БО “Позитивні жінки” шукає в команду Консультанта/ку з фінансових питань

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


dyzajn-bez-nazvanyya-kopyya-publykaczyya-v-facebook-albomnaya-1
БО “Позитивні жінки” шукає в команду Консультанта/ку з фінансових питань

Благодійна організація «Позитивні жінки» (Організація) оголошує конкурс на позицію «Консультант/ка з фінансових питань» у проєкті «Лідерство жінок у відповіді на епідемію ВІЛ», за фінансової підтримки Благодійної організації «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ».

 І. Обсяг послуг

  • контроль за дотриманням порядку оформлення первинних облікових документів, їх зберіганням, відображенням даних в бухгалтерській  програмі;
  • здійснення нарахування та виплати гонорарів по договорам ЦПХ, заробітної плати, своєчасної сплати податків і зборів (ЄСВ, ПДФО, ВЗ);
  • проведення операцій по рахункам кконтрагентів;
  • подання фінансової звітності донорам за стандартами, вимогами згідно договорів на реалізацію проектів;
  • контроль виконання бюджетів проектів, підготовка та подання фінансової звітності донорам за стандартами, вимогами згідно договорів на реалізацію проектів, комунікація з представниками донорів з фінансових питань;
  • формування бюджетів та підготовка супроводжувальної документації для подання грантових заявок;
  • участь у здійсненні закупівель (за необхідності).

II. Термін надання послуг:

Березень – грудень 2023 року

IІІ. Умови здійснення оплати:

Оплата послуг здійснюється після їх надання, звітування та підписання Акту про надання послуг. Очікується, що всі витрати, пов’язані із наданням послуг в рамках даного конкурсу, надавач (-ка) послуг здійснює за власний рахунок.  

IV. Умови надання послуг:

  • форма відносин з Організацією– договір цивільно-правового характеру;
  • надання послуг на базі офісу Організації в м. Київ (район Поділ) – до 140 годин на місяць;
  • випробовуваний термін – 4 тижня, з забезпеченням оплати.

V. Кваліфікаційні вимоги

Вимоги до учасників:

Підтверджуюча документація:

Вища освіта за фахом бухгалтер/фінансист

диплом

Досвід надання послуг з фінансових питань/бухгалтерського обліку. Досвід співпраці з організаціями громадського суспільства буде перевагою

Резюме або мотиваційний лист в довільній формі з описанням досвіду та контактними даними осіб, що можуть це підтвердити

Вільне володіння українською мовою

резюме

Вільне володіння англійською мовою (письмові та усні навички) буде перевагою.

резюме

 VI. Критерії оцінки:

Критерії оцінки

Ваговий коефіцієнт

Вартість послуг (грн. за годину) (без ПДВ)

40%

Досвід роботи

60%

 Перелік документів, які необхідно подати:

  1. Резюме/CV та мотиваційний лист (за бажанням) з описом релевантного досвіду. 
  2. Документи на підтвердження освіти (дипломи, сертифікати, тощо). 
  3. Якщо учасниця зареєстрована, як ФОП, необхідно надати такі реєстраційні документи: копія Свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру, свідоцтво платника податку. Для учасниць, які працюють по ЦПХ – копію паспорту та копію ІНН.
  4. Заповнений, підписаний та відсканований Додаток 1 до оголошення (форма за посиланням тут).

Документи, які передбачають підпис учасниці конкурсу, мають бути підписані та надіслані скан –копії.

Документи подаються в електронному вигляді на адресу [email protected] з поміткою в темі листа «Консультант/ка з фінансових питань».

Термін подання документів: до 24 лютого 2023 р.,  реєстрація документів завершується о 18:00.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

Звертаємо Вашу увагу:

Конкурс вважаються таким, що відбувся, якщо було отримано хоча б три пропозиції, що відповідають вимогам Оголошення.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії Оголошення. Після обрання переможця, копії всіх документів за даним конкурсом надсилаються БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» на розгляд та затвердження та розглядаються зазначеним донором протягом 10 робочих днів. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з наступним:

  • учасник ознайомлений з Оголошенням, яке опубліковано 20 лютого 2023 р.;
  • Організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. До моменту підписання договору про закупівлю Організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників закупівлі або потенційних учасників закупівлі;
  • Організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;
  • участь у конкурсі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсу забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати конкурсу  буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Мережі;
  • Цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної комерційної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю товарів/послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій комерційної пропозиції. 


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель