Фахівець юридичної служби з управління грантовими проектами

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
network

вакансія
Фахівець юридичної служби з управління грантовими проектами

Благодійна організація «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади фахівця юридичної служби з управління грантовими проектами (Глобального фонду та ін.).

Основні обов’язки кандидата:

  1. Аналізує діяльність субгрантерів у відповідності  до цілей та завдань проектів, що входять до компетенції юридичної служби. Надає відповідні рекомендації субгрантерам.
  2. Контролює виконання субгрантерами індикаторів, дотримання вимог надання послуг,  систематичність здійснення діяльності, ефективність управління проектами, які входять до компетенції юридичної служби,  та інших показників згідно Договору про надання гранту. Вживає необхідних дій для досягнення зазначених показників та дотримання субгрантерами вимог  та пунктів Договору про надання субгранту.
  3. Бере участь в грантовому циклі проектів, що входять до компетенції юридичної служби, у відповідності до затверджених вимог, правил та процедур на наступних етапах:
    • оголошення конкурсу (підготовка тексту оголошення, узгодження індикаторів тощо);
    • роботи з організаціями-переможцями Концепцій та на етапі підготовки повних проектних заявок (надання відповідей на запитання субгрантерів, консультування по доопрацюванню проектних заявок тощо),
    • організації відбору переможців конкурсів (підготовка та організація засідань тендерних комітетів (далі – ТК) та експертно-відбіркових комісій (далі – ЕВК) для відбору переможців конкурсів, протоколювання засідань конкурсних комісій, підготовка рекомендацій для проектів неурядових організацій (далі – НУО) за результатами засідань експертно-відбіркових комісій тощо);
    • підготовки Угод з субгрантерами на виконання грантів.
  4. Готує та проводить візити попереднього, поточного та фінального моніторингу, технічної підтримки субгрантерів, надає за підсумками візитів рекомендації, контролює виконання рекомендацій.
  5. Надає технічну та інформаційну підтримку   субгрантерам, здійснює контроль та оцінку діяльності проектів, що входять до компетенції юридичної служби, у закріплених регіонах.
  6. Здійснює запит, коригування та збір квартальних звітів субгрантерів.

Фахівця юридичної служби з управління грантовими проектами (Глобального фонду та ін.) буде прийнято на конкурсній основі та на підставі відповідності наступним вимогам:

Освіта: вища юридична або вища освіта у галузі менеджменту.

Досвід роботи: не менше 3 років досвіду роботи на аналогічних посадах

Навички:

  • Відмінне знання в галузі цивільного, господарського права, у тому числі законодавства, що регулює виконання програм Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією Україні.
  • Навички роботи в форматі проектного менеджменту.
  • Вміння аналізувати дані по заданих параметрах, використовуючи електронні бази даних.
  • Вміння працювати з великими масивами даних.
  • Розуміння причинно-наслідкових зв‘язків.
  • Вміння чітко формулювати думку.
  • Вільне володіння: Microsoft Word, Excel, PowerPoint.

Знання мов:

  • Вільне володіння українською/російською мовами (усно/письмово).
  • Володіння англійською мовою (усно/письмово) є перевагою.

Загальні вимоги для роботи у Мережі ЛЖВ:

  • Результативність роботи.
  • Уміння працювати у команді.
  • Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями.
  • Підтримка та промотування місії, цілі та задач Мережі.
  • Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб.
  • Готовність до відряджень.

 Додаткова інформація:

  • При рівних результатах відбору кандидатів перевага надається людям, які живуть з ВІЛ.
  • Після проходження випробувального періоду співробітники Мережі мають право на оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства, користуються додатковими пільгами встановленими в Організації та медичним страхуванням після проходження випробувального терміну.

 Кінцевий термін подання резюме: 19 січня 2018 року

 Як подавати заявки:

Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист українською мовою на ел.адресу: [email protected] до 19 січня 2018 року.

В рядку «тема» повинно бути зазначено: «Ref: назва посади та ваше прізвище».

Контактна особа: Константінова Ганна тел. 467-75-67 (внут. 762)


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель