Бізнес-аналітик/иня у сфері зайнятості

Зафіксувати у Google календарі!


EF-Logo-Feature-Story-Placeholder
Бізнес-аналітик/иня у сфері зайнятості

Фонд Євразія, виконавець проєкту міжнародної технічної допомоги «Цифровізація для зростання, доброчесності та прозорості (UK DIGIT)», оголошує конкурс на позицію бізнес-аналітика із нормативного супроводу цифрової реформи у сфері зайнятості для підтримки Міністерства економіки України.

Загальна інформація:

Дата оголошення: 19 червня, 2025;

Кінцева дата подання: 03 липня, 2025;

Форма співпраці: контракт консультанта/-ки, із частковою зайнятістю, до 30.09.2025;

Місце роботи: м. Київ, гібридний формат роботи.

Проєкт UK DIGIT спрямований на підтримку цифрової трансформації України та розвиток ефективного врядування. Один із ключових напрямів ініціативи — запуск міжгалузевих проєктів у сферах науки, технологій, підприємництва, публічного управління та соціальної політики. У межах цього напряму бізнес-аналітик/-иня надаватиме підтримку Міністерству економіки України у розробці технічних рішень для реформи сфери зайнятості, зокрема щодо цифровізації процесів реєстрації, добору, професійного навчання та надання допомоги безробітним.

Основні обов’язки та завдання

Бізнес-аналітик/-иня буде відповідальний/-на за:

  • Аналіз поточних процесів надання послуг у сфері зайнятості та виявлення точок для цифровізації.
  • Опис, структурування та моделювання процесів у вигляді BPMN-схем.
  • Формування пропозицій щодо оптимізації користувацького шляху для шукачів роботи та роботодавців.
  • Підготовку функціональних вимог до цифрових сервісів цифрової системи та рекомендацій щодо їх доопрацювання.
  • Розробку пропозицій щодо спрощення доступу до професійного навчання, реєстрації, перереєстрації та інших послуг шляхом цифровізації.
  • Підготовку аналітичних матеріалів для обґрунтування змін до регулювання (у співпраці з профільними фахівцями).
  • Узгодження технічних рішень із залученими сторонами та участь у робочих групах.
  • Документування рішень та технічних вимог для розробки ІТ-рішень.
  • Проведення консультацій та презентацій для команди і зацікавлених сторін.

Кваліфікація та навички

  • Повна вища освіта у сфері права, публічного управління, економіки, міжнародних відносин або суміжних дисциплін.
  • Досвід роботи бізнес-аналітиком.
  • Досвід підготовки нормативно-правових та/або технічних документів.
  • Вільне володіння українською мовою.
  • Навички комунікації у цифрових середовищах, системах проєктного менеджменту.

Бажані навички та досвід роботи:

  • Щонайменше 5 років досвіду з підготовки аналітичних документів або презентацій на основі аналітичних даних.
  • Щонайменше 2 роки досвіду співпраці з органами державної влади, донорами або міжнародними організаціями.
  • Досвід у реалізації проєктів, пов’язаних з інноваціями, цифровою трансформацією, підтримкою стартапів або дослідницьких ініціатив буде перевагою.

Резюме слід надіслати на адресу: [email protected] не пізніше 03 липня 2025 року.

Прохання обов’язково у темі листа вказати назву позиції: “Бізнес-аналітик/-иня у сфері зайнятості”.

Заявки розглядатимуться по мірі надходження, і кандидати, які пройдуть попередній відбір, можуть бути запрошені до співбесіди ще до завершення терміну подачі документів.


Останні публікації цього розділу:

Агент/ка служби підтримки (студентів та волонтерів)

Експерт/ка з комунікацій та управління знаннями

Фахівець/чиня соціального супроводу (Кейс-менеджер/ка)

Консультант/ка з питань бізнесу та логістики для організації діяльності Агрохабу (сільське господарство)

Фахівець/чиня соціального супроводу (Кейс-менеджер/ка)

Юридичний/а консультант/ка програми "ВідНОВА:UA"