Фахівець із впровадження та підтримки IT системи

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Eurasia Foundation

logo
Фахівець із впровадження та підтримки IT системи

Фонд Євразія, виконавець проєкту “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах / TAPAS”, що фінансується Урядом США через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) та Департаментом із міжнародного розвитку уряду Великої Британії (UK aid), шукає Фахівця із впровадження та підтримки IT системи для проєкту з розробки другої черги інформаційної системи «Єдина державна електронна система у сфері будівництва».

Метою проекту є розробка та впровадження другого етапу Єдиної державної електронної системи в сфері будівництва, що включає всі три компоненти, зазначені в законодавстві – Реєстр будівельної діяльності, Електронний кабінет користувача та Публічний електронний портал. Цей етап спрямований на розгортання основних функціональних можливостей системи. Заплановані цілі другого етапу, охоплені цим проектом, полягають в удосконаленні чинних функціональних можливостей та впровадженні нових компонентів Системи. Розвиток Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва має вирішальне значення для реформи будівельного сектору, спрямованої на повну автоматизацію процесів будівництва. Запровадження цієї системи мінімізує людський фактор в більшості процесів та, в першу чергу, у наданні будівельних послуг громадянам та бізнесу і, як очікується, матиме значний антикорупційний вплив.

Загальна інформація:

  • Форма співпраці: Контракт консультанта – 12 місяців;
  • Місце роботи: віддалений режим роботи з можливістю працювати в офісі.

Опис позиції експерта (функції):

  • Надати підтримку користувачам та адміністраторам Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва на етапі впровадження другої черги системи;
  • Вести регулярну комунікацію з користувачами Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (електронна пошта, телефон, чат-бот);
  • Проводити регулярні зустрічі (онлайн-дзвінки) із зацікавленими сторонами щодо з’ясування вимог користувачів до інформаційних систем та комунікувати з розробниками інформаційної системи;
  • Вести регулярне логування інцидентів;
  • Розробляти навчальні матеріали, інструкції та посібники для користувачів системи;
  • Провести навчальні тренінги та семінари з користування системою для усіх учасників будівництва (користувачів системи).

Обсяг робіт і обов’язки експерта:

  • Проводити регулярні зустрічі (онлайн-дзвінки) з учасниками будівництва, щодо з’ясування вимог користувачів до інформаційної системи (другої черги Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва та комунікувати з розробниками інформаційної системи;
  • Формувати списки багів, пропозицій та вимог користувачів, вести відповідну їх документацію;
  • Вести регулярне логування інцидентів;
  • Консультувати користувачів та адміністраторів системи через електронну пошту, телефон, чат-бот;
  • Готувати відповіді на часті питання користувачів для їх завантаження у розділ FAQ на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва;
  • Готувати навчальні матеріали, інструкції та посібники для користувачів системи;
  • Проводити навчальні тренінги та семінари з користування системою для усіх учасників будівництва (користувачів системи);
  • Брати участь у розробці тестової документації;
  • Брати участь у ручному тестування інформаційної системи та вести баг-трекінг;
  • Комунікувати з усіма стейкхолдерами, що беруть участь у імплементації проекту, у тому числі з представниками державних органів, розробниками тощо.

Вимоги до кваліфікації експерта:

  • Вища або незакінчена вища ІТ чи інженерна освіта (або споріднені галузі);
  • Мінімум один (1) рік досвіду роботи у технічній підтримці клієнтів та тестуванні програмного забезпечення;
  • Досвід роботи з СУБД, зокрема з PostgreSQL;
  • Розуміння процесів розробки та тестування ПЗ;
  • Розуміння процесу проектування та розробки програмного забезпечення, його провадження;
  • Досвід розробки та презентації навчальних матеріалів для користувачів;
  • Досвід проведення тренінгів та навчальних семінарів для користувачів IT продуктів;
  • Вміння структурувати елементи інформаційних систем та визначати можливі програмні рішення.

Бажані навички та досвід роботи:

  • Розвинені організаційні уміння та увага до деталей;
  • Досвід спілкування і взаємодії з користувачами, клієнтами;
  • Комунікабельність та вміння працювати в команді;
  • Здатність навчати непідготовлених користувачів;
  • Бажання навчатися новим технологіям і продуктам;
  • Буде плюсом досвід впровадження і використання програмних продуктів, особливо в сфері будівництва;
  • Знання англійської мови буде перевагою;
  • Знання законодавства в галузі надання адміністративних послуг у сфері будівництва буде перевагою.

Резюме разом із супровідним листом надсилайте на e-mail [email protected] з  обов’язковим вказаням TAPAS-RFQ-2021-003 та назву посади у темі листа.

Кінцевий строк подачі документів: 12 лютого 2021 р (18:00 за київським часом).

Присудження контракту залежить від наявності коштів.

 

 

 

 

 

 


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель