Фахівець із написання проектів (ґрантів)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
dzhereloanastasiia

вакансія
Фахівець із написання проектів (ґрантів)

Благодійна установа Навчально-реабілітаційний центр Джерело (м.Львів) у команду Відділення соціальних проектів та розвитку шукає менеджера/- ку яка має досвід у написанні ґрантів заявок, підготовців звітів та комунікації з фондами та фундаціями.

Основні обов’язки:

► Підготовка (написання) проектів з метою залучення фінансування для підтримки діяльності установи;
► Пошук фондів для подання проектних пропозицій на отримання грантів для забезпечення діяльності Центру;
► Контроль за впровадженням проектів та їх бюджету;
► Звітність по проектах;
► Здійснення поточного моніторингу виконання проектів.

Додаткові обов’язки:

►Залучення фінансування шляхом пошуку нових жертводавців та спонсорів до підтримки програм  Центру (телефонні дзвінки, листування, зустрічі, презентації).
►Участь в організації благодійних заходів Центру. 

Вимоги до кандидата:

► Освіта: вища;
► Досвід роботи у написанні проектних пропозицій на отримання грантів від 2-х років;
► Впевнений користувач: MS Office, Internet;
► Знання мов: Українська – обов’язково (на рівні ділового спілкування, листування); Англійська – вільне володіння (письмова та розмовна);
► Бажаний досвід роботи у соціальній сфері та неприбуткових організаціях. 

Професійні навички:

► Відмінні письмові та усні навички спілкування;
► Досвід управління проектами;
► Вміння швидко, грамотно та цікаво підготувати проект;
► Вміння вести ділові переговори з метою створення довірливих стосунків з партнерами. 

Особисті якості:

► Високий рівень відповідальності;
► Увага до деталей;
► Акуратність;
► Комунікабельність;
► Вміння слухати і чути;
► Гнучкість.

Надсилайте своє резюме до 15 липня на пошту: [email protected]
Контактний телефон: (032) 227 36 01


Останні публікації цього розділу:

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних

Менеджер/ка з моніторингу та оцінки