Фахівець відділу комунікацій

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
network

вакансія
Фахівець відділу комунікацій

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади Фахівця відділу комунікацій.

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» (далі — Мережа) є лідером одразу у 3 номінаціях Національного рейтингу благодійників України. Команда найбільшої пацієнтської організації працює у всіх без винятку областях України задля ВІЛ-позитивних людей, а також пацієнтів з туберкульозом, гепатитами та представників ключових груп ризику.

Основні обов’язки кандидата: 

  1. Управління брендом:
  • супроводження брендбуку організації;
  • розробка кобрендінгу;
  • координація та контроль створення візуалізації та макетів продукції що містить бренд (постановка завдання, відбір виконавців, контроль);
  • координація та контроль робіт з виготовлення продукції що містить бренд (постановка завдання, відбір виконавців, контроль);
  • координація та підготовка публічних заходів;
  • планування та управління залишками продукції що містить бренд;
  • фінансовий супровід діяльності департаменту комунікацій;
  • планування та ведення бюджету відділу;
  • підтримка документообігу з підрядниками та залученими експертами;
  • авторизація платежів;
  • планування та оформлення закупівель.
  1. Участь у розробці, організація та проведення інформаційних кампаній, публічних акцій, прес-конференцій, брифінгів та інших заходів:
  • участь у плануванні, розробці і проведенні РR-кампаній;
  • участь у розробці та проведенні РR-стратегій організації;
  • участь в підготовці РR- заходів компанії;
  • участь у розробці стратегії просування організації в мережі Інтернет;
  • просування організації в соціальних мережах.

Вимоги до кандидата:

     1. Освіта: вища у галузі фінансів, комунікацій або маркетингу

     2. Досвід: не менше 2 років аналогічного досвіду роботи.

         Перевагою буде:

  • досвід проведення комунікаційних кампаній та співпраці з медіа;
  • досвід з координації та підготовки публічних заходів;
  • досвід праці у соціальній сфері або НПО.

     3. Навички:

  • досвід роботи в сфері комунікацій;
  • досвід роботи в сфері бюджетування;
  • досвід роботи в сфері розробки, виготовлення та управління матеріалами що містять бренд;
  • досвід та уміння вести переговори з постачальниками послуг;
  • робота з соціальними мережами: Facebook, Twitter, Google+
  • вільне володіння:Microsoft Word, Excel, PowerPoint.

Знання мов:

Обов’язково: вільне володіння російською/англійською/українською мовами (усно/письмово).

Загальні вимоги для роботи у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»:

  • навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб;
  • результативність роботи;
  • уміння працювати у команді;
  • підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями;
  • підтримка та промотування місії, цілі та задач Мережі.

Додаткова інформація:

Співробітники БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» мають право на:

  • оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства;
  • після проходження випробувального терміну — медичне страхування;
  • додаткові пільги, що встановлені в Організації;
  • при рівних результатах відбору кандидатів перевага надається людям, які живуть з ВІЛ.

Як подати заявку на участь в конкурсі:

Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист на електронну адресу [email protected] українською та англійською мовами до 26 лютого 2019 року.

У мотиваційному листі просимо відобразити конкретний досвід і навички, що описані у тексті оголошення.

Кінцевий термін подання резюме: 26 лютого 2019 року.

За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді.

Зверніть увагу:

У зв’язку з великою кількістю заявок, ми будемо контактувати лише з кандидатами, які запрошені на співбесіду.

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» залишає за собою право повторно розмістити оголошення про вакансію, так само як скасувати конкурс на заміщення вакансії.

Контактна особа:

Вікторія, (044) 467-75-67


Останні публікації цього розділу:

Фінансовий/а менеджер/ка

Консультанти з земельних питань в Проект USAID ARDS

Аналітик/Аудитор бізнес-процесів

Менеджер/ка з виконання проєктів

Проєктний асистент / асистентка

Правовий аналітик/ аналітикиня