Директор Офісу розвитку малого та середнього підприємництва

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SURGe

EU4_FORBIZ_logo_en_small
Директор Офісу розвитку малого та середнього підприємництва

Механізм підтримки фахівців для реформ (PRSM) у співпраці з партнерським проектом SMEDO, що фінансується Європейським Союзом до березня 2019 року через проект EU4Business “FORBIZ” та підтримується Міністерством економічного розвитку і торгівлі, шукає кваліфікованих та досвідчених експертів для зайняття вакантних посад в офісі розвитку МСБ (SMEDO).

Офіс розвитку МСБ (SMEDO) є дорадчим органом при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України (МЕРТ), який надаватиме технічну допомогу МЕРТ, зокрема, його «Департаменту з розвитку підприємництва та регуляторної політики» у реалізації Стратегії розвитку підприємництва в Україні 2020 та відповідного Плану дій щодо підтримки МСП.

Діяльність Офісу буде орієнтована на:
– інструменти та механізми підтримки МСП,
– підтримку інституціональної інфраструктури МСП;
– координація та моніторинг політики МСП,
– впровадження та моніторинг Стратегії розвитку та Плану заходів щодо МСП,
– сприяння розвитку малого і середнього бізнесу та підприємництва в цілому,
– консультування та розробка бізнес-послуг та ін.

На початковому етапі SMEDO буде мати 10 співробітників у цілому, розподілених на два підрозділи: (1) Підтримка МСП та підприємництва” та (2) “Впровадження політики МСП”.

Директор Офісу відповідатиме за управління офісом та діяльність двох його підрозділів у тісній співпраці з Міністерством економічного розвитку і торгівлі (МЕРТ), регіональними і місцевими органами влади, донорами та іншими зацікавленими сторонами, які беруть участь у підтримці МСП в Україні. Він/вона буде відповідати за розробку та впровадження програм і проектів підтримки МСП, створення необхідної інфраструктури, інструментів моніторингу та заохочення МСП та підприємництва. Роботи виконуватимуться під наглядом МЕРТ та проекту FORBIZ.

Вимоги до кандидата:

- вища освіта в галузі державного управління, економіки, менеджменту або пов’язаної галузі;
– відмінне володіння українською та добре володію англійською та російською мовами; відмінні комп’ютерні навички (MS Office: Excel, Word, Power Point, Outlook);
– мінімум 5 років професійного досвіду в приватній компанії та/або в уряді, та/або в банку, та/або в міжнародних неурядових організаціях;
– мінімум 5 років досвіду управління та досвід у веденні проекту/експертних команд;
– досвід розробки політики МСП та інституціональної бази, включаючи формування інституційної спроможності;
– досвід впровадження донорських програм та проектів, розробки політики приватного сектору та адвокації МСП в Україні.

Як подати заявку?

Заявка вважатиметься дійсною, якщо її було направлено до зазначеної кінцевої дати та вона містить всі необхідні документи.
Кожна заявка має складатися з наступних документів (англійською мовою):
– супровідний лист, в якому пояснюється мотивація заявника та вказується, яким може бути особистий внесок заявника до команди SMEDO;
– резюме (CV), бажано не більше трьох сторінок, подані в європейському форматі

Зацікавленим особам пропонується надсилати свої заявки англійською мовою в електронному вигляді до 18:00 (по Києву), 22 червня 2018 року (дата отримання), на наступну адресу електронної пошти: [email protected], зазначивши в заголовку назву позиції, на яку вони претендують.


Останні публікації цього розділу:

Заступник/ця Радника з безпеки (Схід) в м. Дніпро

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад