Фахівець відділу фінансового грантменеджменту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
network

Благодійна організація «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД» (далі –  Мережа) оголошує конкурс на заміщення 2-ох вакантних посад фахівця відділу фінансового грантменеджменту.

Тип договору: строковий.

Тривалість дії договору: 12 місяців з можливістю подальшого продовження.

Завдання відділу:

  • Забезпечення якісного та доцільного підходу в процесі бюджетування суб-грантів, управлінні грошовими коштами.
  • Організація і здійснення контролю відповідності діяльності виконавчих партнерів (далі – ВП) вимогам нормативних та правових актів, умовам угод про надання грантів, прийнятих управлінських рішень у сфері фінансової діяльності, за цільовим використанням коштів, відповідності задекларованих витрат фактичним.
  • Підготовка масиву фінансової інформації (витрати ВП) для подальшої консолідації у фінансову звітність Мережі.
  • Виявлення процесів, процедур, операцій у роботі ВП, що пов’язані з можливістю виникнення фінансових ризиків при здійсненні проектної діяльності.
  • Контроль повноти та своєчасності усунення виявлених порушень у діяльності ВП.
  • Розробка за результатами проведених контрольних/моніторингових заходів для керівництва Мережі та ВП пропозицій щодо покращення систем внутрішнього контролю ВП та систем управління ризиками.

Основні обов’язки кандидата:

  1. Підготовка електронних форм звітності по грантам та надання консультацій суб-реципієнтам  щодо їх заповнення.
  2. Забезпечення своєчасного збору фінансових звітів від суб-реципієнтів (в електронному та паперовому вигляді).
  3. Перевірка проміжних фінансових звітів суб-реципієнтів на предмет  наявності недоліків та порушень щодо виконання вимог чинного Законодавства, умов грантової угоди та цільового характеру використання коштів. 
  4. Підготовка звіту про результати перевірки та повідомлення суб-реципієнтів про них.
  5. Контроль за виконанням суб-реципієнтом зазначених у звіті рекомендацій, виправленням недоліків.
  6. Здійснення консультативної підтримки суб-реципієнтів щодо всіх аспектів фінансового управління грантами.
  7. Здійснення візитів фінансового  та спільного програмно – фінансового моніторингу в організації суб-реципієнти, що супроводжує фахівець.
  8. Забезпечення відсутності кредиторської заборгованості суб-реципієнтів перед організацією після закінчення терміну дії суб-гранту.

Фахівця відділу фінансового грантменеджменту  буде прийнято на конкурсній основі та на підставі відповідності наступним вимогам:

Освіта: закінчена вища у галузі фінансів або обліку та аудиту.

Досвід роботи: не менше 3 років досвіду роботи на аналогічних посадах.

Навички:

  • Спроможність аналітично мислити та точно висловлюватись.
  • Гарні навички роботи з MS Excel.
  • Досвід роботи у неприбутковому секторі є перевагою.
  • Готовність до відряджень.

Знання мов:

  • Вільне володіння українською/російською мовами (усно/письмово).
  • Базове володіння  письмовою англійською мовою.

Загальні вимоги для роботи у Мережі ЛЖВ:

  • Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб.
  • Результативність роботи.
  • Уміння працювати у команді.
  • Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями.
  • Підтримка та промотування місії, цілі та задач Мережі.

Додаткова інформація:

При рівних результатах відбору кандидатів перевага надається людям, які живуть з ВІЛ.

Співробітники Мережі мають право на оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства, користуються додатковими пільгами встановленими в Організації та медичним страхуванням (після проходження випробувального терміну).

Кінцевий термін подання резюме: 22.12.2017 року

Як подавати заявки:

Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист українською та англійською мовами на ел. адресу: [email protected]  до 22 грудня 2017 року.

В рядку «тема» повинно бути зазначено: «Ref: назва посади та ваше прізвище».

Контактна особа: Константінова Ганна тел.467-75-67 (внут.762).


Останні публікації цього розділу:

Kонсультант/ка-правник/ця з питань благодійної допомоги територіальним громадам програми DOBRE

Спеціаліст/ка по роботі з персоналом в проєкт «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Бухгалтер/ка в проєкт «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Програмний (-на) менеджер (-ка) / Area Programme Manager

Старший/а бухгалтер/ка в проєкт «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Консультант(-ка) з питань психічного здоров'я та психосоціальної підтримки (MHPSS) (STTA, національна)/Consultant on Mental Health and Psychosocial Support (MHPSS) (STTA, national)