Фахівець/чиня з геоінформаційних технологій (ГІС) / Geographic Information System (GIS) Officer

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy-вакансія7
Фахівець/чиня з геоінформаційних технологій (ГІС) / Geographic Information System (GIS) Officer

Данська Рада у справах біженців (далі DRC), є однією з провідних міжнародних гуманітарних неурядових організацій у світі, наразі шукає Фахівця з геоінформаційних технологій (ГІС)

Завданням команди IM є збір, зберігання, обробка та аналіз даних, а також розповсюдження інформації у відповідності до визначених процесів, що спрямовані на створення якісних інформаційних продуктів.

Про роботу:

Як член команди IM, Ви сприятимете розвитку системи управління інформацією в організаціі з фокусом на ГІС задачі. Ви сприятимете ідентифікації та впровадженню ефективних технічних рішень щодо розробки інструментів збору даних; аналізу та візуалізації просторових даних, а також створюватиме картографічні продукти. 

Ваші основні обов’язки будуть:

ІМ обов’язки:

  • Сприяння розробці стратегії управління  інформацією   шляхом  перегляду інформаційних потреб, оцінки поточних процесів та засобів управління інформацією та складання плану збору та управління інформацією на підтримку операцій з акцентом на використання ГІС.
  • Розробка інструкцій щодо використання інструментів для візуалізації просторових даних.

ГІС обов’язки:

  • Виявлення та встановлення потреб щодо обробки просторових даних.
  • Підготовка та виготовлення карт за допомогою програмного забезпечення ГІС, такого як QGIS.
  • Створення та підтримка баз, необхідних для зберігання просторових даних.
  • Сприяння розробці та впровадженню методології збору даних, інструментів збору даних та механізмів звітності.
  • Компіляція географічних даних із різноманітних джерел даних, таких як оперативні звіти, мобільні засоби збору даних і т.п.
  • Автоматизація процесів обробки просторових даних за допомогою процесора моделювання (конструкторів моделей).

Управління даними:

  • Перехресна перевірка даних задля забезпечення актуальності просторових даних у системі.
  • Управління сховища просторових даних і проведення регулярних переглядів існуючих даних для виявлення відсутності або дублювання, а також для забезпечення якості та цілісності даних.

Технічна підтримка:

  • Участь у розробці інструментів, дешбордів та веб-додатків для росповсюдження продуктів IM: статистичні звіти, графіки та карти.
  • Оперування необхідним периферійним обладнанням і програмним забезпеченням.
  • Розробка та надання рішень щодо опрацювання просторової інформації для потреб IM.

Робота у команді та зовнішня співпраця:

  • Підтримка оперативних команд у розробці карт: створення стилей, шаблонів тощо.
  • Участь у впровадженні тренінгів з ІМ/ГІС, нарадах, конференціях, семінарах та складання протоколів координаційних нарад.

Про Вас:

Щоб досягти успіху на цій посаді, ми очікуємо від Вас великої уваги до деталей, достатніх навичок та володіння технічними знаннями і здатності керувати просторовими даними. Крім того, ми також очікуємо наступного:

 Обов’язково:

  • Ступінь бакалавра або магістра в галузі інформаційних технологій, геодезії та землеустрою та геоінформаційних систем і технологій чи будь-якої подібної галузі.
  • Принаймні 3 роки практичного досвіду роботи та знання програмного забезпечення ГІС (QGIS).
  • Досвід створення та адміністрування баз геопросторових даних.
  • Рівень англійської мови B1 (Intermediate).

Бажано:

  • Знання суміжних програм: ArcGIS, Advances MS office, Power Bi, SharePoint.
  • Знання відповідного периферійного обладнання.
  • Вміння застосовувати мови програмування, таких як SQL, здатність аналізувати просторові дані за допомогою Python.

Усі посади DRC вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями DRC: 

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: брати на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки DRC, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.

Ми пропонуємо:

Тривалість контракту: 9 місяців з можливістю поновлення залежно від фінансування.

Рівень: H

Дата початку: 1 березня 2023 року.

Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подачі заявки:

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=166980&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.

Кінцевий термін подачі заявок: 15 лютого 2023 року о 23.59 за Київським часом

Щоб отримати додаткову інформацію про Данську Раду у справах біженців, відвідайте наш веб-сайт drc.ngo.


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка