Бухгалтер для регіональної філії
ЗАВЕРШЕНО
Для регіональної філії установи «ЦЕНТР РОЗВИТКУ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ» ми шукаємо Бухгалтера (повний робочий день, 100%).
За останні кілька років Україна розробила і прийняла законодавчу базу для реалізації амбітної реформи децентралізації, яка закладає нову систему відносин на національному, регіональному та місцевому рівнях. Центр Розвитку Місцевого Самоврядування займатиметься підтримкою реформи децентралізації в Україні, забезпечуватиме надання консультацій та проведення навчань для різних рівнів місцевого самоврядування.
На підтримку наших регіонального офісу Центру в усіх обласних центрах , ми шукаємо високо мотивованого, організованою та інноваційного працівника для вирішення питань, пов’язаних з утриманням та організацією роботи нашого офісу та на додаток для підтримки тісної співпраці та координації з центральним офісом установи (м. Київ).
Сфери нашої особливої уваги включають в себе:
- Координація діяльності в сфері фінансів / бухгалтерського обліку відповідно до П(С)БО та бухгалтерського законодавства, у т.ч.;
- Забезпечення фінансового планування, контролю та обліку за допомогою бухгалтерського програмного забезпечення;
- Забезпечення внутрішньої ревізії та ведення системи обліку ( внутрішнього контролю);
- Підготовка та подання звітності до контролюючих органів та центрального офісу;
- Перевірка документації звітів для субсидування місцевих угод;
- Створення ефективної співпраці з центральним офісом та підтримка зв’язку між українськими підрозділами;
- Підготовка та участь у проведенні щорічної інвентаризації.
Кваліфікаційні вимоги:
- Повна вища освіта в області бухгалтерського обліку;
- Мінімум 3 роки досвіду роботи на аналогічній посаді в неприбутковій організації;
- Вільне володіння українською мовою;
- Досвід та знання стосовно застосування бухгалтерського та податкового законодавства в неприбутковій організації;
- Відмінне знання бухгалтерського програмного забезпечення 1С;
- Відмінні навички роботи з комп’ютером, включаючи Microsoft Office Suite і додатків;
- Досвід роботи в міжнародних організаціях є додатковою перевагою;
- Відмінні комунікативні та презентаційні навички;
- Конфіденційність при обробці даних та інформації;
- Надійність, гнучкість і стресостійкість;
- Високий ступінь лояльності, самоорганізації, вміння працювати в команді;
- Володіння англійською мовою на рівні написання звітів).
Початок роботи:
Орієнтовно з 01.01.2017. Термін дії контракту до кінця грудня 2017 року.
Наша організація є роботодавцем рівних можливостей і пропонує привабливі умови роботи з можливостями для підвищення кваліфікації.
Ми з нетерпінням чекаємо Ваше резюме та супровідний лист, що пояснює Вашу мотивацію, для роботи на даній посаді на адресу: [email protected]. В темі листа зазначити ПІБ та назву області.
Останній день подачі резюме до 26.12.2016.