Бухгалтер/ка проєкту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
INTOUCH

vacancy_dfrfycsz(14) prostirjob
Бухгалтер/ка проєкту

Вакансія: Бухгалтера проєкту «Простори психологічної підтримки у громадах Житомирської області в рамках проєкту «Інновації для подолання епідемії ВІЛ»

Номер вакансії: 004/IN TOUCH
Тип контракту: Договір з ФОП 
Місце роботи: Житомир
Формат роботи: офлайн
Період виконання: 6 місяців. 

Організаційний контекст роботи: Громадська організація «НУО «Ін Тач Юкрейн Фундейшн» шукаємо експерта, який може виконувати роль бухгалтера для проєкту «Простори психологічної підтримки у громадах Житомирської області в рамках проєкту «Інновації для подолання епідемії ВІЛ» впродовж  6 місяців. 

Проєкт «Простори психологічної підтримки у громадах Житомирської області в рамках проєкту «Інновації для подолання епідемії ВІЛ» реалізується відповідно до грантової угоди між ГО «НУО «Ін Тач Юкрейн Фундейшн» та Pact Inc. №380-019127 від 01 квітня 2024 року та впроваджується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Виконавцями проєкту є консорціум трьох організацій: Pact, FHI 360 та AFEW-Україна («СНІД Фонд Схід-Захід»).

Проєкт спрямований на створення мережі просторів психологічної підтримки на території Олевської, Словечанської та Народицької громад Житомирської області для надання психологічної допомоги та підтримки населенню, що постраждало в результаті збройної агресії.

Вимоги до кандидатури: 

  • Повна вища освіта: бухгалтер, бухгалтерський облік, аудит, тощо.
  • Досвід діяльності у галузі проєктного менеджменту, діяльності громадських організацій, міжнародних проєктів, регіонального розвитку не менше 1 року.
  • Знання англійської мови на мінімальному рівні В2.
  • Вміння працювати з Excel, Word, Google Drive, Google Docs, Canva, Figma, CRM системами, Data Check, Base, Privat24Business.
  • Наявність сертифікатів про підвищення кваліфікації або розвитку компетенцій будуть перевагою.

Додаткові документи необхідні для участі у конкурсі:

  • Надайте підтвердження якісної взаємодії з органами ОМС, ОДА чи іншими державним чи муніципальними органами визначених територій (у довільній формі); 
  • Наведіть мінімум 1 успішний результат реалізації проєктів МТД, де ви виступали членом команди.

Короткий опис функціональних обов’язків 

  • Проводить управління фінансовою діяльністю проєкту та веденням обліку за погодженням з координатором проєкту.
  • Готує документи для запиту траншу за погодженням з координатором проєкту, відповідно до форм наданих донором.
  • Готує документи для щоквартального звітування щодо погашення траншів, відповідно до встановлених донором форм. 
  • Контролює витрати відповідно до активностей за проєктом.
  • Здійснює заходи для раціоналізації витрат.
  • Формує додаткові форми для якісного моніторингу витрат у ході реалізації проєкту.
  • Надає консультації адміністраторам ППП, щодо заключених угод в рамках реалізації проєкту.
  • Приймає участь у нарадах команди.
  • Забезпечує повне та достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку.
  • За погодженням з керівником проєкту ГО подає в банківські установи документи для перерахування коштів згідно з визначеними податками й платежами.
  • Бере участь у проведенні інвентаризації активів і зобов’язань, оформленні матеріалів, пов’язаних з нестачею та відшкодуванням втрат нестачі, крадіжки й псування активів ГО.
  • Готує дані для включення їх до фінансової звітності, здійснює складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка грунтується на даних бухгалтерського обліку.
  • Забезпечує підготовку оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання їх протягом встановленого терміну.
  • Постійно знайомиться та вивчає нові нормативно-методичні та довідкові документи з питань організації та ведення бухгалтерського обліку та вносить пропозиції щодо їх впровадження на підприємстві.
  • Виконує окремі службові доручення свого безпосереднього керівника.

Для участі в конкурсі просимо заповнити аплікаційну форму тут

Більше інформації про проєкт Ви знайдете тут.

Електронна пошта за якою Ви можете задати додаткові питання: [email protected].

Якщо Ви зацікавились конкурсом та готові стати частиною команди Громадської організації «НУО «Ін Тач Юкрейн Фундейшн» у реалізації даного проєкту, просимо до 10 квітня 2024 року (включно) надіслати вашу аплікаційну форму наведену вище.

Ми зв’яжемося лише із кандидатами/кандидатками, що пройшли перший етап відбору, для проведення співбесіди.

Кандидату/ці, який/яка успішно пройде відбір буде запропоновано строковий контракт.


Останні публікації цього розділу:

Спеціаліст/ка зприватного партнерства AGRI / AGRI Private Partnerships Specialist

Спеціаліст/ка з експортного партнерства AGRI / AGRI Export Partnership Specialist

Кейс-менеджерка/Фахівчиня із соціальної роботи

Вакансія: Expert Economist – Finance and Business Environment

Консультант/ка з Оцінки, Аналізу та Координації / Assessment, Analysis and Coordination Consultant

Тренер/ка, експерт/ка з етичної та травматично-інформованої комунікації (консультант/ка) / Trainer, Expert on Ethical and Trauma-Informed Communication (Consultant)