Бізнес-аналітик/иня проєкту «Електронна черга перетину кордону»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Фонд Східна Європа
Бізнес-аналітик/иня проєкту «Електронна черга перетину кордону»

Фонд Східна Європа в межах Проєкт USAID / UK Dev «Підтримка цифрової трансформації» оголошує конкурс на позицію бізнес-аналітика / бізнес-аналітикині проєкту «Електронна черга перетину кордону».

У грудні 2022 року Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України разом із Державною службою з безпеки на транспорті запустили електронну чергу перетину кордону для вантажівок – єЧергу (Android, iOS) – на міжнародному пункті пропуску «Ягодин – Дорогуськ». Зараз робота системи поширюється на 28 міжнародних пунктів пропуску з країнами ЄС та Молдовою для вантажних та автобусних транспортних засобів. За допомогою створеного сервісу водії бронюють місце в черзі для перетину кордону та перевіряють просування черги онлайн. Система автоматично надсилає водієві повідомлення, зазначаючи орієнтовний час перетину кордону. Це дає змогу упорядкувати чергу, водіям – не чекати на узбіччі декілька днів, а приїхати на пункт пропуску в зазначений час, знизити витрати на транспортування вантажу. єЧерга підвищує прозорість перетину кордону та зменшує корупційні ризики, бо мінімізує вплив людського чинника на формування черги й усуває різні зловживання, які можуть виникати через перевантаженість пунктів пропуску.

Термін залучення: до кінця 2024 року з можливим продовженням.

Формат роботи: змішаний (офлайн та онлайн). Перевага надається кандидатам/-кам, які зможуть працювати у м. Києві.

Основні завдання й обов’язки:

  • Вивчати та описувати поточні, розробляти нові бізнес-процеси у сфері міжнародних перевезень пасажирів та вантажу, переміщенні осіб і товарів через державний кордон України, у сфері митного та прикордонного контролю.
  • Аналізувати чинне законодавство, що регламентує сферу міжнародних перевезень пасажирів та вантажу, переміщення осіб і товарів через державний кордон України, сферу митного та прикордонного контролю.
  • Збирати аналітичні дані, потрібні для вдосконалення електронної системи «Електронна черга перетину кордону» та для розширення функціональності системи.
  • Проводити регулярні зустрічі із зацікавленими сторонами (серед іншого – з представниками державних органів, користувачами, бізнесом) щодо з’ясування вимог до електронної системи «Електронна черга перетину кордону».
  • Розробляти оптимізовані моделі та удосконалені бізнес-процеси формування черги в електронній системі.
  • Моделювати інтерфейси та інтерактивні форми.
  • Розробляти користувацькі історії (User stories).
  • Супроводжувати беклог проєкту.
  • Готувати документацію проєкту, зокрема технічні вимоги, технічні завдання та специфікації для доопрацювання мобільного застосунку та сайтуgov.ua.
  • Проводити регулярні координаційні зустрічі із зацікавленими сторонами.

Вимоги до кандидата:

  • Вища або незавершена вища ІТ- чи інженерна освіта (або споріднені галузі).
  • Понад два (2) роки досвіду роботи в аналітиці бізнес-процесів.
  • Досвід у написанні технічних завдань, вимог та специфікацій для IT-продуктів.
  • Розуміння проєктування та розроблення програмного забезпечення, його впровадження.
  • Уміння структурувати елементи інформаційних систем та визначати можливі програмні рішення.
  • Знання нотацій BPMN 2.0 та UML.
  • Досвід роботи з Notion, Jira та Confluence.
  • Досвід використання продуктів для моделювання інтерфейсів (Axure, Figma).
  • Досвід у моделюванні бізнес-процесів (Cawemo).
  • Досвід у комунікаціях з державними органами (з’ясування вимог, проведення презентацій).

Бажані навички та досвід роботи:

  • Розвинені організаційні вміння та увага до деталей.
  • Досвід спілкування і взаємодії з користувачами, клієнтами.
  • Комунікабельність та вміння працювати в команді.
  • Здатність навчати непідготовлених користувачів.
  • Бажання навчатися нових технологій і продуктів.
  • Буде плюсом досвід упровадження і використання державних програмних продуктів.
  • Знання англійської мови буде перевагою.
  • Знання законодавства в галузі надання адміністративних послуг буде перевагою.

Пропозиції, будь ласка, надсилайте до 23:00 години 21 червня 2024 року на адресу: [email protected] з позначкою «DTA_ BA_ єЧерга».

Контактна інформація:

Віталій Величко, експерт із закупівель Фонду Східна Європа,

VVelychko@eef.org.ua


Останні публікації цього розділу:

HR менеджер/ка до ІСАР Єднання

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни / Housing Rights Analyst of War Veterans (Consultant)

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій / National Information and Communications Technology (ICT) Officer

Фахівець/чиня проектів з протимінної діяльності / HMA Officer

Консультант/ка з програмного та інформаційно-технічного забезпечення розроблення технічного завдання на створення геоінформаційної системи бази топографічних даних

Консультант/ка з бізнес-аналітичного забезпечення розроблення технічного завдання на створення геоінформаційної системи бази топографічних даних