Фахівець з технічної підтримки користувачів МІС ВІЛ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Andrey Sorokin

вакансія
Фахівець з технічної підтримки користувачів МІС ВІЛ

Державна установа «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» оголошує конкурс для відбору фахівця з підтримки інформаційних систем в рамках Проекту  «Посилення спроможності лікування ВІЛ/СНІД в Україні в рамках Надзвичайної ініціативи Президента США з надання допомоги у боротьбі з ВІЛ/СНІД (PEPFAR

Назва позиції: Консультант технічної підтримки МІС ВІЛ.

Інформація щодо установи:

Головним завданнями Державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Центр) є діяльність у сфері громадського здоров’я. Центр виконує лікувально-профілактичні, науково-практичні та організаційно-методичні функції у сфері охорони здоров’я з метою забезпечення якості лікування хворих на соціально небезпечні захворювання, зокрема ВІЛ/СНІД, туберкульоз, наркозалежність, вірусні гепатити тощо, попередження захворювань в контексті розбудови системи громадського здоров’я. Центр приймає участь в розробці регуляторної політики і взаємодіє з іншими міністерствами, науково-дослідними установами, міжнародними установами та громадськими організаціями, що працюють в сфері громадського здоров’я та протидії соціально небезпечним захворюванням.

Основні обов’язки:

  1. Надання консультацій з питань підключення та модифікації доступу користувачам до медичної інформаційної системи «ВІЛ-інфекція в Україні» (далі – МІС) згідно спеціалізації
  2. Надання консультацій щодо роботи механізму використання логінів і паролів або електронних довірчих підписів для авторизації в МІС
  3. Розробка інструкцій та навчальних матеріалів по роботі з МІС
  4. Надання консультацій з питань координації процесу дослідної та промислової експлуатації МІС ВІЛ на національному та регіональному рівнях
  5. Консультаційна та методична допомога співробітникам ЦГЗ та регіональним фахівцям щодо внесення даних в МІС
  6. Оцінка отриманих скарг та пропозицій користувачів щодо функціонування МІС, їх агрегування та пріоритизація

Вимоги до професійної компетентності:

  1. Вища освіта (статистика, математика, економіка, технічна спеціальності);
  2. Досвід роботи в сфері інформатизованих систем – від 1 років;
  3. Досвід роботи в сфері технічної підтримки;
  4. Досвід розробки методичних матеріалів, проведення тренінгів;
  5. Професійні навички володіння Office-пакетами, зокрема excel;
  6. досвід роботи з великими масивами даних або популярними БД;
  7. Аналітичний склад розуму, ініціативність.

Резюме мають бути надіслані електронною поштою на електронну адресу: [email protected]. В темі листа, будь ласка, зазначте: «59 – 2020 Консультант технічної підтримки МІС ВІЛ.

Термін подання документів – до 17 березня 2020 року, реєстрація документів
завершується о 18:00.

За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді. У зв’язку з великою кількістю заявок, ми будемо контактувати лише з кандидатами, запрошеними на співбесіду. Умови завдання та контракту можуть бути докладніше обговорені під час співбесіди.

 


Останні публікації цього розділу:

Головний/а бухгалтер/ка

Проєктний/а менеджер/ка (Харків)

Експерти/ки з організації і надання соціальних послуг (послуг соціального характеру)

Старший/а асистент/ка проєкту / Senior Project Assistant

Літературний/а редактор/ка

Відкритий конкурс заявок для формування пулу асоційованих експертів (забезпечення координації на національному рівні, залучення регіональної експертизи, здійснення впливу на формування політики, фасилітації діалогу, залучення громадськості та інтеграції принципів забезпечення психічного здоров'я)