Експерт відділу оцінки проектів фінансового офісу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
EE Fund

вакансії
Експерт відділу оцінки проектів фінансового офісу

Державна установа “Фонд енергоефективності” запрошує прийняти участь у конкурсному доборі на посаду експерта відділу оцінки проектів фінансового офісу.

Основні обов’язки:

  • Фінансова оцінка проектів (зокрема, документів заявників, договорів з підрядниками, видаткових накладних, актів приймання наданих послуг, виконаних будівельних робіт, довідок про вартість виконаних будівельних робіт і витрати, платіжних документів, що підтверджують здійснення оплати за послуги та впровадження заходів з енергоефективності, договорів на проведення технічного нагляду, актів приймання-передачі наданих послуг з технічного нагляду, платіжних документів, що підтверджують оплату послуг з проведення технічного нагляду, договорів на проведення авторського нагляду, актів приймання-передачі наданих послуг з авторського нагляду, платіжних документів, що підтверджують оплату послуг з проведення авторського нагляду, договорів на сертифікацію енергетичної ефективності будівлі, актів приймання-передачі наданих послуг сертифікації енергетичної ефективності будівлі, платіжних документів, що підтверджують оплату послуг сертифікації енергетичної ефективності будівлі, договорів на підготовку звіту з обстеження інженерних мереж, що були модернізовані, актів приймання-передачі наданих послуг з обстеження інженерних мереж, що були модернізовані, звітів з обстеження інженерних мереж, що були модернізовані, підготовлених після впровадження заходів з енергоефективності, платіжних документів, що підтверджують оплату послуг з обстеження інженерних мереж, що були модернізовані) на предмет їх відповідності програмі і вимогам Фонду.
  • Попередній та остаточний розрахунок розміру гранту, розрахунок суми коригування.
  • Перевірка заявок на участь у програмі Фонду, на затвердження проекту, на внесення змін до проекту, на верифікацію виконаних заходів з енергоефективності та первинних документів, поданих разом із заявками. Підготовка висновків щодо відповідності заявок та витрат фінансовим вимогам Фонду з наданням обґрунтованих пояснень та розрахунок розміру часткового відшкодування вартості проведення енергоаудиту.
  • Перевірка у межах компетенції заявок та первинних документів, поданих у рамках інших програм Фонду.
  • Підготовка та надання періодичних звітів у порядку, визначеному Наглядовою радою Фонду.
  • Підготовка та надання відповідей на запити із сайту та запитання від регіональних консультантів, що відносяться до компетенції відділу.
  • Виконання інших обов’язків, покладених на нього начальником відділу та фінансовим директором Фонду.

Вимоги:

  • Вища математична або економічна освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст або бакалавр) за галуззю знань «Управління та адміністрування» або «Фінанси», або «Банківська справа», або «Математика».
  • Бажано – Отримання додаткової освіти, проходження курсів, семінарів з відповідного фінансового напрямку підготовки.
  • Загальний досвід роботи за фахом не менше 3-х років, бажаний досвід роботи економістом/бухгалтером у сфері будівництва.
  • Знання основ відповідного фінансового законодавства України.
  • Розуміння фінансового планування та аналізу, досвід  використання методів та інструментів фінансового аналізу та прогнозування.
  • Навички проведення та перевірки розрахунків та калькуляції робіт і послуг (в тому числі будівельних).
  • Навички роботи із платіжними документами, договорами, актами виконаних робіт тощо.
  • Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; робота з офісним пакетом Microsoft Office.
  • Високий рівень володіння українською мовою.
  • Бажано знання англійської мови

Умови:

  • Трудові відносини з експертом відділу оцінки проектів оформлюються згідно з чинним законодавством України шляхом укладання трудового контракту (договору).
  • Очікуваний рівень заробітної плати – 30,000 гривень на місяць (до оподаткування).
  • Строк подачі документів: до 24:00 14 вересня 2020 року.

Подання документів

Для участі в конкурсному доборі претендент надсилає електронною поштою заяву щодо бажання взяти участь у конкурсі.

До заяви додається:

  • біографічна довідка (резюме);
  • копія паспорта громадянина України або копія паспорта громадянина України (ID) з копією Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, який посвідчує особу;
  • копія документа про вищу освіту;
  • згода на обробку персональних даних;
  • мотиваційний лист щодо виконання функцій працівника підрозділу;
  • рекомендації (за наявності).

 Зразки документів для заповнення знаходяться за посиланням.

 Документи для участі в конкурсі відправляються на електронну адресу. В темі листа прохання вказувати прізвище та назву посади, на зайняття якої подаються документи.

 Етапи конкурсного добору:

  1. Прийом документів;
  2. Співбесіда з конкурсною комісією;
  3. Фінальна співбесіда.


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій