Бухгалтер для Запорізького Центру розвитку місцевого самоврядування

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Марія

lgdc_logo_
Бухгалтер для Запорізького Центру розвитку місцевого самоврядування

Для Запорізького відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» ми шукаємо бухгалтера при повній зайнятості в м. Запоріжжя.

За останні кілька років Україна розробила і прийняла різні закони на користь амбітної реформи децентралізації, яка перекроює відношення на національному, регіональному та місцевому рівнях. На підтримку нашого регіонального офісу в місті Запоріжжя, ми шукаємо високо мотивованого, організованого бухгалтера, пов’язаних з утриманням та організацією роботи нашого офісу та на додаток для підтримки тісної співпраці та координації з Київським офісом.

Сфери нашої особливої уваги включають в себе:

  • Координація діяльності в сфері фінансів / бухгалтерського обліку відповідно до П(С)БО та бухгалтерського законодавства, у т.ч.;
  • Забезпечення фінансового планування, контролю та обліку за допомогою бухгалтерського програмного забезпечення;
  • Забезпечення внутрішньої ревізії та ведення системи обліку (внутрішнього контролю);
  • Підготовка та подання звітності до контролюючих органів та центрального офісу;
  • Перевірка документації звітів для субсидування місцевих угод;
  • Створення ефективної співпраці з центральним офісом та підтримка зв’язку між українськими підрозділами;
  • Підготовка та участь у проведенні щорічної інвентиризації.

Кваліфікаційні вимоги:

  • Повна вища освіта в області бухгалтерського обліку;
  • Мінімум 3 роки досвіду роботи на аналогічній посаді в неприбутковій організації;
  • Досвід та знання стосовно застосування бухгалтерського та податкового законодавства в неприбутковій організації;
  • Відмінне знання бухгалтерського програмного забезпечення 1С;
  • Відмінні навички роботи з комп’ютером, включаючи Microsoft Office Suite і додатків.

Вважаються додатковою перевагою:

  • Досвід роботи в міжнародних організаціях є додатковою перевагою;
  • Відмінні комунікативні та презентаційні навички;
  • Конфіденційність при обробці даних та інформації;
  • Надійність, гнучкість і стресостійкість;
  • Високий ступінь лояльності, самоорганізації, вміння працювати в команді;
  • Володіння англійською мовою на середньому рівні (для написання звітів).

Наша організація є роботодавцем рівних можливостей і пропонує привабливі умови роботи з можливостями для підвищення кваліфікації.

Ми з нетерпінням чекаємо Ваше резюме та супровідний лист, що пояснює Вашу мотивацію, для роботи на даній посаді на наступну електронну адресу: info@lgdc.org.ua

Останній день подачі резюме 7 червня 2019 року.

 

Довідка. Установа “Центр розвитку місцевого самоврядування” створена 13 жовтня 2016 року за підтримки Програми «U-LEAD з Європою», що фінансується Європейським Союзом і його державами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею і Швецією та надає підтримку українському уряду в здійсненні важливої реформи децентралізації. Мета діяльності Установи – сприяння зміцненню спроможності громад на центральному, регіональному та місцевому рівнях для реалізації Мінрегіоном України ефективної регіональної політики та реформи децентралізації, а також покращення надання адміністративних послуг мешканцям. Для досягнення цих цілей у всіх обласних центрах України створені та діють на постійній основі 24 відокремлені підрозділи.


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій