Благодійний фонд Благомай шукає Помічника керівника

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
blagomay

Ідеальний кандидат на посаду АСИСТЕНТА КОМАНДИ має:

  • - досвід роботи на посаді – понад 1 року;
  • - вищу/незавершену вищу освіту; 
  • - відмінні навички роботи з комп’ютером (включаючи Gmail та інші додатки Google, MS Office – Excel, Word, PowerPoint тощо);
  • - грамотна усна та письмова українська та російська мови, англійська буде перевагою;
  • - здатність ефективно працювати у команді та самостійно;
  • - організованість, відповідальність, вміння встановлювати пріоритети і їх дотримуватися;
  • - уміння помагати іншим організовуватися і координуватися у роботі;
  • - здатність та бажання швидко навчатися та застосовувати нові навички на практиці;
  • - уважність до деталей і точність у виконання завдань;
  • - стійкість до стресових ситуацій і вищий середнього рівень емоційного інтелекту;
  • - позитивність і стійкість – ОБОВ ‘ ЯЗКОВІ  риси характеру;
  • - співзвучні з командою цінності і прагнення в роботі;
  • - відданість справі та інтерес до розвитку – особистого і колективного.

Обовязки:

  • - асистувати керівнику, виконувати дорученя;
  • - асистувати менеджерам і координаторуам у виконанні робочих завдань (наприклад: написання листів, організація нарад, проектних та ін. заходів, підготовка, форматування і друк документів, поточна комунікація з партнерами, тощо);
  • - допомагати колегам у виконанні робочих завдань (наприклад: збір матеріалів, комунікація з партнерами, тощо);
  • - забезпечувати безперебійну і ефективну роботу офісу: контролювати стан офісної техніки, вчасно забезпечувати її профілактику/ремонт, здійснювати замовлення постачальникам товарів та послуг (канцелярії, офісної техніки та ін.), контролювати своєчасну доставку і коректний фінансовий документообіг;
  • - контролювати документообіг та здійснювати архівацію програмних документів;
  • - брати участь у нарадах і зустрічах у якості протоколіста і асистента. 
Ми пропонуємо: 
  • - повна робоча зайнятість 5 днів на тиждень з 9 до 18
  • - робота частково віддалено 3/2
  • - офіс в центрі
  • - офіційне працевлаштування (після випробовувального терміну 2 місяці)
  • - заробітна плата 16000 грн 
У нас ти отримаєш:
  • Участь у цікавих проектах, 
  • Амбіційні задачі;   
  • Молодий, веселий та дружній колектив;  
  • Динамічний розвиток – прокачаєш свої soft та hard skills;  
  • Можливість працювати віддалено; офіс в центрі Києва, у дні, коли необхадно приїхати саме в офіс;  
  • Можливості для навчання;  
  • Можливості кар’єрного розвитку;  

 [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Соціальний(на) фахівець(чиня) ЦДВ, м.Запоріжжя

Communications Assistant до ЮНЕСКО

Operations Assistant до ЮНЕСКО

Пакт шукає консультанта/ку з надання юридичної підтримки Міністерству охорони здоров’я України (МОЗ) та його Офісу відновлення системи охорони здоров’я

Керівник(ця) проєкту в "Навчай для України", (Київ)

Senior Finance Officer/Провідний(на) фахівець(чиня) з фінансів