Бізнес аналітик(иня) напрямку HR та кадри

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Vacancy-вакансія-dfrfycsz72
Бізнес аналітик(иня) напрямку HR та кадри

Товариство Червоного Хреста України (ТЧХУ) оголошує конкурс на посаду Бізнес-аналітика проєктів цифрової трансформації напрямку кадрового обліку та документообігу.

Товариство Червоного Хреста України — найбільша  гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребує.

Відчуваєте, що можете зробити світ кращим? Приєднуйтесь до Товариства Червоного Хреста України:  

  • Можливість творити добро: Допоможіть тим, хто цього потребує, і відчуйте натхнення  від зробленого внеску   
  • Нові знання та навички: Пройдіть цікаві тренінги, станьте волонтером або співробітником і отримайте досвід, який стане у пригоді в житті. 
  • Друзі та однодумці: Приєднуйтесь до команди небайдужих людей, які завжди готові прийти на допомогу. 
  • Гордість за свої дії: Долучайтесь та відчуйтесь гордість за те, що ви – герой! 

ТЧХУ – це тисячі людей по всій Україні, які щодня роблять світ кращим. 

Товариство Червоного Хреста України, в рамках реалізації Стратегії цифрового розвитку, запрошує в свою команду висококваліфікованого Бізнес-аналітика проєктів цифрової трансформації з досвідом у впровадженні ERP систем.

Ми шукаємо талановитого фахівця, який стане ключовим гравцем у розвитку напрямку кадрового обліку та електронного документообігу через впровадження сучасних цифрових інструментів. Бізнес-аналітик цифрової трансформації візьме активну участь у визначенні та аналізі бізнес-процесів, враховуючи стратегічні цілі та потреби майбутніх проєктів.

Вимоги до кандидата:

  • Вища освіта (ІТ, технічна/економічна або фінанси);
  • Досвід роботи ІТ бізнес-аналітиком від 3 років;
  • Рівень володіння англійською мовою – Intermediate;
  • Досвід роботи з 1C, досвід впровадження ERP систем та CRM у крос-функціональному середовищі;
  • Досвід впровадження електронного документообігу та знання бізнес-процесів кадрового діловодства;
  • Розуміння основ циклу розробки програмного забезпечення (SDLC), основ проєктного управління, принципів та підходів Agile методології; 
  • Знання нотацій BPMN;
  • Знання підходів до опису функціональних вимог;
  • Досвід роботи з програмами Microsoft, включаючи Word, Excel, PowerPoint, Power ВІ, Visio, SharePoint, Outlook, а також Jira, Google Docs;
  • Виняткові усні, письмові та презентаційні навички;
  • Вміння ефективно працювати в стислі терміни як самостійно, так і в команді;
  • Високий рівень самоорганізації та управління часом;
  • Лідерські якості, уважність до деталей, аналітичні здібності;
  • Відповідальність за прийняті рішення та результат.

Ваші задачі:

  • Взаємодія з командою впровадження ERP в частині аналізу поточного стану систем та бізнес-процесів, виявлення бізнес-вимог, їх формалізація та опис;
  • Підготовка та погодження технічних завдань в розрізі впровадження ERP;
  • Управління завданнями розробки протягом усього життєвого циклу, контроль та координація термінів виконання;
  • Відстеження обсягу проєкту та управління вимогами на стороні замовника;
  • Взаємодія з командами розробки в процесі планування спринтів, оцінки отриманих результатів;
  • Тестуванні розробленого програмного забезпечення та підготовка інструкцій для користувачів;
  • Підтримка користувачів, проведення навчання, побудова стабільного каналу комунікації між підрозділами ТЧХУ та розробником програмного забезпечення.

Товариство Червоного Хреста України пропонує:

  • Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу; 
  • Працевлаштування згідно КЗпП; 
  • Своєчасну виплату заробітної плати; 
  • Дружній і згуртований колектив однодумців; 
  • Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами. 
  • Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України 

Постійне місце роботи- м.Київ

Приєднуйтеся до нашої команди та візьми активну участь у впровадженні інновацій для подальшого розвитку Товариства Червоного Хреста України!

Просимо направляти резюме з зазначенням рівня бажаної заробітної плати та обов’язково супровідний лист з позначенням посади за наступною адресою: [email protected]  

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель