Директор/ка з програм та проєктів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Vacancy prostirjob
Директор/ка з програм та проєктів

Товариство Червоного Хреста України (ТЧХУ) оголошує конкурс на посаду директора з програм

Товариство Червоного Хреста України – найбільша гуманітарна організація в Україні, яка однією з перших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні та надає допомогу тим, хто її найбільше потребує.

Опис посади

Директор з програм є частиною основної розширеної команди вищого керівництва Товариства Червоного Хреста України (ТУЧХ) та закордонного стратегічного розвитку та реалізації програм і проектів шести програмних відділів ТУЧХ: охорони здоров’я, ліквідації наслідків стихійних лих, захисту та освіти, відновлення, реабілітації. і підтримка. Директор програм безпосередньо підпорядковується заступнику генерального директора з розвитку та якості програм і опосередковано підпорядковується заступнику генерального директора з організаційного розвитку та стратегії.

Структура

Підпорядковується заступнику генерального директора з розвитку та якості програм

Безпосередньо керує персоналом: 7-10. Чисельність відділень в середньому 20-30 осіб

ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Розробка програм

  • Працюйте із заступником генерального директора ТЧХУ з організаційного розвитку та стратегії та координатором стратегії програм для підтримки розробки та/або перегляду стратегічного бачення програм, включаючи окремі стратегічні документи, процедури та підзаконні акти
  • Спільна робота з відділом стандартизації послуг та відділом цифрової трансформації для покращення якості наданої підтримки та дослідження можливостей фінансування приватного та державного секторів
  • Співпрацюйте з Рухом Червоного Хреста та Червоного Півмісяця над дослідженнями, оцінками, внутрішніми та зовнішніми залученнями для покращення програмних процесів та позиціонування
  • Впроваджувати найкращі програмні практики в організаційний розвиток та спільно з Відділом організаційного розвитку та Відділом розвитку філій забезпечити високий стандарт відповідності у 200+ відділеннях Українського Червоного Хреста
  • Спільно з головним спеціалістом з управління ризиками розробити протоколи та політику якості даних і безпеки для програм. Забезпечте володіння процесами через відповідні СОП
  • Шість відділів і управління персоналом PMO та розвиток персоналу
  • Представляти ТЧХУ на глобальних і національних форумах

Програми Операції

  • Співпрацюйте із заступником директора ТЧХУ з розвитку програм та якості та співпрацюйте з керівником офісу управління проектами (PMO) для своєчасної реалізації існуючих проектів з дотриманням необхідних стандартів якості
  • Забезпечити передачу стратегій і планів програм для належного інформування відділу розробки пропозицій та управління грантами
  • Спільно з PMO Створення трекерів та інструментів для контролю за виконанням програм і проектів
  • Відповідати за якісні проекти та програми, вчасно реагувати на зміни та проблеми
  • Працюйте з департаментами ТЧХУ, щоб скласти карту їхніх процесів і працювати з програмами, щоб забезпечити високий рівень компліментарності
  • Спільне керівництво надзвичайними оперативними нарадами Руху ЧХЧП (MEOPS)
  • Співпраця з Рухом Червоного Хреста та Червоного Півмісяця над спільними операційними стратегіями, включаючи підтримку роботи партнерів Руху в різних регіонах
  • Забезпечити звітність кластерів IASC (спільно з підрозділом IM) і координацію взаємодії з агентствами ООН
  • Взаємодія з міністерствами Уряду України для представлення, вдосконалення, перегляду спільних проектів і програм
  • Представляти ТЧХУ на глобальних і національних форумах

ВИМОГИ ДО ПОСАДИ

  • Ступінь магістра або вище у відповідній галузі
  • Додаткова сертифікація в наступному: M&E, PM / PMBOK / PRINCE 2

Досвід

  • Мінімум 7 років відповідного досвіду роботи в міжнародних гуманітарних організаціях
  • Досвід навчання та підтримки персоналу
  • Знання організаційного розвитку

Знання та навички

  • Базові знання про рух Червоного Хреста Червоного Півмісяця
  • Аналітичні та комунікативні навички та здатність засвоювати та обробляти інформацію для широкої аудиторії
  • Вміння та самостійність роботи з комп’ютером (Windows, Microsoft Office, електронна пошта, Інтернет, соціальна мережа тощо)
  • Написання звіту
  • Підготовка/презентація документації та навички виробництва на комп’ютері
  • Сильні навички кількісного та якісного аналізу

Мови

Вміння читати, писати та розмовляти англійською та українською мовами

Компетенції

  • Комунікація
  • Співпраця та робота в команді
  • Судження та прийняття рішень
  • Творчість та інновації
  • Побудова довіри

Робоче місце: Київ

Якщо вас зацікавила ця вакансія, будь ласка, надішліть своє резюме та супровідний лист англійською мовою на [email protected], оскільки співбесіди можуть проводитись англійською мовою.

У зв’язку з великою кількістю запитів ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель