Бізнес-аналітик_иня (платіжні системи)
ЗАВЕРШЕНО
Товариство Червоного Хреста України (ТЧХУ) оголошує конкурс на посаду Бізнес – аналітика
Опис:
У рамках Стратегії грошової та ваучерної допомоги, яка включає розширення грошових програм у 2022 та 2025 роках, ТЧХУ створило систему управління даними для підтримки надання грошової допомоги на національному рівні. ТЧХУ шукає бізнес-аналітика з сильними технічними знаннями та досвідом впровадження платіжних систем та підтримки CRM для контролю за впровадженням цього нового рішення.
Під керівництвом керівника відділу цифрової трансформації та у відносинах з ІТ-відділом ми очікуємо, що бізнес-аналітик стане ключовою підтримкою для впровадження та підтримки платіжних систем з грошової та ваучерної допомоги, для визначення та застосування необхідних кроків, включаючи впровадження, оновлення і правила обслуговування, а також координацію з командою розробки програмного забезпечення та різними залученими підрозділами ТЧХУ.
Вимоги до кандидата:
- Вища освіта (ІТ, технічна/економічна або фінанси);
- Досвід роботи ІТ бізнес-аналітиком від 3 років;
- Рівень володіння англійською мовою – Intermediate;
- Досвід роботи з впровадження платіжних систем та CRM у крос-функціональному середовищі;
- Розуміння основ циклу розробки програмного забезпечення (SDLC), основ проектного управління, принципів та підходів Agile методології;
- Знання нотацій BPMN;
- Знання підходів до опису функціональних вимог;
- Потрібні міцні загальні знання світу ІТ та технологій;
- Досвід роботи з програмами Microsoft, включаючи Word, Excel, PowerPoint, Visio, SharePoint, Outlook, а також Jira, Google Docs;
- Виняткові усні, письмові та презентаційні навички;
- Вміння ефективно працювати в стислі терміни як самостійно, так і в команді;
- Високий рівень самоорганізації та управління часом;
- Лідерські якості, уважність до деталей, аналітичні здібності;
- Відповідальність за прийняті рішення та результат.
Ваші задачі:
- Взаємодія з командою грошової та ваучерної допомоги в частині аналізу поточного стану платіжних систем та бізнес-процесів, виявлення бізнес-вимог, їх формалізація та опис;
- Підготовка та погодження технічних завдань в розрізі впровадження платіжних систем та CRM;
- Управління завданнями розробки протягом усього життєвого циклу, контроль та координація термінів виконання;
- Відстеження обсягу проекту та управління вимогами на стороні замовника;
- Взаємодія з командами розробки в процесі планування спринтів, оцінки отриманих результатів;
- Тестуванні розробленого програмного забезпечення та підготовка інструкцій для користувачів;
- Розробка навчальних матеріалів та участь у навчанні бізнес-користувачів (відділів ТЧХУ). Підтримка передачі та навчання як для ІТ, так і бізнес-користувачів;
- Підтримка користувачів, проведення навчання, побудова стабільного каналу комунікації між командою грошової та ваучерної допомоги з підрозділами ТЧХУ та розробником програмного забезпечення.
Місце роботи: м. Київ, вул. Чикаленка (Пушкінська), 30.
Товариство Червоного Хреста України пропонує:
- Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу;
- Працевлаштування згідно КЗпП;
- Своєчасну виплату заробітної плати;
- Дружній і згуртований колектив однодумців;
- Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами.
Оскільки вакансія термінова, не зволікайте і надсилайте резюме та супровідний лист на вказану поштову скриньку: [email protected].
Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’яжемося лише з тими кандидатами, чий досвід відповідає вимогам вакансії.