Бухгалтер(-ка) для проєкту SavED / Request for accounting services for the SavED project

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ICF_savED

Vacancy_dfrfycsz(1) вакансія
Бухгалтер(-ка) для проєкту SavED / Request for accounting services for the SavED project

Міжнародний благодійний фонд savED (надалі – фонд) – це українська благодійна організація, створена в липні 2022 року для реагування на нагальні потреби освітньої галузі, яка серйозно постраждала від російської агресії. savED була однією з перших українських організацій, яка безпосередньо взаємодіяла з постраждалими від війни та нещодавно звільненими громадами для проведення оцінки потреб в освітньому секторі та підготовки приблизних обчислень збитків, завданих українським закладам освіти (школам, дитячим садочкам, закладам професійної та вищої освіти).

Фонд оголошує збір пропозицій на надання бухгалтеських послуг для проєкту “Створення Спільно цифрових навчальних центрів (SPILNO DLC) у Дніпропетровській області, Україна” (надалі – проєкт). Даний проєкт реалізується за фінансової підтримки UNICEF (надалі – донор).

Зацікавлених кандидатів просимо відправляти свої пропозиції на електронну адресу [email protected] з темою листа  “Запит на бухгалтерські послуги проєкту_Створення Спільно цифрових навчальних центрів (SPILNO DLC) у Дніпропетровській області, Україна”. Пропозиція має включати резюме кандидата.

Пропозиції будуть прийматись до 31 березня 2024 року, до 18:00 (Київський час). Тільки відібрані кандидати отримають повідомлення в рамках даного оголошення.

Опис проєкту:

Проєкт спрямований на розробку та імплементацію програм подолання освітніх втрат у початковій, середній школі з української мови, математики, англійської мови на базі створеного 21 цифрового освітнього центру DLCs та залучених 50 шкіл з Дніпропетровської області.. У межах проєкту буде створено 21 освітній центр,  сформовано комплексні програми з кожного предмету на основі даних діагностичного тестування та експертної оцінки, проведено пілотування програм у цифрових центрах, враховано зворотний зв’язок від учителів та учнів.

Термін надання послуг: 9 місяців

Зайнятість: 100%

Опис вакансії:

Бухгалтер буде відповідати за бухгалтерський та податковий облік в рамках проєкту, роботу з постачальниками та підрядниками. Бухгалтер допомагатиме готувати фінансові звіти для донора, щоб забезпечити виконання всіх фінансових зобов’язань відповідно до законодавства та нормативних актів України.

Бухгалтер буде підзвітний та підконтрольний Проєктному менеджеру.

Основні обов’язки:

  • Збір та оформлення всіх супровідних документів для підготовки фінансової звітності донору;
  • Контроль відповідності усіх первинних фінансових документів вимогам чинного законодавства України; 
  • Підготовка та складання фінансової звітності в терміни та за зразками, передбаченими Грантовою угодою;
  • Ведення обліку нарахування та виплати винагороди персоналу проекту, а також залученим фахівцям;
  • Проведення виплат за правочинами, укладеними з третіми особами в рамках реалізації проєкту; 
  • Підготовка фінансової інформації, необхідної для проведення аудиту проєкту;
  • Підготовка листів, довідок та роз’яснень з питань бухгалтерського обліку в рамках прокту на запит Замовника та/або донора;
  • Виконання інших завдань в рамках реалізації проєкту, які визначаються координатором проєкту та які знаходяться в компетенції бухгалтера;
  • Контроль дотримання фінансової, облікової та інших політик Замовника, які стосуються фінансової складової;
  • Контроль відповідності вимогам збереження бухгалтерських документів, оформлення їх відповідно до законодавства та наявних політик Замовника;
  • Виконання роботи з формування, ведення і зберігання бази даних бухгалтерської інформації; 
  • Підготовка щомісячних, щоквартальних та річних звітів згідно з вимогами договору/угоди проєктів.

Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу:

До участі у конкурсі запрошуються юридичні особи та фізичні особи – підприємці усіх форм власності, які відповідають наведеним кваліфікаційним вимогам:

  1. Освіта вища, рівень магістр або бакалавр.
  2. Вільне володіння українською мовою. Знання англійської мови рівень А2-B2.
  3. Досвід роботи у сфері бухгалтерського обліку або фінансового контролю.
  4. Вміння працювати з бухгалтерськими системами.

Пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус надавача послуг:

– фізична особа – підприємець (ФОП) – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків.

– юридична особа – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, копія Статуту, витяг з реєстру платників податків, рішення про неприбутковість Організації (за наявності).

Надсилаючи заявку, кандидат дає згоду на обробку персональних даних виключно в рамках процедур найму у фонді.

Примітка щодо запобігання сексуальній експлуатації та нарузі: 

Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. МБФ «СЕЙВД» впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці. Процедури регулюються відповідно до політики ЗСЕН та внутрішніх правил і положень організації.

International Charitable Fund savED is a Ukrainian charitable organization, incorporated in July 2022 to respond to urgent needs of the educational sector seriously affected by russian aggression. savED was one of the first Ukrainian organizations engaged in direct interaction with war-affected and recently liberated communities to conduct a needs assessment in the educational sector and prepare estimated calculations of the infrastructural damage to Ukrainian preschools, schools and VET institutions.

ICF savED (the Fund) announces a call for proposals for the provision of accounting services for the project “Establishment of Spilno Digital Learning Centres (SPILNO DLCs) in Dnipropetrovsk oblast, Ukraine” (the project). The project is implemented under the financial support of the UNICEF (the donor).

Interested candidates should send their applications to [email protected] with letterhead “Establishment of Spilno Digital Learning Centres (SPILNO DLCs) in Dnipropetrovsk oblast, Ukraine”. An application shall include a CV.

Applications will be accepted until March 31, 2024, by 6 p.m. (Kyiv time). Only shortlisted candidates will be contacted in response to this job advertisement.

Project Background:

The project is aimed at the development and implementation of programs to overcome educational losses in primary and secondary schools in the Ukrainian language, mathematics, English language on the basis of the created 21 digital educational centers DLCs and the involvement of 50 schools from the Dnipropetrovsk region. Within the project, 21 educational centers will be created, formed comprehensive programs for each subject based on the data of diagnostic testing and expert evaluation, programs were piloted in digital centers, feedback from teachers and students was taken into account.

Position Overview:

The Accountant will be responsible for accounting, suppliers processing, taxation within the project, working with suppliers and contractors. The accountant will help prepare financial reports for the donor to ensure that all financial obligations are met in accordance with the laws and regulations of Ukraine.

The accountant will be accountable and under the control of the Project Lead.

Term of services: 9 months

Employment: 100%

Position Duties and Responsibilities:

  • Collection and processing of all accompanying documents for the preparation of financial statements for the donor; 
  • Control of compliance of all primary financial documents with the requirements of the current legislation of Ukraine; 
  • Preparation and drawing up of financial statements in the terms and according to the samples provided for in the Grant Agreement; 
  • Keeping track of the accrual and payment of remuneration to the project staff, as well as to the specialists involved; 
  • Making payments for transactions concluded with third parties as part of project implementation; 
  • Preparation of financial information necessary for the audit of the project; 
  • Preparation of letters, certificates and explanations on accounting issues within the framework of the project at the request of the Customer and/or donor;
  • Execution of other tasks within the framework of project implementation, which are determined by the project coordinator and which are within the competence of the accountant; 
  • Monitoring compliance with the Customer’s financial, accounting and other policies related to the financial component; 
  • Control of compliance with the requirements for the preservation of accounting documents, their registration in accordance with the legislation and existing policies of the Customer; 
  • Carrying out work on the formation, maintenance and storage of a database of accounting information; 
  • Preparation of monthly, quarterly and annual reports in accordance with the requirements of the project contract/agreement.

Qualifications:

Legal entities and individual entrepreneurs of all forms of ownership who meet the following qualification requirements are invited to participate in the tender:

  1. Higher education, master’s or bachelor’s degree.
  2. Fluency in the Ukrainian language. Knowledge of English level A2-B2.
  3. Experience in accounting and financial control.
  4. Proven knowledge of working with accounting systems.

Proposals must be accompanied by a complete package of documents confirming the legal status of the service provider:

  • individual entrepreneur – copies of the certificate of state registration (for those registered before May 7, 2011, if they were not issued an Extract) or Extract from the Unified State Register of Legal Entities and Individual Entrepreneurs, excerpt from the taxpayer registry.
  • legal entity – copies of the certificate of state registration (for those registered before May 7, 2011, if they were not issued an Extract) or Extract from the Unified State Register of Legal Entities and Individual Entrepreneurs, copy of the Articles of Association, excerpt from the taxpayer registry, decision on the non-profit status of the Organization (if available).

By sending the application, the candidate solely consents to the personal data processing for recruitment processes.

Note about Prevention of sexual exploitation and abuse: 

Sexual exploitation and sexual abuse are prohibited in all its forms. ICF savED implements policies to prevent sexual harassment in the workplace, sexual exploitation and abuse. The procedures are regulated according to the PSEA policy and organizational rules and regulations.




Останні публікації цього розділу:

Вакансія: HR Specialist (Staff Administration)

Асистент(-ка) менеджера проекту

Офіс-адміністратор(-ка)

Водій(-ка)

Менеджер(-ка) з питань безпеки

Експерт(-ка) з гендерної різноманітності та інклюзії / Gender Diversity and Inclusion Expert