Державний експерт

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
viunovych

Міністерство охорони здоров’я України
Фармацевтичний директорат

Кваліфікаційні вимоги

Вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра. Досвід роботи – не потребує. Вільне володіння державною мовою.


Посадові обов’язки

1. аналізує світову практику законодавства та чинних нормативно-правих актів України з правових аспектів у сфері компетенції Директорату;
2. виявляє проблеми, які існують у відповідній сфері компетенції МОЗ, на основі дослідження статистичних даних, звернень органів державної влади та органів місцевого самоврядування, повідомлень у засобах масової інформації, звернень громадян, наукових публікацій та інших джерел інформації;
3. виробляє альтернативні варіанти розв’язання виявлених проблем, оцінює потенційний вплив всіх альтернативних варіантів на соціально-економічний розвиток у відповідній сфері компетенції Директорату;
4. здійснює систематичне спостереження стану справ у сфері компетенції Директорату та оцінку впливу державної політики на соціально-економічний розвиток;
5. розробляє обґрунтовані пропозиції щодо продовження, перегляду, або коригування державної політики, що належить до сфери його компетенції;
6. розробляє проекти нормативно-правових актів щодо перегляду або коригування державної політики, що належить до компетенції Директорату;
7. розробляє та формує пропозиції щодо комунікаційних завдань Директорату у загальній реалізації комунікаційної стратегії МОЗ;
8. висвітлює в українських та іноземних ЗМІ, на офіційному веб-сайті МОЗ та офіційних сторінках соціальних мереж інформацію щодо діяльності МОЗ в сфері компетенції Директорату:
готує тексти прес-релізів, інформаційних повідомлень та оголошень щодо діяльності МОЗ, а також публікації інтерв’ю та новин з медичної галузі тощо;
готує відповіді на інформаційні запити українських та іноземних ЗМІ;
готує інформаційно-аналітичні матеріали для виступів та інших заходів генерального директора та керівників експертних груп Директорату;
надає інформаційні матеріали для офіційного веб-сайту МОЗ;
розробляє пропозиції до плану публікацій на офіційному веб-сайті МОЗ відповідно до комунікаційної стратегії МОЗ;
9. забезпечує зовнішні комунікації Директорату;
10. реалізує інформаційно-комунікаційне забезпечення інших структурних підрозділів МОЗ:
готує комунікаційні матеріали для інформування широкої спільноти про процес формування та реалізації політики, що належить до його компетенції (включаючи, але не обмежуючись, аналітичними матеріалами, звітами, презентаціями та/або статистичними даними тощо);
бере участь у процесі інформаційного та експертно-аналітичного забезпечення діяльності керівництва МОЗ, його структурних підрозділів, служб та юридичних осіб сфери управління МОЗ з питань комунікації зі ЗМІ;
формує інформаційно-аналітичні матеріали в сфері діяльності Директорату;
актуалізує бази даних, де знаходиться інформація щодо діяльності МОЗ, матеріалів щодо проведених заходів, інтерв’ю та інших новин МОЗ та медичної галузі;
11. бере участь у виконанні завдань щодо взаємодії з третіми особами з метою реалізації комунікаційної стратегії МОЗ в сфері компетенції Директорату:
готує пропозиції щодо проектів міжнародних договорів України про співробітництво у сфері компетенції Директорату;
визначає ключових заінтересованих сторін політики, що є об’єктами впливу політики, що здійснюється МОЗ у відповідній сфері;
забезпечує здійснення консультацій із заінтересованими сторонами щодо визначення проблем, які існують у відповідній сфері компетенції Директорату, та щодо альтернативних підходів до вирішення проблем, з метою їх залучення до процесу формування державної політики;
залучає до співпраці для здійснення аналізу й оцінювання політик зовнішніх партнерів, зокрема, незалежні дослідницькі організації, наукові інститути тощо;
формує документ, який містить узгоджену позицію всіх органів виконавчої влади та інших заінтересованих сторін, з якими було проведено консультації. У випадку відсутності узгодженої позиції, додає до свого документу окремі думки, висловлені зацікавленими структурними підрозділами;
формує та реалізує технічні завдання щодо проектів із залучення коштів третіх осіб;
звітує перед керівництвом щодо результатів виконання робіт за проектами, що знаходяться в роботі.
12. розглядає та надає відповіді на звернення громадян, запити на публічну інформацію та запити від суб’єктів владних повноважень та інших фізичних і юридичних осіб, що стосується діяльності Директорату.
13. виконує інші функції за дорученням генерального директора Директорату.


Детальний опис вакансії (умови конкурсу)

18 06 2019 11 Docx


Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстроково


Умови оплати праці

посадовий оклад – 9 732 грн.,
надбавка за виконання особливо важливої роботи – 30 500 грн. (на період випробування зазначена надбавка встановлюється в розмірі 50 відсотків),
надбавка за ранг державного службовця – 200–500 грн.,
надбавка за вислугу років – 3 відсотки посадового окладу за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50 відсотків посадового окладу,
інші виплати, премії – у разі встановлення

Рівень заробітної плати

40432 грн.


Категорія посади

В


Статус вакансії

Опублікована


01021, М.КИЇВ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 7


Туржавська Юлія Олегівна
+38-(044)-200-0789
[email protected]

15.07.2019 10:00
м. Київ, вул. Прорізна, 15, ІІ поверх (ТЕСТУВАННЯ)
08.07.2019

Що необхідно знати для подачі документів?

Детальніше

Джерело: career.gov.ua

 


Останні публікації цього розділу:

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних