Фахівець з питань комунікації та зміни поведінки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
nadia_filiuk

вакансія
Фахівець з питань комунікації та зміни поведінки

Компанія «Делойт» приймає резюме від кандидатів на посаду фахівця з питань комунікації та зміни поведінки для Проекту USAID “Реформа ВІЛ-послуг у дії”. Це штатна посада з місцем роботи у Києві, Україна.  Перевага віддається кандидатам, які мають українське громадянство.

Опис проекту

Цей проект спрямований на зміцнення систем охорони здоров’я України для забезпечення ефективного та сталого надання послуг з профілактики, лікування та догляду у сфері
ВІЛ-інфекції/СНІДу найбільш уразливим групам населення. Проект працює над виконанням таких трьох основних завдань:

  • Сприяння посиленню ролі держави та розвитку національного потенціалу у справі формування та реалізації науково-обґрунтованих і гендерно-чутливих програм у сфері протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу
  • Поліпшення та оптимізація розподілу ресурсів і фінансування національних та окремих обласних програм з протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу для найбільш уразливих груп населення, та
  • Оптимізація і зміцнення кадрових ресурсів охорони здоров’я для надання та розширення гендерно-чутливих послуг з протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу найбільш уразливим групам населення.

Завдання

Фахівець з питань комунікації та зміни поведінки відповідатиме за зовнішню та внутрішню комунікацію Проекту, а також за розміщення та поширення інформації про діяльність Проекту у соціальних мережах та ЗМІ.

Обов’язки

Функції та обов’язки передбачають, зокрема, таке:

  • реалізацію Стратегії комунікації і соціальних змін Проекту USAID “Реформа ВІЛ-послуг у дії”
  • розробку та впровадження інформаційно-освітніх заходів, спрямованих на зниження стигми та дискримінації ключових груп населення, у тому числі ЛЖВ
  • підготовку прес-релізів, заяв та інших інформаційних матеріалів
  • участь у розробці контенту, дизайну, бренду і поширенні звітів, інформаційних вісників, матеріалів, історій успіху тощо Проекту
  • забезпечення узгодженості комунікаційних заходів Проекту з іншими його завданнями
  • врахування питань гендеру, стигми та дискримінації у комунікаційній стратегії та забезпечення її узгодження з іншими завданнями Проекту
  • налагодження і підтримка зв’язків з ключовими внутрішніми і зовнішніми зацікавленими сторонами
  • ведення веб-сайту Проекту і забезпечення його (Проекту) присутності в соціальних мережах
  • надання допомоги у виконанні всіх інших комунікаційних завдань на вимогу керівництва Проекту

Кваліфікаційні вимоги:

  • щонайменше п’ять (5) років досвіду роботи у сфері зв’язків з громадськістю/комунікації (бажано сектор ВІЛ/СНІДу та/або охорони здоров’я)
  • вільне володіння англійською та українською мовами, письмово та усно
  • щонайменше диплом бакалавра у сфері, пов’язаній з комунікацією
  • досвід роботи у проектах, що фінансуються АМР США та/або іншими донорами, а також у PR-агенціях, вважатиметься перевагою
  • сильні організаторські навички та навички міжособистісного спілкування та управління проектом
  • розуміння процесу організації верстки та друку матеріалів
  • досвід у сфері забезпечення авторських прав (новини, статті, аналітика)
  • здатність зосереджуватися й ефективно виконувати декілька завдань у стислі строки вважатиметься перевагою
  • навички спілкування та публічного виступу

Кандидатам, які відповідають кваліфікаційним вимогам, слід надіслати своє резюме, супровідний лист та два рекомендаційні листи на адресу електронної пошти [email protected] не пізніше 7 квітня 2017 року. При цьому у темі електронного листа треба зазначити назву посади – Фахівець з питань комунікації та зміни поведінки. Подальше спілкування здійснюватиметься виключно з тими кандидатами, які пройдуть попередній відбір.


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка