CoST Ukraine шукає менеджера з комунікацій

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CoST_Ukraine

вакансія
CoST Ukraine шукає менеджера з комунікацій

В рамках проекту «Прозорість та підзвітність при здійсненні дорожніх робіт на дорогах місцевого значення: міста та громади» за підтримки Програми «Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні «ВзаємоДія» (SACCI) від імені «Менеджмент Сістемс Інтернешнл» (MSI) оголошується конкурс на надання послуг менеджера з комунікацій.

Роботодавець:

ГО «Ініціатива із прозорості інфраструктури» (CoST Ukraine) із секретаріатом у м. Лондоні (Велика Британія) призначена для забезпечення прозорості та підзвітності будівництва, яке здійснюється за рахунок публічних коштів. Ініціатива об’єднує представників влади, громадськості та бізнесу. Основні заходи Ініціативи спрямовані на забезпечення публічного доступу до інформації щодо планування, реалізації та контролю за виконанням будівництва проектів інфраструктури, а також на верифікацію достовірності та повноти цієї інформації.

Резюме Проекту:

Проект «Прозорість та підзвітність при здійсненні дорожніх робіт на дорогах місцевого значення: міста та громади» (далі – Проект), який реалізується Ініціативою CoST в рамках програми «Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні «ВзаємоДія» має на меті підвищити прозорість будівництва, ремонтів та експлуатації автомобільних доріг державного та місцевого значення за допомогою розкриття даних про інфрастурктурні проекти у дорожньому секторі. Діяльність в рамках цього проекту сприятиме формуванню спроможності представників органів влади (які в рамках децентралізованої системи дорожнього господарства лише почали організовувати будівельні роботи у дорожньому секторі на регіональному рівні) якісно здійснювати управління дорожнім господарством на регіональному рівні. Водночас, проект створить умови для представників громадського сектору здійснювати ефективний моніторинг закупівель та якості будівництва/ремонту доріг.

Вимоги до кандидата:

CoST шукає комунікаційного менеджера, який представлятиме проект CoST та буде розвивати комунікаційні та інформаційні можливості Проекту, відповідатиме за просування інформації щодо діяльності Проекту, а також співпрацюватиме з регіональними представниками влади, ГО (зацікавленими у дорожньому моніторингу), учасниками навчальних заходів у рамках Проекту, поширюватиме інформацію про хід реалізації Проекту загалом та за окремими його напрямами.
Очікуваний рівень зусиль: не більше, ніж 140 людино-днів, з 10.06.2020 до 31.03.2021.

Завдання:

• Підтримка керівника організації та менеджера проекту щодо комунікування про поточну роботу проекту, досягнення визначених цілей, завдань та результатів діяльності проекту.
• Впровадження PR та комунікаційної стратегії організації в рамках Проекту, включаючи розробку процедур та підходів до здійснення інформаційної підтримки Проекту відповідно до вимог організації, донорів та партнерів.
• Інформаційний та медіа супровід діяльності CoST в рамках Проекту.
• Планування та організація прес-конференцій та заходів для журналістів;
• Підготовка прес-релізів, прес-анонсів, новин;
• Організація коментарів та інтерв’ю керівника та експертів CoST для ЗМІ (друкованих, інтернет, ТБ, радіо) в рамках Проекту.
• Підготовка інформаційних матеріалів для CoST: повідомлень, презентацій, буклетів, інфографіки, тощо щодо проектів організації, організації та її партнерів в рамках Проекту.
• Супровід розміщення у ЗМІ інформації про проект «Прозорість та підзвітність при здійсненні дорожніх робіт на дорогах місцевого значення: міста та громади»;
• Моніторинг висвітлення діяльності проекту «Прозорість та підзвітність при здійсненні дорожніх робіт на дорогах місцевого значення: міста та громади»;
• Робота в соціальних мережах та розвиток сайту, сторінок організації в рамках Проекту;
• Розробка та впровадження у використання організацією шаблонів різновидів публікацій у соціальних мережах та на сайті.

Кваліфікація:

• Вища освіта (рівень магістра/бакалавра).
• Досвід аналізування масиву інформації з подальшим написанням загального тексту щодо проведеного аналізу.
• Знання термінів у дорожній сфері та закупівлях робіт/послуг.
• Бездоганна письмова та усна українська мова.
• Вміння працювати із корпоративними та приватними сторінками в соціальних мережах; графічними фото редакторами (вміння працювати із відео редакторами – буде перевагою).
• Досвід роботи з підрядниками у створенні візуальних матеріалів, відеоматеріалів, інфографіки, різнопланового контенту.
• Відмінний рівень роботи з комп’ютером, знання MS Word, MS Excel, MS PowerPoint.

Мотиваційний лист та резюме надсилати на електронну адресу – [email protected] (з копією на [email protected] та [email protected])

Кінцевий термін подання резюме на цю позицію: 8 червня 2020 о 15:00.

Посадова інструкція


Останні публікації цього розділу:

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій

Фахівець/чиня проектів з протимінної діяльності / HMA Officer