Експерт у сфері місцевого економічного розвитку

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
tugluk

Вакансія
Експерт у сфері місцевого економічного розвитку

Оголошується конкурс на заміщення вакантної посади експерта у сфері місцевого економічного розвитку

 Всеукраїнське об’єднання органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» в рамках п’ятирічного проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні (ПУЛЬС)», фінансованого Агентством США з міжнародного розвитку, оголошує конкурс на заміщення вакантної посади експерта у сфері місцевого економічного розвитку, м. Київ.

Основні обов’язки експерта у сфері місцевого економічного розвитку:

  • Виявлення, вивчення та систематизація проблем органів місцевого самоврядування, що потребують вдосконалення нормативного регулювання.
  • Забезпечення виконання та оновлення Стратегії розвитку та законодавчої карти відповідної сфери, паспорту сфери.
  • Вивчення та аналіз можливого впливу на стан місцевого самоврядування проектів правових актів, підготовка відповідних аналітичних матеріалів.
  • Підготовка правових висновків та рекомендацій з окремих питань.
  • Участь в опрацюванні та узагальненні пропозицій органів місцевого самоврядування щодо проектів нормативно-правових актів.
  • Підготовка пропозицій щодо внесення змін до законодавства, участь у розробці відповідних проектів нормативно-правових актів.
  • Готує аналітичні звіти, матеріали, пропозиції до проектів документів, тез виступів керівництва.
  • Участь в організації та проведенні заходів АМУ та проекту ПУЛЬС для представників органів місцевого самоврядування, державних органів, інших осіб (секції, форуми, практикуми, робочі групи, круглі столи, семінари, конференції тощо). Планування, змістовне наповнення та проведення профільних заходів, а також відповідних частин багатогалузевих заходів.
  • Надання органам місцевого самоврядування, працівникам АМУ та проекту ПУЛЬС консультацій з відповідних питань, підготовка роз’яснень щодо практичного застосування положень законодавства.
  • Представлення інтересів та забезпечення співпраці органів місцевого самоврядування у профільних комітетах Верховної Ради України, урядових комітетах, міністерствах, інших органах державної влади.
  • Участь у засіданнях робочих груп, круглих столів, семінарів, конференцій тощо, що проводяться міжнародними організаціями, органами державної влади, місцевого самоврядування, науковими та іншими громадськими організаціями.
  • Здійснення координації надання у областях консультаційних послуг з місцевого економічного розвитку.
  • Співпраця із ЗМІ (підготовка друкованих матеріалів, надання коментарів, участь у теле- та радіопрограмах).
  • Участь у змістовому наповненні друкованих (паперових, електронних) видань АМУ та проекту ПУЛЬС.
  • Підготовка матеріалів для новин на сайт та у видання АМУ про плани, події, заходи та результати (досягнення) проекту ПУЛЬС тощо.
  • Ведення галузевої веб-платформи “Сталий економічний розвиток”.
  • Здійснення збору, моніторингу та оцінки індикаторів виконання проекту в галузі місцевого економічного розвитку;
  • збір, моніторинг та оцінка індикаторів виконання проекту в галузі місцевого економічного розвитку.

У разі необхідності здійснення своїх обов’язків у відрядженні.

Основні вимоги до кандидата на посаду аналітика:

  • глибоке знання законодавства з питань місцевого самоврядування та дотичних галузей;
  • відмінні аналітичні здібності;
  • досвід нормопроектувальної роботи, знання правил оформлення проектів законів та основних вимог законодавчої техніки;
  • здатність стратегічного мислення;
  • вміння систематизувати та структурувати інформацію, інтерпретувати статистичні показники;
  • попередній досвід роботи у відповідній сфері та/або у органах місцевого самоврядування (не менше 3 років);
  • вміння працювати з великими об’ємами інформації;
  • навички підготовки висновків, оглядів, анотацій;
  • відмінне володіння навичками офіційного документування;
  • відмінне знання державної мови, базові знання англійської мови;
  • готовність до відряджень по Україні;
  • володіння ПК на рівні досвідченого користувача;
  • вища освіта відповідного профілю.

Також просимо надіслати приклади аналітичних записок або опублікованих статей та вказати практичний досвід нормопроектування у відповідній сфері.

Зацікавлені особи можуть надіслати своє резюме із зазначенням посади, на яку претендують на адресу електронної пошти  [email protected].

В резюме обов’язково має бути зазначений досвід роботи та очікувана заробітна плата. Граничний строк подання – 18 cічня 2018 року до 18.00.

Комісія з відбору персоналу зателефонує лише тим кандидатам, які відібрані для проведення співбесіди.

Усі запитання щодо цього конкурсу приймаються до 18 січня 2018 року виключно письмово на адресу електронної пошти [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель