Бізнес-аналітик/иня процесів до ГО “Принцип”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
lysenkoyv

Pryntsyp-secondary-logo-black-848x1024
Бізнес-аналітик/иня процесів до ГО “Принцип”

Правозахисний центр для військовослужбовців “Принцип” – це громадська організація, заснована у 2023 році для правового захисту військовослужбовців, зокрема тих, хто отримав бойове поранення.

Ми шукаємо кваліфікованого бізнес-аналітика, який вміє формалізовувати та описувати результати аналізу процесів, пов’язаних з наданням послуг військовим/ветеранам та існуючим документообігом. Також, ваша робота буде спрямована на виявлення можливих покращень, оптимізацію процесів та потреб впровадження необхідних змін.

Основні обов‘язки:

  • вивчення нормативних актів та порядків, вимог та опис процесу, що стосуються надання послуг, документообігу, процедур що супроводжують військовослужбовця/ветерана
  • оцінка ефективності визначених процедур та ідентифікація можливих проблемних місць
  • формування вимог та бачення щодо оптимізації процесів, враховуючи нормативні акти та найкращі практики
  • встановлення механізмів моніторингу ключових показників ефективності нових процесів та оцінка їхнього впливу на маршрут військовослужбовця/ветерана

Обов‘язкові вимоги:

  • досвід роботи в сфері бізнес-аналізу, системного аналізу або суміжних областях, процесний менеджмент від 2х років
  • розуміння процесів надання послуг та документообігу, проведення аналізу нормативних актів та порядків, що регулюють ці процеси
  • вміння збирати, аналізувати та інтерпретувати інформацію та дані, виявляти можливості оптимізації, проводити оцінку поточних процесів
  • вміння представляти результати аналізу та рекомендації
  • Володіння навичками використання різноманітних діаграм та підходів (BPMN, UML), та інструментами бізнес-аналізу (LucidCharts, Draw.io, Miro), інструментами менеджменту та ведення документації (Notion, Trello, Google Doc/Spreadsheets, MS Office)
  • володіння англійською мовою на рівні не нижче Intermediate – Upper-Intermediate

Умови роботи:

  • робота в м. Київ
  • часткова зайнятість (4-6 годин)
  • гібридний формат роботи, гнучкий графік (потрібно мати можливість працювати в офісі час від часу)

CV, мотиваційний лист, бажаний рівень фінансової винагороди, портфоліо надсилайте на пошту з темою листа.

Чекаємо на ваші резюме за адресою [email protected] з темою листа “Бізнес-аналітик процесів”.


Останні публікації цього розділу:

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних