Фахівець(-чиня) з комунікацій/ Communications officer

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Caritas Ukraine

Vacancy-вакансія-dfrfycsz72
Фахівець(-чиня) з комунікацій/ Communications officer

Графік: full time

МБФ «Карітас України» (КУ) шукає спеціаліста на позицію Фахівця з комунікацій для допомоги реалізації проектної діяльності фонду.

Основні обов’язки:

  • Формування комунікаційної стратегії для проєкту, враховуючи цілі проєкту, цільові аудиторії та велику фандрейзингову складову, з метою підвищення обізнаності цільових аудиторій та широкої громадськості щодо мети проєкту та його підтримку з боку донорів і результати та вплив цієї підтримки, що надається бенефіціарам  та місцевим громадам.
  • Підготовка та супровід виконання Комунікаційних планів та Контент планів проєкту.
  • Визначення ключових повідомлень, які відображатимуть основні цілі проєкту.
  • Координація і забезпечення збору матеріалів для висвітлення проєктної діяльності та розміщення їх у відкритих джерелах.
  • Збір і узагальнення  якісних візуальних матеріалів (фото і відео матеріали, історії бенефіціарів).
  • Координація і методичний супровід комунікаційників місцевих організацій задіяних у проєкті.
  • Розробка навчальних матеріалів та інструкцій, зразків комунікаційних звітів по проєкту. Проведення навчання та тренінгів з комунікації для членів команди та комунікаційників локальних організацій. Надання необхідних інструкцій з висвітлення проєктної діяльності та зразків звітності щодо висвітлення окремих складових проєкту.
  • Забезпечення розробки макетів брендованої продукції та друку інформаційних матеріалів.
  • Інформаційний супровід основних активностей в межах проєкту, написання прес релізів, статей. Організація інтерв’ю та коментарів керівництва та спікерів проєкту у ЗМІ.
  • Напрацювання тісних контактів та створення бази партнерів ЗМІ.
  • Робота з соціальними мережами.
  • Інформаційний супровід  загальнонаціональних і міжнародних фандрейзингових кампаній для залучення ресурсів.
  • Створення бази партнерів та донорів.
  • Підтримка постійного контакту з активними та потенційними донорами. Створення комунікаційних матеріалів для донорів та партнерів. Надання їм фото та відео матеріалів про основні активності, проміжні результати проєкту, історії бенефіціарів.
  • Співпраця з проектною командою для підготовки та представлення проміжних результатів  проекту перед грантодавцями.
  • Підготовка підсумкового комунікаційного звіту  проекту.
  • Підготовка  комунікаційної складової звітної документації по використанню коштів залучених від  донорів та партнерів.
  • Участь у відрядженнях, передбачених проектом.

Вимоги:

  • Повна вища освіта;
  • Досвід роботи від 3-х років в сфері комунікацій, PR;
  • Досвід роботи в міжнародних або громадських організаціях, благодійних фондах та комунікаційний супровід  проектів;
  • Володіння англійською на рівні В2+;
  • Базове розуміння принципів гуманітарної роботи та гуманітарних стандартів;
  • Досвід розробки та реалізації комунікаційних стратегій;
  • Вміння працювати у графічних редакторах, а також працювати в програмами пакету Microsoft Office (MS Word, Excel, PowerPoint, і т.д.), Adobe Creative Suite, Google Analytics, Social Media.
  • Вміння використовувати аналітичні інструменти для вимірювання ефективності стратегій.
  • Досвід лобіювання та взаємодії з ключовими зацікавленими сторонами.
  • Досвід публічних виступів та презентування.

Необхідні професійні навички:

  • Лідерські навички.
  • Стресостійкість та мультизадачність;
  • Вміння працювати як самостійно, так і в команді;
  • Вміння управляти віддаленими командами;
  • Здатність ефективно комунікувати та доносити інформацію;
  • Здатність ефективно працювати та приймати рішення в умовах обмеженого часу;
  • Готовність швидко адаптуватися до змін та приймати нові технології.

Ми пропонуємо:

  • офіційне працевлаштування;
  • гнучкий графік роботи (з можливістю віддаленої роботи);
  • конкурентний рівень заробітної плати;
  • потрібні ресурси для виконання поставлених завдань;
  • можливість професійного зросту;
  • можливість бути в команді великої мережі Благодійних організацій.

Ми пропонуємо більше, ніж просто роботу — з нами у вас є можливість розвиватися та долучитись до якісних змін у суспільстві!

Карітас України прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів.

Кандидат на цю посаду  перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників.

З політиками та процедурами можна ознайомитися на нашому сайті: https://caritas.ua/sfg/

Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вакансія передбачає проведення ряду перевірок, включно з  перевіркою рекомендацій від попередніх працедавців та перевіркою даних щодо судимостей.

Якщо у вас є успішний відповідний досвід і ви відповідаєте вимогам вакансії, надсилайте резюмепортфоліо та супровідний лист на електронну адресу: [email protected]

Термін розгляду надісланого резюме — від 1 до кількох тижнів до моменту закриття вакансії.                                                                                                                        Зверніть увагу, що для розгляду вашого резюме важливо, щоб ваш досвід, навички та мотивація долучитись до нашої команди (зазначені в мотиваційному листі) відповідали опису вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка проєктів

Фахівець/чиня з мінної небезпеки

Провідний/на фахівець/чиня з підготовки та ведення звітності за проєктами

Менеджер/ка з комунікацій та роботі з лідерами думок

Координатор/ка проєкту по F2F фандрейзингу

Фахівець/чиня з фінансів