Бухгалтер/ка проекту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
INTOUCH

Vacancy
Бухгалтер/ка проекту

ГО «НУО «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН», код ЄДРПОУ 44749100 запрошує до співпраці експерта, який може виконувати роль бухгалтера проєкту «Впровадження універсальної прогресивної моделі домашніх візитів та інтегрованих медико-санітарних послуг, орієнтованих на дитину, на місцевому рівні в окремих регіонах України», що реалізовуватиметься спільно з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) у межах програми домашніх візитів «Турбота з народження вдома».

Проєкт «Впровадження універсальної прогресивної моделі домашніх візитів та інтегрованих медико-санітарних послуг, орієнтованих на дитину, на місцевому рівні в окремих регіонах України» впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та ГО «НУО «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН» і буде проходити з березня 2024 року по січень 2025 року.

Географія проекту: Житомирська, Київська, Чернігівська, Львівська, Волинська, Одеська, Дніпропетровська, Закарпатська області.

«Турбота з народження вдома» — це спільна програма Міністерства охорони здоров’я України та ЮНІСЕФ, що передбачає впровадження універсально-прогресивної моделі домашніх візитів для покращення надання медико-соціальної допомоги родинам з дітьми від 0 до 3 років на первинній ланці. Зустріч з родиною в її власному середовищі дає фахівцеві унікальну можливість розуміння проблем і прийняття правильного рішення.

Вимоги до кандидатури: 

  • Повна вища освіта у галузі: економіки/фінансового менеджменту/обліку та аудиту тощо.
  • Досвід  ведення бухгалтерського обліку не менше 2 років (досвід бухгалтерського супроводу грантових проєктів буде перевагою).
  • Знання англійської мови на мінімальному рівні A1; Знання додаткової іноземної мови буде перевагою.
  • Знання основ бухгалтерського та податкового законодавства України.
  • Вміння працювати з Excel, Word, Google Drive, Google Docs, CRM системами, Base, Вчасно, M.E.Doc, Privat24Business.
  • Професійні знання: загальноекономічні, законодавчі (оподаткування), принципи ведення бухобліку і формування звітності, основи управлінського обліку і бюджетування.
  • Наявність сертифікатів про підвищення кваліфікації або розвитку компетенцій будуть перевагою.
  • Нульова толерантність до будь-яких проявів насилля та дискримінації, дотримання етичних норм.

Короткий опис функціональних обов’язків:

  • Управління фінансовою діяльністю проєкту та ведення обліку за погодженням з керівником проєкту;
  • Підготовка документів для запиту траншу за погодженням з керівником проєкту, відповідно до форм наданих донором;
  • Підготовка документів для щоквартального звітування щодо погашення траншів, відповідно до встановлених донором форм;
  • Контроль витрат відповідно до активностей за проєктом;
  • Формування додаткових форм для якісного моніторингу витрат у ході реалізації проєкту;
  • Забезпечення повного та достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку;
  • Підготовка даних для включення їх до фінансової звітності, складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка грунтується на даних бухгалтерського обліку;
  • Забезпечення підготовки оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання їх протягом установленого терміну;
  • Постійне ознайомлення та вивчення нових нормативно-методичних довідкових документів з питань організації та ведення бухгалтерського обліку.

Особисті якості:

  • вміння самостійно організувати власну роботу, процес збору інформації, складання звітності;
  • високий рівень комунікабельності, ввічливість, здатність працювати в команді;
  • готовність до навантажень;
  • розуміння побудови рівнів доступу до інформації в організації та вміння зберігати конфіденційну інформацію;
  • відповідальність, дисциплінованість.

Умови роботи:

  • Конкурентна заробітна плата;
  • Своєчасна оплата праці;
  • Робоче місце: офлайн, м. Житомир.

Форма зайнятості: часткова (30% зайнятості).

Ми пропонуємо:

  • Перспективну та динамічну роботу;
  • Можливості для особистісного та професійного розвитку;
  • Нові завдання та професійні виклики.

Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди заповніть форму за посиланням до 10.03.2024 р. У випадку наявності додаткових питань при заповнені форми Ви можете звертатись на електронну пошту [email protected]

ГО «НУО «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН» розглядатиме лише повні заявки та контактуватиме лише з кандидатами обраними до співбесіди.

При наявності, ГО «НУО «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН» може залучити успішного кандидата до закінчення фінального строку подачі заявок.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка проєктів

Фахівець/чиня з мінної небезпеки

Провідний/на фахівець/чиня з підготовки та ведення звітності за проєктами

Менеджер/ка з комунікацій та роботі з лідерами думок

Координатор/ка проєкту по F2F фандрейзингу

Фахівець/чиня з фінансів