Бухгалтер/ка у соціальному проєкті (Київ)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Social synergy

вакансія
Бухгалтер/ка у соціальному проєкті (Київ)

ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «СОЦІАЛЬНА СИНЕРГІЯ» (далі – ГО «Соціальна синергія»), код ЄДРПОУ 42571900, оголошує конкурс на надання послуг (робіт) бухгалтера (м. Київ) для реалізації проєкту «Мінімальний інтегрований пакет соціальних послуг для сімей з дітьми».

Проєкт «Мінімальний інтегрований пакет соціальних послуг для сімей з дітьми» впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та Консорціумом партнерських організацій за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку через Німецький банк розвитку (KfW) і буде проходити з січня 2024 року по червень 2025 року.

В Консорціум входять Українська мережа за права дитини,  БФ СОС «Дитячі містечка Україна», ГО «Соціальна Синергія», Українська освітня платформа.

100% зайнятість.

Вимоги до кандидата(-ки):

• досвід роботи не менше 5 років (наявність досвіду роботи в громадських та благодійних організаціях);
• досвід роботи з ПЗ 1С ;
• відмінне володіння офісними програмами (Word, Excel);
• досвід роботи з первинною документацією; заключення господарських договорів;
• досвід роботи з грантами (бюджетування, звітність, контролінг);
• досвід роботи з донорами та підготовка звітності для донорів;
• досвід формування бухгалтерської звітності;
• досвід роботи з питань персоналу (накази, відпустки, лікарняні, заробітні плати, премії і т.д.);
• відмінне знання нормативно-законодавчої бази фінансової сфери;
• досвід роботи з аудиторськими фірмами.

Особисті якості:

• уважність до деталей;
• вміння самостійно організувати власну роботу, процес збору інформації, складання звітності;
• високий рівень комунікабельності, ввічливість, здатність працювати в команді;
• готовність брати участь в нових проектах і завданнях, підвищувати свою кваліфікацію;
• готовність до навантажень;
• розуміння побудови рівнів доступу до інформації в організації та вміння зберігати конфіденційну інформацію;
• відповідальність, дисциплінованість;

Обов’язки:

• ведення бухгалтерського обліку;
• бюджетування;
• робота з первинною документацією в рамках грантової діяльності;
• збір, систематизація, узагальнення звітних фінансових документів;
• організація та складання регулярної фінансової звітності проекту;
• постійний моніторинг законодавчих змін з питань бухгалтерського обліку;
• робота з питань персоналу (накази, відпустки, лікарняні, заробітні плати тощо).
• заключення господарських договорів;
• консультації керівництва по поточних фінансових питаннях;
• проходження аудиторської перевірки

Умови роботи:

• Пн – пт повний робочий день (9:00 – 18:00);
• Конкурентна винагорода ;
• Своєчасна виплата винагороди;
• Робоче місце: м. Київ

Ми пропонуємо:

• Перспективну та динамічну роботу;
• Можливості для особистісного та професійного розвитку;
• Термін дії проекту 16 місяців;
• Нові завдання та професійні виклики.

Якщо, Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте резюме в зазначений очікуваний рівень винагороди до 01.04.2024 р. на адресу: [email protected].

ГО «Соціальна синергія» розглядатиме лише повні заявки та контактуватиме лише з кандидатами обраними до співбесіди.

При наявності, ГО «Соціальна синергія» може залучити успішного кандидата до закінчення фінального строку подачі заявок.


Останні публікації цього розділу:

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад

Старший/а експерт/експертка (управління та фінанси) з дошкільної освіти до Команди підтримки відновлення та реформ Міністерства освіти і науки України