Бізнес аналітик (оренда держмайна)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Eurasia Foundation

logo
Бізнес аналітик (оренда держмайна)

Фонд Євразія, виконавець проєкту “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах / TAPAS”, що фінансується Урядом США через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) та Департаментом із міжнародного розвитку уряду Великої Британії (UK aid), шукає бізнес-аналітика для проєкту зі створення інформаційно-аналітичного ресурсу «Оренда», який буде основним джерелом даних про оренду державного майна (Оренда держмайна).

Команда реформи оренди державного та комунального майна, яка була успішно запущена в 2020му році, шукає поповнення. Наступний крок: створення унікального IT рішення, що забезпечить повну автоматизацію всього процесу оренди державного майна. Для реалізації ідеї ми шукаємо досвідченого бізнес аналітика, здатного генерувати ідеї. Бізнес-аналітик буде залучений до всіх етапів створення ідеї продукту, опису його майбутнього функціоналу та комунікації з усіма стейкхолдерами процесу. Ключове завдання — побудувати прозору, стабільну, політично незалежну, безпечну IT систему оренди державного майна, інтегрованою з іншими сервісами (Прозорро.Продажі, держказначейство), якою будуть користуватись десяткі тисяч орендарів та тисячі орендодавців по всій країні

  • Форма співпраці: Контракт консультанта – 4 місяці;
  • Місце роботи: Центральний апарат Фонду державного майна з можливістю працювати у віддаленому режимі.

Функції експерта:

  • Здійснити аналіз наявного функціоналу систем з оренди державного майна, що наявні у Фонді державного майна України;
  • Разом з фахівцями Фонду державного майна України та Державним підприємством Прозорро.Продажі провести реінженіринг ділових процесів, які підлягають автоматизації Системою;
  • Розробити Технічне завдання для розробки та впровадження Системи;
  • Надати підтримку розробникам у процесі імплементації Технічного завдання, протоколів інформаційної взаємодії з учасниками інформаційного обміну.

Обсяг робіт і обов’язки експерта:

  • Вивчення існуючих ділових процесів надання державного майна в оренду, відповідної нормативно-правової бази та практики їх застосування;
  • Участь у розробці оптимізованих моделей та удосконалення ділових процесів для надання послуг та сервісів у сфері оренди державного майна (реінженіринг ділових процесів);
  • Надання пропозицій щодо оптимізації нормативно-правової бази, яка регламентує виконання ділових процесів;
  • Участь у моделюванні інтерфейсів користувача Системи;
  • Проведення зустрічей із зацікавленими сторонами щодо з’ясування вимог до Системи;
  • Участь у документуванні функціональності Системи, розробка детальних технічних вимог, завдань та специфікацій;
  • Систематизація проєктів специфікацій ділових процесів, подальше погодження специфікацій із зацікавленими сторонами;
  • Участь у розробці протоколів інформаційної взаємодії у координації з іншими учасниками інформаційного обміну;
  • Участь у виявленні вимог до онлайн платформи управління орендою державного майна в цілому та надання консультацій розробнику відповідного Технічного завдання;
  • Проведення презентацій та координаційних зустрічей для зацікавлених сторін;
  • Збір статистики;
  • Налаштування аналітичних звітів системи;
  • Участь в проведенні тестування та впровадження Системи;
  • Звітування проєкту технічної допомоги щодо ходу реалізації проєкту та виконаних завдань.

Вимоги до кваліфікації експерта:

  • Більше двох (2) років досвіду в аналітиці бізнес-процесів (бізнес-аналізі);
  • Досвід збору та формалізації вимог до міжсистемної інтеграції;
  • Розуміння процесу проектування та розробки програмного забезпечення, формулювання високорівневих та детальних технічних вимог до програмного продукту;
  • Вміння структурувати елементи інформаційних систем та визначати можливі програмні рішення;
  • Досвід у написанні технічних завдань, вимог та специфікацій для IT проєктів;
  • Досвід інтерв’ювання, складання опитувальних листів, використання інших методів виявлення вимог до інформаційних систем та їх документування;
  • Знання нотацій BPMN 2.0 та UML., openAPI буде перевагою.

Бажані навички та досвід роботи:

  • Досвід роботи з Jira (або Redmine) та Confluence (або аналоги);
  • Досвід використання продуктів для моделювання інтерфейсів;
  • Досвід участі у проєктах розробки програмного забезпечення електронних послуг для населення та/або бізнесу;
  • Знання англійської мови буде перевагою.

 Резюме разом із супровідним листомнадсилайте на e-mail [email protected] з темою листа Бізнес-аналітик TAPAS-RFQ-2020-043.

Кінцевий строк подачі документів: 25 січня 2021 р (18:00 за київським часом).

Присудження контракту залежить від наявності коштів.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель