Фахівець з технічної підтримки користувачів МІС ВІЛ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Andrey Sorokin

вакансія
Фахівець з технічної підтримки користувачів МІС ВІЛ

Державна установа «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» оголошує конкурс для відбору фахівця з підтримки інформаційних систем в рамках Проекту  «Посилення спроможності лікування ВІЛ/СНІД в Україні в рамках Надзвичайної ініціативи Президента США з надання допомоги у боротьбі з ВІЛ/СНІД (PEPFAR

Назва позиції: Консультант технічної підтримки МІС ВІЛ.

Інформація щодо установи:

Головним завданнями Державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Центр) є діяльність у сфері громадського здоров’я. Центр виконує лікувально-профілактичні, науково-практичні та організаційно-методичні функції у сфері охорони здоров’я з метою забезпечення якості лікування хворих на соціально небезпечні захворювання, зокрема ВІЛ/СНІД, туберкульоз, наркозалежність, вірусні гепатити тощо, попередження захворювань в контексті розбудови системи громадського здоров’я. Центр приймає участь в розробці регуляторної політики і взаємодіє з іншими міністерствами, науково-дослідними установами, міжнародними установами та громадськими організаціями, що працюють в сфері громадського здоров’я та протидії соціально небезпечним захворюванням.

Основні обов’язки:

  1. Надання консультацій з питань підключення та модифікації доступу користувачам до медичної інформаційної системи «ВІЛ-інфекція в Україні» (далі – МІС) згідно спеціалізації
  2. Надання консультацій щодо роботи механізму використання логінів і паролів або електронних довірчих підписів для авторизації в МІС
  3. Розробка інструкцій та навчальних матеріалів по роботі з МІС
  4. Надання консультацій з питань координації процесу дослідної та промислової експлуатації МІС ВІЛ на національному та регіональному рівнях
  5. Консультаційна та методична допомога співробітникам ЦГЗ та регіональним фахівцям щодо внесення даних в МІС
  6. Оцінка отриманих скарг та пропозицій користувачів щодо функціонування МІС, їх агрегування та пріоритизація

Вимоги до професійної компетентності:

  1. Вища освіта (статистика, математика, економіка, технічна спеціальності);
  2. Досвід роботи в сфері інформатизованих систем – від 1 років;
  3. Досвід роботи в сфері технічної підтримки;
  4. Досвід розробки методичних матеріалів, проведення тренінгів;
  5. Професійні навички володіння Office-пакетами, зокрема excel;
  6. досвід роботи з великими масивами даних або популярними БД;
  7. Аналітичний склад розуму, ініціативність.

Резюме мають бути надіслані електронною поштою на електронну адресу: [email protected]. В темі листа, будь ласка, зазначте: «59 – 2020 Консультант технічної підтримки МІС ВІЛ.

Термін подання документів – до 17 березня 2020 року, реєстрація документів
завершується о 18:00.

За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді. У зв’язку з великою кількістю заявок, ми будемо контактувати лише з кандидатами, запрошеними на співбесіду. Умови завдання та контракту можуть бути докладніше обговорені під час співбесіди.

 


Останні публікації цього розділу:

Консультант/ка з оперативної параюридичної допомоги ЧСЧ, ГО «АЛЬЯНС.ГЛОБАЛ» (Київ)

Оператор/-ка-помічник/-ця ІЦ НК ТЧХУ

Супервайзер(-ка) інформаційного центру

Фахівець\чиня з адміністративних питань та закупівель

Фахівець\чиня з супроводження діяльності та розвитку центрів

Фахівець\чиня з супроводження діяльності та розвитку активностей центрів