Digital Communications Manager до SocialBoost

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Naya Novak

120034409_1276482982684216_3616619169158320141_n
Digital Communications Manager до SocialBoost

SocialBoost — українська civic tech організація, що з 2012 року розвиває ІТ-ініціативи із вагомим соціальним впливом. Ми віримо, що добре написаний код електронного сервісу має не менший вплив на суспільство, ніж чесні закони та рівні дороги. У нашому портфоліо — 1991 Open Data Incubator, Громадський проект, Dosvit, 1991 Mariupol. Попередні відомі проекти: data.gov.ua, REDonbass, 1991 Civic Tech Center. 

Менеджер діджитал-комунікацій — людина, що знається на діджиталі та хоче роботу з сенсом. Ви візьмете наші проєкти у міцні цифрові обійми: підхопите стратегію, зрозумієте аудиторію, допоможете втілювати зміни національного значення. Хороша команда додається.

Кваліфікація:

  • Вміння писати просто, зрозуміло, в цільову. Текстів буде багато: соцмережі, блог, розсилки та інший креатив, який ви придумаєте. Інфостиль is a king.
  • Досвід у маркетингу / комунікаціях від півтора роки. 
  • Розуміння специфіки роботи соціальних мереж, досвід розвитку сторінок проектів у соцмережах. 
  • Розуміння принципів роботи контенту. Вмієте створювати і знаєте, що не в лайках гроші. 
  • Досвід роботи з рекламними кампаніями у соцмережах. Вам близькі терміни CTR та CPC і ви розкажете, яка між ними різниця.
  • Досвід роботи з email-маркетингом. Любите гарні верстки, листи відправляєте коли і кому потрібно.
  • Нормальне ТЗ – ваше все. Вмієте знайти спільну мову з дизайнером. Базово працюєте у графічних редакторах.
  • Досвід створення презентацій та маркетингових матеріалів.
  • Англійська на рівні Upper Intermediate. Так, щоб комфортно читати і писати з мінімальною допомогою. 
  • Ініціативність, зібраність, уважність до деталей. Круто, якщо ви не носите навушників у метро, бо слухаєте, про що говорять люди.
  • Відповідальність. Сказали – зробили, не можете зробити – скажіть.

Обов’язки:

  • Реалізація та розвиток комунікаційної стратегії проектів організації у соцмережах. Ви візьмете нашу стратегію, переглянете її та ніколи не припините розвивати. 
  • Створення контенту та робота над тим, щоб він спрацював для цільової. 
  • Реалізація email-кампаній. Дайджести, супроводи подій, інші механіки.
  • Участь у розвитку PR-стратегії. Будете вірним радником нашому піарнику.
  • Робота з інфопартнерами. Запартнеритесь так, щоб всі були в плюсі.
  • Регулярна аналітика роботи. Все просто: їсти, молитися, трекати.

Пропозиція:

  • Щоденний внесок у проєкти національного значення.
  • Робота на перетині IT, стартап-руху, державного та громадського сектору.
  • Зарплата за результатами нашої бесіди. 
  • Повний робочий день, пн-пт. 
  • Можливість навчатися на подіях різного формату: від воркшопів до глобальних конференцій.
  • Неробочі походи в кіно, театри, музеї.
  • Команда безсмертних поні, що вас вже зачекалась.

Податися: резюме + портфоліо на пошту [email protected]  

Додайте абзац про те, хто ви та чому цікаво працювати з нами.


Останні публікації цього розділу:

Водій/ка в команду гуманітарного розмінування / Driver (demining team)

Адміністративний/а асистент/ка

Журналіст(ка) - тематика енергетичні ринки

Керівник/ця відділу фінансів

Контент-менеджер(ка) до «Навчай для України»

Випусковий(-а) редактор(-ка) інформаційного ресурсу «Українська енергетика»