Бухгалтер/ка з обліку розрахунків з підзвітними особами, обліку ТМЦ та ОЗ / Accountant

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Caritas Ukraine

Vacancy вакансія(7)
Бухгалтер/ка з обліку розрахунків з підзвітними особами, обліку ТМЦ та ОЗ / Accountant

Графік: full time (очно + дистанційно)

Локація: Київ

МБФ Карітас України шукає фахівця на позицію Бухгалтера з обліку розрахунків з підзвітними особами, обліку ТМЦ та ОЗ до команди Фінансового департаменту.

Обов’язки:

  • Ведення реєстру наказів на відрядження;
  • Видача авансів на відрядження та господарські витрати;
  • Перевірка та опрацювання документів підзвітних працівників;
  • Контроль за взаєморозрахунками за підзвітними сумами;
  • Контроль за дотриманням положення про відрядження;
  • Облік та контроль за використанням пального у відрядженнях та у службових поїздках;
  • Оприбуткування ТМЦ за відрядженнями, господарськими витратами та за придбаними ТМЦ у постачальників;
  • Списання ТМЦ, оформлення внутрішнього переміщення та відвантаження контрагентам;
  • Облік основних засобів, підготовка документації на введення в експлуацію;
  • Участь у інвентаризаціях.

Вимоги:

  • Вища освіта («Бухгалтерський облік», «Фінанси», «Економіка» чи в суміжних галузях)
  • Досвід роботи зі спеціальності у сфері бухгалтерського обліку організацій та підприємств не менш 3 років
  • Бажаний досвід роботи у неприбуткових організаціях
  • Досвід у веденні обліку розрахунків з підзвітними особами, обліку ТМЦ та ОЗ
  • Вільне володіння українською мовою (усно та письмово)

Повинен знати:

  • законодавчі і нормативні правові документи, що визначають вимоги до фінансово-господарської діяльності організації;
  • принципи фінансового контролю;
  • податкове законодавство України;
  • бухгалтерський облік;
  • засоби обчислювальної техніки, телекомунікації та зв’язку.

Необхідні професійні навички:

  • Досконале володіння бухгалтерськими програмами (BAS, BAF, 1С), впевнений користувач пакетом MS Office, зокрема MS Exсel.
  • Досвід роботи з банківськими системами;
  • Знання правил та ведення документообігу, а також підготовки звітності;
  • Комунікабельність та навички роботи в команді;
  • Вміння визначати пріоритети у роботі;
  • Бажання навчатись та ділитись досвідом з іншими.

Ми пропонуємо:

  • офіційне працевлаштування
  • конкурентний рівень заробітної плати
  • потрібні ресурси для виконання поставлених завдань
  • можливість професійного зросту
  • можливість бути в команді великої мережі Благодійних організацій

Ми пропонуємо більше, ніж просто роботу — з нами у вас є можливість розвиватися та долучитись до якісних змін у суспільстві!

Карітас України прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів.

Кандидат на цю посаду  перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників.

З політиками та процедурами можна ознайомитися на нашому сайті: https://caritas.ua/sfg/.

Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вакансія передбачає проведення ряду перевірок, включно з  перевіркою рекомендацій від попередніх працедавців та перевіркою даних щодо судимостей.

Якщо у вас є успішний відповідний досвід і ви відповідаєте вимогам вакансії, надсилайте резюме та супровідний лист на електронну адресу: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Спеціаліст/ка з документування воєнних злочинів

Заступник/ця Радника з безпеки (Схід) в м. Дніпро

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста