Фахівець_чиня з фінансових питань / Finance Officer

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy prostirjob
Фахівець_чиня з фінансових питань / Finance Officer

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.  

Команда DRC оголошує конкурс на заміщення вакантної позиції Фахівця з фінансових питань в м. Дніпро.

Загальний опис посади: 

Фінансовий спеціаліст забезпечує підтримку реалізації програм DRC у східному регіоні, в Дніпровському офісі в зоні його відповідальності. Підпорядковується керівнику групи з адміністративно-фінансової діяльності (FATL), співпрацює з відділом закупівель, бухгалтерами та програмним персоналом для забезпечення своєчасного виконання фінансових завдань і надання необхідної підтримки іншим командам у зоні своєї відповідальності.

Ваші основні обов’язки будуть:

  • Підготовка платежей, що здійснені готівкою, чеком або банківськими переказами в існуючих формах DRC під назвою Платіжні запити;
  • Обслуговування каси, обмін валюти, підрахунок готівки, робота з готівкою в безпечному та конфіденційному режимі;
  • Підготовка заявкок на перерахування грошей на банківські рахуноки;
  • Забезпечення щоденного оновлення Журналів витрат у Dynamics та Касових книг у Excel для відображення фактичного стану існуючої каси та банківського балансу в усіх валютах;
  • Подача банківських випискок, касових рахунків та касові книги HoSS/фінансовому менеджеру до 5 числа кожного календарного місяця;
  • Забезпечення видачі авансів та депозитів на основі схвалення регіонального керівника/прямого керівника та їх виплату протягом 4 тижнів після виникнення витрат;
  • Забезпечення використання відповідної статті бюджету та проекту під час резервування витрат;
  • Забезпечення своєчасного ведення бухгалтерського обліку на кінець місяця, включаючи підрахунок готівки та банківську звірку;
  • Перевірка та підписання Заявок на закупівлю (PR) та Запити на платежі з фінансової сторони (RfP);
  • Забезпечення належної системи зберігання фінансових документів;
  • Переконайтеся, що бухгалтерські записи зроблені відповідно до внутрішніх інструкцій DRC та законодавства України, точні та своєчасні, переглядаючи та затверджуючи журнали перед їх публікацією;
  • Забезпечити надсилання сканованих ваучерів до HoSS щомісяця;
  • Переглядати документи та переконуватися, що витрати закодовані для виправлення кодів бюджету та переконуватися, що витрати будуть понесені відповідно до наявного бюджету;
  • Спільно з FATL вести файл прогнозу бюджету (The File) для у зоні своєї відповідальності (проекти/бюджетні лінії);
  • Перевіряти журнали обліку та форми розрахунку палива, надані підрозділом ланцюга постачання, надавати аванс на паливо та відшкодування палива;
  • Активно брати участь у гармонізації операційної роботи: обмінюватися ідеями, створювати інструменти, оновлювати гайди тощо;
  • За потреби надавати іншу підтримки в Базовому офісі;
  • Бюджетний моніторинг та прогнозування – перегляд бюджетних витрат та консолідація інформації, необхідної для підготовки прогнозу;
  • Переконуватися, що витрати на підтримку (паливо, зарплата, орендна плата тощо) розподіляються на основі звітних витрат, підтверджених відповідними підтверджуючими документами.

Необхідний досвід та технічні компетенції: 

  • Ми очікуємо, що ви матимете принаймні 2 роки досвіду роботи у фінансовій сфері чи у суміжних сферах.
  • Відмінні навички роботи з Microsoft Office, особливо Excel.
  • Акуратність в оформленні документів.
  • Фінансова грамотність.
  • Комунікативні навички.
  • Досвід роботи в ІНГО буде перевагою.
  • Досвід роботи з ERP програмами буде перевагою.

Освіта: 

Вища освіта у відповідній галузі або еквівалент (фінанси, економіка праці, менеджмент, управління персоналом).

Знання мов:

  • Вільне володіння письмовою та усною українською або російською мовами.
  • Англійська на середньому або просунутому рівні (розмова/читання/письмо).

Усі посади DRC вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями DRC: 

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки DRC, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: 12 місяців з можливістю поновлення залежно від ефективності та фінансування програми. Попередньо відбувається проходження 3-х місячного випробувального терміну
  • Дата початку: якнайшвидше
  • Тип контракту: повна зайнятість. Робота у офісі

Процес подачі заявки

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=166818&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true 

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подачі заявок: 23 січня 2023 р.

Вакансія тільки для громадян України.

Щоб отримати додаткову інформацію про Данську Раду у справах біженців, відвідайте наш веб-сайт drc.ngo


Останні публікації цього розділу:

Ментор/ка підліткових курсів з 3D-моделювання та робототехніки (Кропивницький)

Регіональний/а координатор/ка у Сумській, Запорізькій та Миколаївській областях

Адміністративний/а асистент/ка

Бухгалтер/ка

Експерт/ка з розробки комунікаційної стратегії

Офіс менеджер/ка