Фахівець відділу моніторингу та стратегічної інформації

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
network

вакансії
Фахівець відділу моніторингу та стратегічної інформації

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади фахівця відділу моніторингу та стратегічної інформації. 

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» (далі — Мережа) є лідером одразу у 3 номінаціях Національного рейтингу благодійників України. Команда найбільшої пацієнтської організації працює у всіх без винятку областях України задля ВІЛ-позитивних людей, а також пацієнтів з туберкульозом, гепатитами та представників ключових груп ризику.

Основні обов’язки кандидата: 

  1. Участь у розробці, впровадженні та підтримці системи програмного моніторингу Мережі та її виконавчих партнерів.
  2. Участь у розробці та вдосконаленні звітної та статистичної документації з моніторингу та оцінки.
  3. Розробка показників успішності виконання проектної діяльності (індикаторів) для виконавчих партнерів Мережі та для діяльності, яку Мережа виконує напряму.
  4. Збір та остаточне вивірення програмних звітів виконавчих партнерів
  5. Здійснення візитів до виконавчих партнерів Мережі.
  6. Надання технічної допомоги та наставницької підтримки виконавчим партнерам Мережі з метою забезпечення належного ведення первинних документів, баз даних клієнтів та послуг, електронних інструментів збору інформації у відповідності до вимог Мережі.

Вимоги до кандидата:

Освіта: повна вища у сфері менеджменту або соціальної роботи, або в інших релевантних до
  обов’язків кандидата сферах.

Досвід: не менше 1 року досвіду роботи.

Навички:

  1. Досвід ефективного адміністрування внутрішніх та зовнішніх процесів, що забезпечують досягнення поставлених цілей
  2. Гарні аналітичні навички, уважність до деталей, здатність чітко та стисло формулювати висновки та рекомендації на основі великих обсягів інформації
  3. Здатність самостійно визначати пріоритети серед великої кількості завдань, ефективно планувати власний робочий час та контролювати строки виконання поточних завдань
  4. Вільне володіння Microsoft Office.
  5. Досвід реалізації міжнародних проектів є перевагою.
  6. Досвід роботи у сфері моніторингу та оцінки та/або статистики буде перевагою.

Знання мов:

Вільне володіння українською, російською, англійською мовами (усно/письмово). 

Загальні вимоги для роботи у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»

  1. Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб
  2. Результативність роботи та уміння працювати у команді
  3. Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями
  4. Підтримка та промотування місії, цілі та задач Мережі
  5. Готовність до відряджень.

Додаткова інформація:

Співробітники БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» мають право на:

  • оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства;
  • після проходження випробувального терміну — медичне страхування;
  • додаткові пільги, що встановлені в Організації;
  • при рівних результатах відбору кандидатів перевага надається людям, які живуть з ВІЛ.

 Як подати заявку на участь в конкурсі:

Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист на електронну адресу [email protected] українською мовою до 19 лютого 2019 року.

У мотиваційному листі просимо відобразити конкретний досвід і навички, що описані у тексті оголошення.

Кінцевий термін подання резюме: 19 лютого 2019 року.

За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді.

Зверніть увагу:

У зв’язку з великою кількістю заявок, ми будемо контактувати лише з кандидатами, які запрошені на співбесіду.

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» залишає за собою право повторно розмістити оголошення про вакансію, так само як скасувати конкурс на заміщення вакансії.

Контактна особа:

Вікторія, (044) 467-75-67


Останні публікації цього розділу:

Оператор/-ка-помічник/-ця ІЦ НК ТЧХУ

Супервайзер(-ка) інформаційного центру

Фахівець\чиня з адміністративних питань та закупівель

Фахівець\чиня з супроводження діяльності та розвитку центрів

Фахівець\чиня з супроводження діяльності та розвитку активностей центрів

Менеджер\ка проєктів цифрової трансформації