Бухгалтер/ка громадського ресторану Urban Space 500

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
urbanspace500

Screenshot_6
Бухгалтер/ка громадського ресторану Urban Space 500

Ваша місія – бухгалтерський облік громадського ресторану Urban Space 500, за потреби та бажання, долучення до інших проєктів Організації.

Обов’язки: 

  • ведення первинного бухгалтерського обліку Ресторану (ПДВ, акциз, послуги, виробництво), опрацювання контрактів та договорів в частині фінансових питань, впорядкування та перевірка рахунків, складання актів виконаних робіт та накладних, оприбуткування/списання товарів, матеріалів; облік необоротних активів; 
  • контроль наявності, складання, перевірка та облік первинної фінансової документації, архівування на електронних та паперових носіях; 
  • дружнє та регулярне підтримка співробітників_ць по Організації щодо вимог до первинної бухгалтерської документації; 
  • облік касових операцій (РРО); 
  • нарахування заробітної плати; 
  • формування оплат в клієнт-банку (виплати заробітної плати, контрагентам та контролюючим органам), взаєморозрахунки з постачальниками товарів та послуг (терміни оплат), складання календарного плану платежів; 
  • формування та подання фіскальних та статистичних та інших звітів до контролюючих органів; підтримка з управлінською звітністю; 
  • участь та проактивність у покращенні фінансових процедур; 
  • участь в онбоардінгу для нових співробітникі_ць – ознайомлення нової людини з порядком ведення каси, вимогами до первинної документації та іншими внутрішніми процедурами; 
  • супровід під час аудиторських перевірок.  

Навички та компетенції: 

  • освіта у галузі бухгалтерського обліку або економіки/фінансів та аудиту – досвід роботи бухгалтером в ресторані не менше 2 років; 
  • відмінні навички користування сучасними програмами бухгалтерського та фінансового обліку, а також комп’ютерними програмами (1С, M.E.Doc, Office 365 тощо, знання та досвід роботи з Iiko буде вашою перевагою); 
  • самоменеджмент, вміння розставляти пріоритети та вибудовувати оптимальні робочі процеси; 
  • проактивність та мотивація самовдосконалюватись; 
  • високі комунікаційні навички, дигітальність, навички віддаленої роботи; 
  • знання англійської мови на рівні, необхідному для роботи з фінансовою документацією.  

Бонуси 

  • можливість працювати з одного боку в класичному ресторанному бізнесі, з іншого – в креативному цікавому живому просторі; 
  • харчування за рахунок Організації; 
  • можливість розвиватись в інших проєктах Організації не тільки в якості своїх посадових обов’язків; 
  • можливість комбінування віддаленого та офлайнового робочих просторів; 
  • бути частиною та співтворювати позитивні зміни у міському просторі міста Києва.  

Навички та компетенції аплікантів/апліканток повинні відповідати специфіці описаних завдань. Апліканти_ки отримають тестове завдання, за результатами якого буде співбесіда. Подальша комунікація буде з кандидатами_ками, яких відібрано на співбесіду.  

Зголошення 

Надсилайте своє коротке резюме, коротку мотиваційку – до 5 травня на мейл [email protected] 


Останні публікації цього розділу:

Менеджер/ка проєкту

Координатор/ка фінансового відділу

Спеціаліст/ка зприватного партнерства AGRI / AGRI Private Partnerships Specialist

Спеціаліст/ка з експортного партнерства AGRI / AGRI Export Partnership Specialist

Кейс-менеджерка/Фахівчиня із соціальної роботи

Вакансія: Expert Economist – Finance and Business Environment