Бухгалтер для регіональної філії

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
jkirsanova

бухгалтер
Бухгалтер для регіональної філії

Для регіональної філії установи «ЦЕНТР РОЗВИТКУ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ» ми шукаємо Бухгалтера (повний робочий день, 100%).

За останні кілька років Україна розробила і прийняла законодавчу базу для реалізації амбітної реформи децентралізації, яка закладає нову систему відносин на національному, регіональному та місцевому рівнях. Центр Розвитку Місцевого Самоврядування займатиметься підтримкою реформи децентралізації в Україні, забезпечуватиме надання консультацій та проведення навчань для різних рівнів місцевого самоврядування.

На підтримку наших регіонального офісу Центру в усіх обласних центрах , ми шукаємо високо мотивованого, організованою та інноваційного працівника для вирішення питань, пов’язаних з утриманням та організацією роботи нашого офісу та на додаток для підтримки тісної співпраці та координації з центральним офісом установи (м. Київ).

Сфери нашої особливої уваги включають в себе:

  • Координація діяльності в сфері фінансів / бухгалтерського обліку відповідно до П(С)БО та бухгалтерського законодавства, у т.ч.;
  • Забезпечення фінансового планування, контролю та обліку за допомогою бухгалтерського програмного забезпечення;
  • Забезпечення внутрішньої ревізії та ведення системи обліку ( внутрішнього контролю);
  • Підготовка та подання звітності до контролюючих органів та центрального офісу;
  • Перевірка документації звітів для субсидування місцевих угод;
  • Створення ефективної співпраці з центральним офісом та підтримка зв’язку між українськими підрозділами;
  • Підготовка та участь у проведенні щорічної інвентаризації.

Кваліфікаційні вимоги:

  • Повна вища освіта в області бухгалтерського обліку;
  • Мінімум 3 роки досвіду роботи на аналогічній посаді в неприбутковій організації;
  • Вільне володіння українською мовою;
  • Досвід та знання стосовно застосування бухгалтерського та податкового законодавства в неприбутковій організації;
  • Відмінне знання бухгалтерського програмного забезпечення 1С;
  • Відмінні навички роботи з комп’ютером, включаючи Microsoft Office Suite і додатків;
  • Досвід роботи в міжнародних організаціях є додатковою перевагою;
  • Відмінні комунікативні та презентаційні навички;
  • Конфіденційність при обробці даних та інформації;
  • Надійність, гнучкість і стресостійкість;
  • Високий ступінь лояльності, самоорганізації, вміння працювати в команді;
  • Володіння англійською мовою на рівні написання звітів).

Початок роботи:

Орієнтовно з 01.01.2017. Термін дії контракту до кінця грудня 2017 року.

Наша організація є роботодавцем рівних можливостей і пропонує привабливі умови роботи з можливостями для підвищення кваліфікації.

Ми з нетерпінням чекаємо Ваше резюме та супровідний лист, що пояснює Вашу мотивацію, для роботи на даній посаді на адресу: [email protected]. В темі листа зазначити ПІБ та назву області.

Останній день подачі резюме до 26.12.2016.


Останні публікації цього розділу:

Ментор/ка підліткових курсів з 3D-моделювання та робототехніки (Кропивницький)

Регіональний/а координатор/ка у Сумській, Запорізькій та Миколаївській областях

Адміністративний/а асистент/ка

Бухгалтер/ка

Експерт/ка з розробки комунікаційної стратегії

Офіс менеджер/ка