграцію з іншими секторами ДРБ.
Про Вас:
Щоб бути успішним в ролі Фахівця проекту з правової допомоги з питань відновлення житла ми очікуємо, що ви будете мати відмінне знання у сфері будівництва, містобудування та цивільної інженерії. Також ми очікуємо наступне:
- Обов’язково мати сертифікати відповідального виконавця (архітектор або інженер проектувальник, або інженер технічного нагляду, або експерт з технічного обстеження будівель і споруд).
- Мінімум 5 років відповідного професійного досвіду.
- Бажаний досвід роботи в неурядових гуманітаріях організаціях.
- Досвід публічних виступів.
- Досвід польових виїздів.
- Досвід роботи з вразливими групами та спільнотами.
- Хороші комунікативні, аналітичні, професійні та дослідницькі навички.
- Здатність надати якісну, адресну та доступну консультацію.
- Англійська мова – бажано рівень Intermediate (середній) .
- Досконале володіння українською мовою.
- Впевнений користувач комп’ютера та офісних програм..
Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:
- Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
- Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
- Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
- Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
- Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.
Ми пропонуємо:
Контракт: безстроковий контракт після успішного проходження 3-х місячного випробувального терміну;
Рівень: Н — неуправлінський
Місце виконання обов’язків: Миколаїв
Дата початку: якомога швидше
Заявки відкриті лише для громадян України. Заробітна плата та умови будуть відповідати умовам працевлаштування Датської ради у справах біженців.
Процес подачі заявки:
Усі кандидати повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою.
Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.
Щоб відгукнутись, натисніть ТУТ
Ми залишаємо за собою право проводити співбесіди до закінчення терміну подачі заявок.
Кінцевий термін подачі заявок: 11 листопада 2024 року.