CoST Ukraine шукає менеджера проєкту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CoST_Ukraine

вакансія
CoST Ukraine шукає менеджера проєкту

В рамках проєкту «Прозорість та підзвітність при здійсненні дорожніх робіт на дорогах місцевого значення: міста та громади» за підтримки Програми USAID «Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні «ВзаємоДія» (SACCI) оголошується конкурс на посаду менеджера проєкту.

Роботодавець:

ГО «Ініціатива із прозорості інфраструктури» (CoST Ukraine) із секретаріатом у м. Лондоні (Велика Британія) призначена для забезпечення прозорості та підзвітності будівництва, яке здійснюється за рахунок публічних коштів. Ініціатива об’єднує представників влади, громадськості та бізнесу. Основні заходи Ініціативи спрямовані на забезпечення публічного доступу до інформації щодо планування, реалізації та контролю за виконанням будівництва проектів інфраструктури, а також на верифікацію достовірності та повноти цієї інформації.

Резюме Проєкту:

Проєкт «Прозорість та підзвітність при здійсненні дорожніх робіт на дорогах місцевого значення: міста та громади» (далі – Проєкт), який реалізується Ініціативою CoST в рамках Програми USAID «Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні «ВзаємоДія» має на меті підвищити прозорість  будівництва, ремонтів та експлуатації автомобільних доріг державного та місцевого значення за допомогою розкриття даних про інфраструктурні проєкти у дорожній галузі. Діяльність в рамках цього Проєкту сприятиме формуванню спроможності представників органів влади (які в рамках децентралізованої системи дорожнього господарства лише почали організовувати будівельні роботи у дорожній галузі на регіональному рівні) якісно здійснювати управління дорожнім господарством на регіональному рівні. Водночас, Проєкт створить умови для представників громадського сектору здійснювати ефективний моніторинг закупівель та якості будівництва/ремонту доріг.      

Вимоги до кандидата:

CoST Ukraine шукає менеджера проєкту, який буде здійснювати загальну координацію Проєкту, представлятиме Проєкт перед іншими громадськими організаціями та органами влади в Україні.

Очікуваний рівень зусиль: не більше, ніж 77 людино-днів, з 01.09.2020 до 31.03.2021.

Ключові завдання: 

  • Загальне управління проєктом відповідно до затвердженого плану його реалізації;
  • Забезпечення проведення онлайн та офлайн заходів Проєкту, та здійснення моніторингу їх ефективності;
  • Контроль витрат на дотримання в рамках бюджету Проєкту;
  • Комунікація з учасниками щодо плану реалізації Проєкту та організаційних питань, постановка завдань;
  • Моніторинг прогресу та результатів роботи учасників Проєкту;
  • Налагодження та підтримка партнерських стосунків з іншими організаціями, які відіграють ключову роль для досягнення цілей Проєкту;
  • Комунікація з донорами та партнерами Проєкту;
  • Підготовка звітності за Проектом та систематизація проєктної документації.

Вимоги до кандидата: 

  • Вища освіта (рівень магістра/бакалавра) в галузі економіки, менеджменту та адміністрування;
  • Досвід проєктної діяльності від 3 років, досвід управління/координації проєктів, які впроваджувалися за кошти міжнародної технічної допомоги, грантових програм та проєктів;
  • Досвід співпраці з місцевими органами влади та органами місцевого самоврядування, бізнесом чи громадським сектором;
  • Досвід роботи у дорожній галузі буде перевагою;
  • Обізнаність у темі дорожнього будівництва та ремонтів;
  • Відмінна письмова та усна українська мова;
  • Достатній рівень англійської мови для ведення комунікацій та письмової звітності;
  • Уважність до деталей та акуратність;
  • Відмінні організаторські та комунікативні навички;
  • Здатність планувати та визначати пріоритети у роботі.

Умови роботи: 50% зайнятість

Резюме надсилати на електронну адресу – [email protected]

Кінцевий термін подання резюме на цю позицію: 26/08/2020 о 18:00.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель