Бухгалтер(ка) в м.Запоріжжя

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Благодійний фонд “Посмішка ЮА”, запрошує до співпраці в команду проекту””Спеціалізовані мобільні послуги захисту для вразливих приймаючих громад та ВПО у Харківській, Дніпропетровській, Запорізькій та Донецькій областях” Бухгалтера(ку) в м.Запоріжжя, який/яка буде надавати послуги з:

  • складання бухгалтерських звітів, збір та обробка первинної документації;
  • калькулювання і підготовка даних та документів для проведення розрахунків;
  • оформлення платежів; 
  • нарахування та проведення розрахунків з працівниками проєкту;
  • взаємодія з керівниками і менеджерами для реалізації мети проєкту. кту

Локація: м. Запоріжжя

 Вимоги до виконавців:

  • вища освіта (перевага надається кандидатам(-кам) з освітою в сфері обліку і аудиту, фінансів;
  •  розвинені комунікативні навички, досвід роботи з людьми, досвід роботи на подібних посадах(бажано);
  •  навички роботи з комп’ютерною та оргтехнікою на рівні користувача;
  • знання Конституції України, Конвенції про права людини, Конвенції Ради Європи про запобігання насильству стосовно жінок і домашньому насильству  та боротьби із цими явищами, законодавство з питань соціального захисту, соціальної роботи, торгівлі людьми, охорони дитинства, основ сімейного, трудового та житлового законодавства України;

- нульова толерантність до будь-яких проявів насилля та дискримінації, дотримання етичних норм (Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі. Процедури регулюються відповідно до політики ЗСЕН та організаційних правил і положень організації);

 Вид співпраці: Повна зайнятість ( за потреби виїзд до місця проведення заходів)

 Пропозиція має містити CV/ резюме + портфоліо ( при його наявності) , в якому вказано досвід, вказаний в вимогах.

Пропозиції необхідно надіслати до 21.03.2024 на електронну адресу [email protected] з приміткою у темі листа “Бухгалтер(ка) м.Запоріжжя”.

*Якщо протягом 10 днів (з моменту завершення терміну подачі резюме) ми не зв’яжемось з Вами — це означає, що вказані в резюме знання та досвід не відповідають вимогам. В такому випадку ми зможемо повернутись до вашої кандидатури при появі релевантних вашому досвіду вакансій.

**Надсилаючи резюме, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних.


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка